Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1048, 1049, 1050, 1051, 1052, 1053, 1054 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 20:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Tenzij ze wat in hun eigen belang nodig hebben. Spreken ze perfect Engels :P

Verkeerde toppa maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

You're not wrong...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2018 08:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Vannacht wakker worden om 2:00 met extreme pijn in mn borstkas tussen mn ribben wat via m'n kaak doorliep naar m'n hoofd, kortademig want ademen deed zeer, rillingen, trillen enz. Normaal ben ik vrij nuchter over pijntjes en ga ik niet snel naar de dokter maar dit keer voelde het serieus. Dacht iets met m'n hart ofzo, dus maar ziekenhuis gebeld die vroegen of ik zsm wou komen, maar bood ook aan me eerst even te doorverbinden met de huisarts in m'n eigen woonplaats, die zei dat het wel serieus klonk maar ook dat ik 23 was 'en dus te jong voor een hartaanval of longembolie (alsof het een 23-jarige nooit zou kunnen gebeuren :whistle:)' dat ik pijnstillers moet nemen en het aan moet kijken want als ik echt een hartaanval had gehad ik zou zweten en te weinig adem zou hebben om uberhaupt dat telefoongesprek te voeren zei hij. Nu zit ik thuis gaat het wat beter, alleen beetje skaf van de overkill aan ibu :lol: Was wel paniekmomentje, dacht al aan degenen dichtbij mij als ik opeens dood zou zijn. Meh. Nu hopen dat het snel over is.


Had ik ook een keer. Alleen stond ik gewoon aan mn bureau toen het erin schoot. Waarschijnlijk in je slaap een verkeerde beweging gemaakt. En als je in de sportschool bezig bent kan t ook zo zijn dat je niet goed opwarmt. (Ik was naar de fysio gegaan ervoor en die zei dat mn ruggenwervel een beetje vast zat en die gaf mij dat als tip) ff rustig aan doen iig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2018 11:29 
 
Hardtraxx Veteran

Thanks voor de tips guys, bel iig maandag de dokter want ben er nogal skeptisch over :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2018 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Thanks voor de tips guys, bel iig maandag de dokter want ben er nogal skeptisch over :)


Het advies van iemand uit het ziekenhuis zou ik toch 99/100 keer volgen vergeleken met huisarts. Snap die reactie van je huisarts totaal niet adhv de symptomen die je beschrijft. In het ziekenhuis kunnen ze dan ook onmiddellijk een paar extra onderzoeken doen en niet zoals de dokter een beetje afwimpelen met wat paracetamol.

Jonge leeftijd heeft met zoiets niets te maken. De kans dat het daadwerkelijk iets is vergeleken met oudere mensen is kleiner maar verre van onbestaand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2018 14:02 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Pedaalemre schreef:
Thanks voor de tips guys, bel iig maandag de dokter want ben er nogal skeptisch over :)


Het advies van iemand uit het ziekenhuis zou ik toch 99/100 keer volgen vergeleken met huisarts. Snap die reactie van je huisarts totaal niet adhv de symptomen die je beschrijft. In het ziekenhuis kunnen ze dan ook onmiddellijk een paar extra onderzoeken doen en niet zoals de dokter een beetje afwimpelen met wat paracetamol.

Jonge leeftijd heeft met zoiets niets te maken. De kans dat het daadwerkelijk iets is vergeleken met oudere mensen is kleiner maar verre van onbestaand.


Dit dacht ik ook, je kunt niet iets uitsluiten omdat de kans veel kleiner is op mijn leeftijd. Maar de huisarts in mijn woonplaats is altijd zo, en hoor het ook wel vaker, dat huisartsen je echt afwimpelen. Ik ga iig maandag verder met m'n zoektocht, heb al sinds dat belletje met de huisarts een onderbuikgevoel over z'n uitspraak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2018 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Check je privéberichten ook eens, heb daar wat meer uitleg in gegeven ivm huisdokters vs ziekenhuizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 12:58 
 
Hardtraxxer

Gisterenavond Roughstate Alliance bij plaatselijk feest bij ons in het dorp. Is het geluid daar zo slecht dat ik er niet eens fatsoenlijk van kan genieten. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wolbie schreef:
Gisterenavond Roughstate Alliance bij plaatselijk feest bij ons in het dorp. Is het geluid daar zo slecht dat ik er niet eens fatsoenlijk van kan genieten. :mad:

Dit had ik al direct verwacht toen ik de naam zag staan op de line-up van megaparty Weerselo
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je tas open doen en ontdekken dat er al een tijdje een banaan in loopt te rotten godverdomme :lol:. Vond t al zo vreemd ruiken op Mn kamer. Denk dat dit wel het vieste is wat ik ooit gezien heb :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 15:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Op een lokaal hardstyle feestje waar ons Jordi en later Deetox draaiden.

Jordi die opent met een origins setje. Volgende DJ komt (2 uur voor Deetox moet) en na een half uur werd er al Rebelion/Malice/Luminite gedraaid.

Man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff na een half uur pas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 18:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Je tas open doen en ontdekken dat er al een tijdje een banaan in loopt te rotten godverdomme :lol:. Vond t al zo vreemd ruiken op Mn kamer. Denk dat dit wel het vieste is wat ik ooit gezien heb :sick:


graag opsturen naar Bloemkool
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
RoyAPO schreef:
Je tas open doen en ontdekken dat er al een tijdje een banaan in loopt te rotten godverdomme :lol:. Vond t al zo vreemd ruiken op Mn kamer. Denk dat dit wel het vieste is wat ik ooit gezien heb :sick:


graag opsturen naar Bloemkool

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op een lullige manier een spiertje in mijn rug verrekt. Hopelijk niet zoals vorig jaar dat mijn hele rug klem zit, want dan wordt het weer thuis zitten in dezelfde houding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Op een lullige manier een spiertje in mijn rug verrekt. Hopelijk niet zoals vorig jaar dat mijn hele rug klem zit, want dan wordt het weer thuis zitten in dezelfde houding.

Hopelijk niet, lijkt me verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 09:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Met mijn zatte harses zondag tegen een paal aangefietst (telefoon bekijken en fietsen gaat niet samen in die toestand)...

Daardoor nu een botscheurtje in mijn elleboog. Auw..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vacature waar je op moet reageren via een formulier (dus niet via mail). Het verzenden werkt niet eens >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 15:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bezig zijn met m'n scriptie en op een benauwd kantoor zitten waar ik de laatste uur/anderhalf uur van een dag echt niet meer kan functioneren. Krijg er ook gewoon letterlijk koppijn van elke dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

trillend ooglid :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Bezig zijn met m'n scriptie en op een benauwd kantoor zitten waar ik de laatste uur/anderhalf uur van een dag echt niet meer kan functioneren. Krijg er ook gewoon letterlijk koppijn van elke dag.


Mag je niet thuis werken? Ik mocht na veel gekloot 1 dag thuis werken en dat werkte veel beter. Hoor ook van andere studenten dat ze maar 2 dagen op kantoor zijn en de rest van de week thuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 16:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Bezig zijn met m'n scriptie en op een benauwd kantoor zitten waar ik de laatste uur/anderhalf uur van een dag echt niet meer kan functioneren. Krijg er ook gewoon letterlijk koppijn van elke dag.

Heb ik praktisch op elke stage gehad waar je de hele dag achter een bureau zit..last van de nek --> koppijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 16:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Pommer schreef:
Bezig zijn met m'n scriptie en op een benauwd kantoor zitten waar ik de laatste uur/anderhalf uur van een dag echt niet meer kan functioneren. Krijg er ook gewoon letterlijk koppijn van elke dag.


Mag je niet thuis werken? Ik mocht na veel gekloot 1 dag thuis werken en dat werkte veel beter. Hoor ook van andere studenten dat ze maar 2 dagen op kantoor zijn en de rest van de week thuis

"Nee, je doet voor ons een onderzoek, dus dan moet je die ook hier uitvoeren en maken" was het antwoord of ik 1 dagje thuis mocht werken vorig jaar. Kreeg niet eens betaald daar, debiele vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij ons stond het letterlijk in het contract (vans school uit) dat thuiswerken niet is toegestaan. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mijn opleiding werd voor de afstudeerstage juist aangeraden om thuis te werken :lol: ze zijn heel bang dat bedrijven gebruik gaan maken van de stagiair, ten koste van de afstudeeropdracht
Vorige  1 ... 1048, 1049, 1050, 1051, 1052, 1053, 1054 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic