Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1050, 1051, 1052, 1053, 1054, 1055, 1056 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon lekker online kijken dan, nieuwe afleveringen zijn het toch niet :P Wel eens dat het tenenkrommend is tegenwoordig.

Ik kan me trouwens herinneren dat het vóór Ruben v/d Meer en Ronald van Dam ook al een keer in Nederland uitgezonden werd, met voor mij compleet onbekende commentatoren maar in mijn herinnering was dat nog een stuk grappiger (al was ik toen ook een stuk jonger). Iemand een idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 20:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Joey schreef:
Vind het daarom zo leuk om 's ochtends in het openbaar een boterham met pindakaas te eten.


Oh man, dat is bijna net zo erg. Doe je dat echt? :(

Ik wel, pindakaas is een van de weinige dingen die ik wel in het openbaar wil eten om mensen te ergeren. Het ergste vind ik nog rijstwafels of mandarijnen in de trein, dat is echt een hel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rijstwafels :sick:. Die geur pfff
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Gewoon lekker online kijken dan, nieuwe afleveringen zijn het toch niet :P Wel eens dat het tenenkrommend is tegenwoordig.

Ik kan me trouwens herinneren dat het vóór Ruben v/d Meer en Ronald van Dam ook al een keer in Nederland uitgezonden werd, met voor mij compleet onbekende commentatoren maar in mijn herinnering was dat nog een stuk grappiger (al was ik toen ook een stuk jonger). Iemand een idee?

Nou ja, zo leuk vind ik het ook weer niet. Was gewoon een mooi programma om aan te zetten en ondertussen iets anders doen, terwijl je met een half oog kijkt. Maar nu is het gewoon verpest.

En dat van die commentatoren was waarschijnlijk voor mijn tijd. Weet je zeker dat het Takeshi's Castle was en geen ander programma? (Wipeout oid)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Rijstwafels :sick:. Die geur pfff

Dat is inderdaad ranzig... :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 06:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er wordt hier wel eens gezeken over RSU maar zit nu na die bekerfinale weer eens comments door te scrollen en wat is dat niveau van veel voetbal supporters toch vaak laag zeg pff :lol:. Nooit objectief naar een wedstrijd kunnen kijken maar altijd vanuit club belang reageren. Blij dat ik geen voetbal meer kijk want ik vind dat gezeik toch nu altijd een partij irritant haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Er wordt hier wel eens gezeken over RSU maar zit nu na die bekerfinale weer eens comments door te scrollen en wat is dat niveau van veel voetbal supporters toch vaak laag zeg pff :lol:. Nooit objectief naar een wedstrijd kunnen kijken maar altijd vanuit club belang reageren. Blij dat ik geen voetbal meer kijk want ik vind dat gezeik toch nu altijd een partij irritant haha


Pas als je een langere tijd geen voetbal meer volgt en weer voetbal comments gaat lezen dan is dit wel echt iets wat opvalt idd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Van 11 tot half 1 morgen m'n enige les hebben, maar dan plots wordt er een responsiecollege van een tentamen ingepland.


Om 17.00u..... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 00:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die nieuwe Facebook tag post ellende waarbij X iemand zijn naam iets moet kopen/doen. Gaat nu zelfs zo ver dat pagina's gewoon de letter A neerzetten. En het schaapvolk maar vrolijk meedoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 09:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

He wat?
Begrijp niet wat je bedoel.

Ik heb sowieso ook een tiefushekel aan al dat getag en gehashtag. 'de volgende personen moeten jou trakteren' 'tag degene die er ook zo bij staat' 'aan wie moet jij denken bij deze afbeelding'
Wat een nare omgeving is dat Facebook eigenlijk geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 09:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

3 weken vriendin niet zien.. zojuist afgezet op Schiphol voor haar backpack van 3 weken in Vietnam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 09:51 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
3 weken vriendin niet zien.. zojuist afgezet op Schiphol voor haar backpack van 3 weken in Vietnam.


Ouderwets pagga slaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 10:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Robkuh gek lekker losnah, lekker samen met biscuit op jacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 10:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Robkuh gek lekker losnah, lekker samen met biscuit op jacht!


Nina1995 :drool:

Hehe :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 11:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
He wat?
Begrijp niet wat je bedoel.

Ik heb sowieso ook een tiefushekel aan al dat getag en gehashtag. 'de volgende personen moeten jou trakteren' 'tag degene die er ook zo bij staat' 'aan wie moet jij denken bij deze afbeelding'
Wat een nare omgeving is dat Facebook eigenlijk geworden.


Wat je omschrijft is precies wat ik bedoel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 11:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja ik snap je berichtje nu ook, nog niet helemaal wakker vanmorgen ;)
Het zijn ook o.a. die dingen waardoor Facebook geen leuk platform meer is. Er komt meer onzin en reclame voorbij, dan persoonlijke berichten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Ja ik snap je berichtje nu ook, nog niet helemaal wakker vanmorgen ;)
Het zijn ook o.a. die dingen waardoor Facebook geen leuk platform meer is. Er komt meer onzin en reclame voorbij, dan persoonlijke berichten.



waar ik mij zwaar aan irriteer is dat als je een filmpje kijkt ineens fokking reclame tussendoor krijgt.


had laatst een filmpje van 9 sec. met reclame van 10 sec. tussendoor :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Facebook gaat inderdaad hard achteruit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 21:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die kut nummers van Pink kan ik me toch echt kapot aan irriteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na 7jr auto weg moeten doen i.v.m. zoveelste mankement. 3e radiateur in nog geen 5 jaar, telkens lekkage op de aansluiting bovenin.... maar nu na SSZKD issie zo warm aangelopen (ook door weg rij traject van terrein wat niet ten goede kwam) dat de kop krom was gevormd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 02:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Waarom krijgt dit kreng zulke grote podia? Ik vind de verloedering van de Nederlandse muziek nog erger dan de verloedering van raw hardstyle. Man man man als deze trend zich doorzet is straks een groot deel van de Nederlandse jeugd een slettebak eerste klas of een stoere gast met een nep Gucci accent. Ik hoop dat we zo langzamerhand het dieptepunt bereikt hebben en we uit dit dal kruipen maar ik ben er bang voor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Waarom krijgt dit kreng zulke grote podia?


Omdat ze veel aandacht trekt. Naar mijn ervaring (zusje van 12) is Famke echt een grote meme. Iedereen weet dat ze niet goed kan zingen, toch wil iedereen haar met dit soort dingen wel zien. Check anders de dislike bar onder haar nummers op yt. Misschien dat je dat nog een beetje hoop geeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
is straks een groot deel van de Nederlandse jeugd een slettebak eerste klas of een stoere gast met een nep Gucci accent.


Weet niet waar jij vandaan komt want volgens mij is dit al tijden zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 11:23 
 

Pedaalemre schreef:
Citaat:
is straks een groot deel van de Nederlandse jeugd een slettebak eerste klas of een stoere gast met een nep Gucci accent.


Weet niet waar jij vandaan komt want volgens mij is dit al tijden zo

wou al zeggen, is al een paar jaar te laat
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsnog is het onterecht dat ze hiermee geld verdient.. en daarnaast is de Nederlandse muziek gewoon verzadigd met die oerslechte slettebakkenmuziek en verdienen ze er dus ook gewoon veel geld mee. Ik denk dat dit wel Mn grootste irritatiepunt is die ik heb haha

En kan nog erger worden met de jeugd :P
Vorige  1 ... 1050, 1051, 1052, 1053, 1054, 1055, 1056 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic