Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1053, 1054, 1055, 1056, 1057, 1058, 1059 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat ze maar lullen famke!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die lange (werk)dagen omdat je uitkijkt naar volgende week dinsdag. Iets met op vakantie gaan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

Die vertyfde zonnebrilletjes waar iedereen het over heeft op dit moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Die vertyfde zonnebrilletjes waar iedereen het over heeft op dit moment


welke brilletjes? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De schnelle vlotte plangas waarschijnlijk :cool: flitsende montuurtjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Die vertyfde zonnebrilletjes waar iedereen het over heeft op dit moment

Pff, dit. Vorig jaar was dit leuk maar nu is het echt 'groot' geworden en kun je niet meer fatsoenlijk op een festival lopen of een mafklapper loopt er mee én heel mijn timeline op Facebook staat er mee vol. Op Facebook is een besloten groep 'Mensen met snelle zonnebrillen' , dat is de original en daar stond de volgende post:

Citaat:
Hallo mensen.

Ik wil naar aanleiding van Donnie's "snelle plangas" toch even mijn mening (en die van de ereleden) hierover uiten. Donnie is de laatste tijd in het nieuws met z'n brilletjes. Cool natuurlijk. Maar 'het fenomeen' bestaat al jaren, deze groep bestaat ook al geruime tijd. Wereldwijd is dit een ding, het is niet zo dat meneer het wiel heeft uitgevonden.
Een eervolle vermelding zou in onze ogen op z'n plaats zijn maar niets is minder waar. Er verschijnen verschillende sites als: www.schnellebrillen .nl en www.snelleplangas .nl. Dit is jammer gezien het alle charme van snelle brillen weghaalt. Wat is begonnen als het spotten van mensen met fantastische zonnebrillen is omgetoverd naar een hype. Mensen kopen de brillen voor een belachelijke prijs terwijl je ze ook van aliexpress kan halen voor een schamele 3 euro. Daarnaast zijn deze ‘uber’ brillen ook niet snel. Het is een verbastering van wat snelle brillen zijn; sportieve zonnebrilletjes. Alle charme die daarnaast vooral het afstruinen van kringloopwinkels en het willekeurig tegenkomen van die ene perfecte bril bevat wordt hierdoor ondermijnd en dat is zonde. Het concept is namelijk zo vet.
Mensen die het niet snappen vinden het nu helemaal de shit maar hebben geen idee van de historie.
Wij maken bij deze een statement hierover; Maradonnie is een schande voor de snelle brillen movement en het concept. Snap dat deze meneer alleen een fenomeen heeft opgepikt en hier verder niks aan toevoegt. Laten we vooral doorgaan met de movement, zoals ik al eerder zei: het concept is namelijk zo vet. Maar stop met de verheerlijking ervan, de charme zit in ook in het feit dat niet iedereen het kent.
Blijf schnell.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja heel leuk verhaal, maar welkom in the real world waar alles wordt nageaapt en bepaalde dingen worden opgepakt en uitgroeien tot een hype. Lekker belangrijk. Oja: 'de ereleden' :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 14:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb echt 0,0 idee waar dit over gaat. Wat voor fucking zonnebrillen?

THArdstyler schreef:
Ja heel leuk verhaal, maar welkom in the real world waar alles wordt nageaapt en bepaalde dingen worden opgepakt en uitgroeien tot een hype

En dan zelf gewoon blijven roepen/doen alsof dat je zo uniek bent :lol: Godver zo'n hekel hieraan. Vooral van die gare hipsters met die lelijke kapotte kutkleding uit de jaren 30 hebben hier patent op. Denken dat je cool en uniek bent terwijl je gewoon de halve wereld na-aapt.

Ik kan mensen die een alternatieve stijl hebben zeker waarderen, maar dan moet het wel uit jezelf komen en het niet alleen doen omdat het hip is. Niet dat halfbakken kopieergedrag wat 99% van de mensen doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ah heb t maar even opgezocht...wat afschuwelijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Pipa schreef:
Citaat:
Hallo mensen.
boehoe


Wauw, zoiets zo serieus nemen is ook wel treurig hoor >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik heb echt 0,0 idee waar dit over gaat. Wat voor fucking zonnebrillen?

THArdstyler schreef:
Ja heel leuk verhaal, maar welkom in the real world waar alles wordt nageaapt en bepaalde dingen worden opgepakt en uitgroeien tot een hype

En dan zelf gewoon blijven roepen/doen alsof dat je zo uniek bent :lol: Godver zo'n hekel hieraan. Vooral van die gare hipsters met die lelijke kapotte kutkleding uit de jaren 30 hebben hier patent op. Denken dat je cool en uniek bent terwijl je gewoon de halve wereld na-aapt.

Ik kan mensen die een alternatieve stijl hebben zeker waarderen, maar dan moet het wel uit jezelf komen en het niet alleen doen omdat het hip is. Niet dat halfbakken kopieergedrag wat 99% van de mensen doet.



Op Supersized liepen echt veel mensen hiermee rond. Ik vond het al geen gezicht, maar vervolgens zie ik insta en fb helemaal vol met die brilletjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 15:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

>.<
De hypes worden wel steeds kutter zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik word echt te oud voor deze onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 16:22 
 
Hardtraxxer

edit: is al geschreven
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sta je dan op een filmpje, met een fucking laskap op je bakkes. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 17:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
Ik word echt te oud voor deze onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
DerBeuker schreef:
Ik word echt te oud voor deze onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel slecht tegen weinig slaap kunnen waardoor ik de halve avond weer heb lopen slapen terwijl ik nog dingen wou doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roy, je zou toch inmiddels moeten weten dat pep het antwoord is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 08:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zo educated is hij dus niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Heel slecht tegen weinig slaap kunnen waardoor ik de halve avond weer heb lopen slapen terwijl ik nog dingen wou doen


Dus je hebt geslaapwandeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Heel slecht tegen weinig slaap kunnen waardoor ik de halve avond weer heb lopen slapen terwijl ik nog dingen wou doen

Deze zinsopbouw
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pep is overal de oplossing voor!



Kan trouwens het woord ‘lekker’ niet meer horen zonder nakkie dr bij voor te zetten. Filmpje heeft alles verpest :lol:

Edit: nee niet best idd haha. Ben af en toe nogal laks met taal in informele sferen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vlot montuurtje ouweeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 09:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

#FREESEEKEROFFIREFUZZYLOGICGRIMPOMMERTHARDSTYLERINDYROMANANTHONYALMIGHTYTEUP
Vorige  1 ... 1053, 1054, 1055, 1056, 1057, 1058, 1059 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic