scandinavische dametje. nu alleen de pep nogKSwoosh wrote: what the fuck heb ik gemist?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Mike-O wrote:Of over een jaar..Hoofdcoach wrote:Dat Knockout pas over 2 dagen is
-
G
OF TACHETIG!Hoofdcoach wrote:Mike-O wrote:Of over een jaar..Hoofdcoach wrote:Dat Knockout pas over 2 dagen is
Op de vrijdag avond niet uit kunnen gaan en niet kunnen zuipen, omdat je 6uur je nest uit moet om te werken en dan sta je op het station en dan komt je trein gewoon ff niet
.. ns, altijd feest :')
Bijna28 uur wakker, voelt aan als een zondag zo verrot ben ik 
Dat ik vorig jaar een code had voor defqon en dit jaar niet. 
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
helemaal kapot zijn en moeten voetballen over 1 uur en 50 minuten :S
een gozer uit me klas die andere na praat. :')
Als ik bijvoorbeeld bij sommige gevallen "me Gusta" zegt, dan schreeuwt hij het bij alles wat hij doet. :')
Als ik bijvoorbeeld bij sommige gevallen "me Gusta" zegt, dan schreeuwt hij het bij alles wat hij doet. :')
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
..... :')oostzaner wrote:een gozer uit me klas die andere na praat. :')
-
C
Schijtflikkers die Defqon tickets merchen
EDIT:
er achter komen dat je zo erg op de foto staat

Goeiendag, naam is breedbek-kikker
EDIT:
er achter komen dat je zo erg op de foto staat

Goeiendag, naam is breedbek-kikker
-
G
ik had 1 ticket teveel, maar nu kan iemand die ik ken daar gebruik van makenrobkuh1990 wrote:Schijtflikkers die Defqon tickets merchen
voor de originele prijs!
dat je wakker wordt, denkt een defqon kaartje te halen. Is het uitverkocht... 
-
C
das niet merchen, das eerlijk zijn...KSwoosh wrote:ik had 1 ticket teveel, maar nu kan iemand die ik ken daar gebruik van makenrobkuh1990 wrote:Schijtflikkers die Defqon tickets merchen
voor de originele prijs!
das zelfde prijs doorverkoop...
maar hoop van die lamlullen die doen voor meer
-
G
idd, voor 200 op Marktplaats zettenrobkuh1990 wrote:das niet merchen, das eerlijk zijn...KSwoosh wrote:ik had 1 ticket teveel, maar nu kan iemand die ik ken daar gebruik van makenrobkuh1990 wrote:Schijtflikkers die Defqon tickets merchen
voor de originele prijs!
das zelfde prijs doorverkoop...
maar hoop van die lamlullen die doen voor meer
wel tickets kunnens scoren?
-
C
ging niet, maar erger me er toch aan
-
G
Mensen die je bellen terwijl je film aan het kijken bent
Gezicht is rood, ben verbrand, hele dag in de zon gezeten 
Huilmomentje
Tijdens voetbal wedstrijd kut scheidsrechter hebben.
Gaat tegenstander tijdens corner voor keeper staan dus iemand duwt hem weg komt scheids gelijk je mag je armen niet gebruiken
.
Na wedstrijd kleedkamer uitlopen richting kantine op de gang Rebecca Black op horen staan..
Tijdens voetbal wedstrijd kut scheidsrechter hebben.
Gaat tegenstander tijdens corner voor keeper staan dus iemand duwt hem weg komt scheids gelijk je mag je armen niet gebruiken
Na wedstrijd kleedkamer uitlopen richting kantine op de gang Rebecca Black op horen staan..
Ik weet dus niet meer me youtube wachtwoord, maar ik weet dus ook niet meer me youtube hotmail account
iemand oplossing? Ik weet dus niet met welk mail account ik op youtube zit 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
met elke hotmail gewoon wachtwoord vergeten klikken...
Dat ik niet naar KO ben geweest, nu ben ik fit op een zondag.. Klopt niet 
Ik weet dus me mail niet meerSkedoedelefloeps wrote:met elke hotmail gewoon wachtwoord vergeten klikken...
-
G
nieuwe account maken/?p-stylez wrote:Ik weet dus niet meer me youtube wachtwoord, maar ik weet dus ook niet meer me youtube hotmail accountiemand oplossing? Ik weet dus niet met welk mail account ik op youtube zit
als ie belangrijk was had je et nog wel geweten
-
T
Ik heb het zelderoberttt wrote:Dat ik niet naar KO ben geweest, nu ben ik fit op een zondag.. Klopt niet