Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1049, 1050, 1051, 1052, 1053, 1054, 1055 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer ik moet trainen en mijn voetbalsokken nergens kan vinden. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 18:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Pommer schreef:
Bezig zijn met m'n scriptie en op een benauwd kantoor zitten waar ik de laatste uur/anderhalf uur van een dag echt niet meer kan functioneren. Krijg er ook gewoon letterlijk koppijn van elke dag.


Mag je niet thuis werken? Ik mocht na veel gekloot 1 dag thuis werken en dat werkte veel beter. Hoor ook van andere studenten dat ze maar 2 dagen op kantoor zijn en de rest van de week thuis


Ik mocht van mn begeleidster de laatste weken niet eens naar school komen. Zonde van mn tijd zij ze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vliegen en voornamelijk muggen die weer tot leven komen. Die kut dingen heb ik echt niet gemist de afgelopen maanden :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Vliegen en voornamelijk muggen die weer tot leven komen. Die kut dingen heb ik echt niet gemist de afgelopen maanden :mad:

Bij mij zit er om de haverklap een wesp op mijn kamer. Dat is nog irritanter dan een vlieg of een mug
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Vliegen en voornamelijk muggen die weer tot leven komen. Die kut dingen heb ik echt niet gemist de afgelopen maanden :mad:

Inderdaad de grootste rotbeesten ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 08:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Ik mocht van mn begeleidster de laatste weken niet eens naar school komen. Zonde van mn tijd zij ze :P

Niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 08:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Pommer schreef:
Bezig zijn met m'n scriptie en op een benauwd kantoor zitten waar ik de laatste uur/anderhalf uur van een dag echt niet meer kan functioneren. Krijg er ook gewoon letterlijk koppijn van elke dag.


Mag je niet thuis werken? Ik mocht na veel gekloot 1 dag thuis werken en dat werkte veel beter. Hoor ook van andere studenten dat ze maar 2 dagen op kantoor zijn en de rest van de week thuis

Misschien dat het zou kunnen, maar ik ben hier wel 10 keer zo productief en tot een uur of half 4/4uur zit ik ook gewoon prima. Weet zeker dat ik thuis de halve dag fortnite zit te doen o.i.d. :P Maar ben pas net begonnen, misschien dat ik het over een tijdje wel nodig ga hebben.

JeroenB93 schreef:
Pommer schreef:
Bezig zijn met m'n scriptie en op een benauwd kantoor zitten waar ik de laatste uur/anderhalf uur van een dag echt niet meer kan functioneren. Krijg er ook gewoon letterlijk koppijn van elke dag.

Heb ik praktisch op elke stage gehad waar je de hele dag achter een bureau zit..last van de nek --> koppijn :/

Ja heb ik helaas al jaren last van (zit ook al jaren op kantoor). Rug - en nekklachten dus om de week naar de fysio, maar het mag nog niet echt helpen. Kan ook geen goede houding vinden achter m'n bureau.

Grim schreef:
Bij ons stond het letterlijk in het contract (van school uit) dat thuiswerken niet is toegestaan. xd


Ja hier staat het er ook een soort van verkapt in. "De student is 32 uur fysiek aanwezig bij de organisatie" ofzo. Nouja fysiek ben ik er ook wel, maar geestelijk die laatste uurtjes... xd Overigens zit ik wel bij een heel relaxed bedrijf waar ik ook al een aantal dagen per week werkte, dus ik kan bij nood vast wel wat regelen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mensen die een bureau naast je uitgebreid gaan zitten ontbijten met o.a. salami

wat een stinkzooi :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
MeneerEend schreef:
Ik mocht van mn begeleidster de laatste weken niet eens naar school komen. Zonde van mn tijd zij ze :P

Niet echt.



:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
mensen die een bureau naast je uitgebreid gaan zitten ontbijten met o.a. salami

wat een stinkzooi :sick: :sick: :sick:


Dit is inderdaad ook voor mij een irritatiepuntje, alleen dan vooral in een bus. Als ik in de ochtend naar mijn stage ga en iemand gaat naast me zitten en opent ook nog eens een broodje met bijvoorbeeld salami ga ik al bijna over mijn nek. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het daarom zo leuk om 's ochtends in het openbaar een boterham met pindakaas te eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Vind het daarom zo leuk om 's ochtends in het openbaar een boterham met pindakaas te eten.


Oh man, dat is bijna net zo erg. Doe je dat echt? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 6 halen op een tentamen waar je voor je gevoel een 8+ op zou hebben gehaald. Gehaald is gehaald maar toch beetje teleurstellend :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maakt mooi weer mensen ongeduldig ofzo? Terras geopend deze week en mensen hebben meteen minder geduld. Fuck off of geniet van je biertje/wijntje en wacht gewoon ff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 08:40 
 
Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
mensen die een bureau naast je uitgebreid gaan zitten ontbijten met o.a. salami

wat een stinkzooi :sick: :sick: :sick:


GVD vandaag had ik het, iemand achter mij :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In hetzelfde straatje, iemand die een rijstkoek begint te eten :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brennan Heart die zijn I Am Hardstyle eerste album platen nog steeds niet allemaal full heeft released
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 18:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Brennan Heart


Daar heb je het al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

'nuff said. ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net de meest dramatische pizza ooit gekregen. De helft was er afgevallen en zat vastgeplakt aan het karton waardoor je een stuk karton meenam als je dat met mes en vork uit de doos wilde scheppen. Ik zal jullie de beelden besparen want hier word je écht verdrietig van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bellen en nieuwe eisen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audiojack die niet meer goed werkt (geluid hapert met momenten). Ben net nog naar de reparateur geweest voor mijn microfoon van de camera :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe Takeshi's Castle met Katja Schuurman en Pepijn Lanen die slechte one-liners voorlezen. Toen met Ruben van de Meer die nog improviseerde was het nog grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Nieuwe Takeshi's Castle met Katja Schuurman en Pepijn Lanen die slechte one-liners voorlezen. Toen met Ruben van de Meer die nog improviseerde was het nig grappig.

Leeft zij ook nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 18:29 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Nieuwe Takeshi's Castle met Katja Schuurman en Pepijn Lanen die slechte one-liners voorlezen. Toen met Ruben van de Meer die nog improviseerde was het nig grappig.


En ook op zo'n vreselijke 'hoor mij nou eens grappig zijn' manier. Vreselijk om naar te luisteren, heel dat programma verkloot.
Vorige  1 ... 1049, 1050, 1051, 1052, 1053, 1054, 1055 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic