Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Holy shit wat is die Giel kut.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 11 hours ago
Reactie van Giel vind ik echt ontzettend triest. Triester dan de grap zelf.
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
Nuracore wrote:Ik vind Giel Beelen zo'n zielig mannetje...

View on YouTube

Tim geeft gewoon aan dat hij er niet van gediend is. De beste man is een profesionele artiest en dan word er zoiets gedaan. Vervolgens zegt hij er wat van en gaat Giel er volledig op in en geeft hij een grote bek terug.

Hapsnurkertje
Verschrikkelijke vent. Heb eigenlijk dezelfde mening als die Tim. Dat met Maan ging net te ver..zag je toch ook aan haar reactie en dat zij dan iets onderling hebben moet je maar ruiken en daarom mag je geen mening geven? Wat belachelijk.

Die Giel probeert ook lekker zijn mening er door te boren. Door dit soort mensen luister ik geen radio.
Hardtraxx Veteran
14697 posts member since 2009
last seen 23 minutes ago
Ik herinner me het moment dat Giel zelf boos werd omdat er bier werd gegooid bij Noorderslag 2015. Een traditie. Dus net als Maan en die 538 dj. Maar daar wist Giel dus zelf niets van af. Maar boos dat hij was. Hij zei letterlijk: "Ik vind het echt van een onbeschoftheid, dat slaat helemaal nergens op. Het heeft gewoon totaal geen respect voor de muziek."

Die quote is precies wat je over die actie van Giel Beelen zelf kan zeggen. De pot verwijt de ketel behoorlijk hier.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Rowanyt1309 wrote:Eerst me oma die kanker heeft alleen is dat niet zo daadwerkelijk ernstig dat ze geholpen moet worden. Dan ligt me opa vervolgens ziek op bed en toch besloten naar de dokter te gaan, maar die heeft inmiddels zoveel uitzaaiing dat het niet meer te genezen is.. Kortom, best een klote dag achter de rug. :/
Fuck man! Sterkte.
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 16 days ago
View on YouTube

10.40, triester dan dit gaat het niet worden denk ik
Last edited by joostmakaay on 22 Mar 2018 21:24, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
?
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Joel beukers ft paul elstak - groeien..

Beetje hardstyle carnaval plaatje
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Broken Balance wrote:
RTM93 wrote:De gemakzucht en de luchtigheid hoe iedereen hier mee om gaat irriteert mij trouwens ook mateloos.
Je aluminium hoedje zit iets te strak op volgens mij.
Heeft weinig met alu hoedjes te maken. Ik vind het sowieso kwalijk dat zaken als het medisch dossier hierin toegevoegd zijn en dat dossiers in bulk aan het buitenland gedeeld mogen worden. Daarnaast ken ik de overheid genoeg op IT niveau om te weten dat zij hierin niet te vertrouwen zijn, niet per se qua intentie maar er is daar gewoon teveel onkunde om de veiligheid te waarborgen. De VS en Groot Brittannië lekken al meer dan genoeg op dat gebied.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Evers staat op dat stopt einde van het jaar. Mooiste start van de morgen..
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
joostmakaay wrote:View on YouTube

Eerste nummer is misschien wel nog erger. Degene die die vrouwelijke stem in de break heeft bedacht, moet dronken zijn geweest.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
da's Jantine, vind haar stem wel chill, alleen vrij kinderlijk ofzo.

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
joostmakaay wrote:View on YouTube

Wat de fuck is dit jonge. Shiiiiit wat kansloos :lol:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Wat een kermis set is dat trouwens. Vgm compleet geghost door Dr Phunk die man, en dan ook nog niet eens fatsoenlijke overgangen maken. >.<
Hardtraxx Veteran
4808 posts member since 2014
last seen 1 day ago
nieuwe graphics van f1 :sick: mis de oude nu al
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 12 days ago
jeffrey2107 wrote:nieuwe graphics van f1 :sick: mis de oude nu al
Eens. Vind nieuwe zo onoverzichtelijk. Sectoroverzicht bij hot laps zijn wel een toevoeging
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 11 hours ago
Oh ik vind dat mee vallen, daar wen je vanzelf aan. De halo daarentegen...
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 12 hours ago
makrooy wrote:Oh ik vind dat mee vallen, daar wen je vanzelf aan. De halo daarentegen...
Moet zeggen dat ik hier toch wel redelijk aan gewend ben. Heb de auto's vanaf 2005 alleen maar lelijker zien worden met 2009 als hoogtepunt toen de nieuwe auto's met die volledig uit proportie geraakte vleugels geïntroduceerd werden. Daarna kwamen nog de penis neuzen en vorig jaar eindelijk mooie auto's, komt er zo een stuk plaat achterop die auto te staan. Vond dat persoonlijk nog lelijker dan de Halo van dit jaar.

Hoop daarentegen wel dat ze binnen afzienbare tijd met een geschikte oplossing komen. Iets wat er voor het oog beter uitziet maar net zo veel veiligheid biedt. Of afschaffen, maar dat zie ik niet gebeuren want de FIA geeft niet om de mening van de coureurs en de fans.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Als nummer 1 tegen de #2 moeten voetballen en de wedstrijd 4-3 verliezen. Het niet meer in eigen hand te hebben. Enige verschil is dat de nieuwe #1 nog tegen 3 en 4 moet en wij tegen de laatste 5 alleen nog.. Zo dichtbij het kampioenschap en toch zo ver weg. :cry:
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 15 days ago
Nog met de naweeën van een gezellig feestje op zaterdag weer aan het werk, na 3,5 week vakantie. Huilen met de pet op.
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 21 hours ago
Afgelopen weekend als nummer 9 van de competitie de return tegen de koploper. Eerste wedstrijd met 2-0 gewonnen en daarmee de koploper hun enige nederlaag gebracht; gisteren met 4-0 gewonnen :cool:

Edit: verkeerde topic >.<
Last edited by Fantazoo on 26 Mar 2018 11:17, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 18 days ago
Remi wrote:Nog met de naweeën van een gezellig feestje op zaterdag weer aan het werk
Dit
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Berichten over dierenmishandeling. Ik trek dat me te veel aan dat goed voor me is. Kotsbeu ben ik dat.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Mensen die hele 'zielige' verhalen onder win acties zetten op facebook en daarom vinden dat ze moeten winnen. Kom op man.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Royvn_ wrote:Mensen die 'zielige' verhalen op facebook zetten