Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1042, 1043, 1044, 1045, 1046, 1047, 1048 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit wat is die Giel kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reactie van Giel vind ik echt ontzettend triest. Triester dan de grap zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik vind Giel Beelen zo'n zielig mannetje...



Tim geeft gewoon aan dat hij er niet van gediend is. De beste man is een profesionele artiest en dan word er zoiets gedaan. Vervolgens zegt hij er wat van en gaat Giel er volledig op in en geeft hij een grote bek terug.

Hapsnurkertje

Verschrikkelijke vent. Heb eigenlijk dezelfde mening als die Tim. Dat met Maan ging net te ver..zag je toch ook aan haar reactie en dat zij dan iets onderling hebben moet je maar ruiken en daarom mag je geen mening geven? Wat belachelijk.

Die Giel probeert ook lekker zijn mening er door te boren. Door dit soort mensen luister ik geen radio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik herinner me het moment dat Giel zelf boos werd omdat er bier werd gegooid bij Noorderslag 2015. Een traditie. Dus net als Maan en die 538 dj. Maar daar wist Giel dus zelf niets van af. Maar boos dat hij was. Hij zei letterlijk: "Ik vind het echt van een onbeschoftheid, dat slaat helemaal nergens op. Het heeft gewoon totaal geen respect voor de muziek."

Die quote is precies wat je over die actie van Giel Beelen zelf kan zeggen. De pot verwijt de ketel behoorlijk hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Eerst me oma die kanker heeft alleen is dat niet zo daadwerkelijk ernstig dat ze geholpen moet worden. Dan ligt me opa vervolgens ziek op bed en toch besloten naar de dokter te gaan, maar die heeft inmiddels zoveel uitzaaiing dat het niet meer te genezen is.. Kortom, best een klote dag achter de rug. :/

Fuck man! Sterkte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 21:57 
 
Hardtraxxer



10.40, triester dan dit gaat het niet worden denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 22:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joel beukers ft paul elstak - groeien..

Beetje hardstyle carnaval plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
RTM93 schreef:
De gemakzucht en de luchtigheid hoe iedereen hier mee om gaat irriteert mij trouwens ook mateloos.


Je aluminium hoedje zit iets te strak op volgens mij.

Heeft weinig met alu hoedjes te maken. Ik vind het sowieso kwalijk dat zaken als het medisch dossier hierin toegevoegd zijn en dat dossiers in bulk aan het buitenland gedeeld mogen worden. Daarnaast ken ik de overheid genoeg op IT niveau om te weten dat zij hierin niet te vertrouwen zijn, niet per se qua intentie maar er is daar gewoon teveel onkunde om de veiligheid te waarborgen. De VS en Groot Brittannië lekken al meer dan genoeg op dat gebied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 10:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Evers staat op dat stopt einde van het jaar. Mooiste start van de morgen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:


10.40, triester dan dit gaat het niet worden denk ik

Eerste nummer is misschien wel nog erger. Degene die die vrouwelijke stem in de break heeft bedacht, moet dronken zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

da's Jantine, vind haar stem wel chill, alleen vrij kinderlijk ofzo.

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:


10.40, triester dan dit gaat het niet worden denk ik


Wat de fuck is dit jonge. Shiiiiit wat kansloos :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 15:28 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een kermis set is dat trouwens. Vgm compleet geghost door Dr Phunk die man, en dan ook nog niet eens fatsoenlijke overgangen maken. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 08:18 
 

nieuwe graphics van f1 :sick: mis de oude nu al
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 08:41 
 
Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
nieuwe graphics van f1 :sick: mis de oude nu al


Eens. Vind nieuwe zo onoverzichtelijk. Sectoroverzicht bij hot laps zijn wel een toevoeging
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ik vind dat mee vallen, daar wen je vanzelf aan. De halo daarentegen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Oh ik vind dat mee vallen, daar wen je vanzelf aan. De halo daarentegen...

Moet zeggen dat ik hier toch wel redelijk aan gewend ben. Heb de auto's vanaf 2005 alleen maar lelijker zien worden met 2009 als hoogtepunt toen de nieuwe auto's met die volledig uit proportie geraakte vleugels geïntroduceerd werden. Daarna kwamen nog de penis neuzen en vorig jaar eindelijk mooie auto's, komt er zo een stuk plaat achterop die auto te staan. Vond dat persoonlijk nog lelijker dan de Halo van dit jaar.

Hoop daarentegen wel dat ze binnen afzienbare tijd met een geschikte oplossing komen. Iets wat er voor het oog beter uitziet maar net zo veel veiligheid biedt. Of afschaffen, maar dat zie ik niet gebeuren want de FIA geeft niet om de mening van de coureurs en de fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

Als nummer 1 tegen de #2 moeten voetballen en de wedstrijd 4-3 verliezen. Het niet meer in eigen hand te hebben. Enige verschil is dat de nieuwe #1 nog tegen 3 en 4 moet en wij tegen de laatste 5 alleen nog.. Zo dichtbij het kampioenschap en toch zo ver weg. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog met de naweeën van een gezellig feestje op zaterdag weer aan het werk, na 3,5 week vakantie. Huilen met de pet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen weekend als nummer 9 van de competitie de return tegen de koploper. Eerste wedstrijd met 2-0 gewonnen en daarmee de koploper hun enige nederlaag gebracht; gisteren met 4-0 gewonnen :cool:

Edit: verkeerde topic >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Nog met de naweeën van een gezellig feestje op zaterdag weer aan het werk

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 11:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Berichten over dierenmishandeling. Ik trek dat me te veel aan dat goed voor me is. Kotsbeu ben ik dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 11:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mensen die hele 'zielige' verhalen onder win acties zetten op facebook en daarom vinden dat ze moeten winnen. Kom op man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 11:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Mensen die 'zielige' verhalen op facebook zetten
Vorige  1 ... 1042, 1043, 1044, 1045, 1046, 1047, 1048 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic