Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 36 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Verrot zijn van donderdag en vrijdag en dan zaterdag nergens heengaan.
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Daveytl wrote:
Daveytl wrote:Gezicht is rood, ben verbrand, hele dag in de zon gezeten :mad:
En vandaag weer hetzelfde, 8 uurtjes in de brandende zon.
Lijk wel een neger jongen :huh:
Woow, wist niet dat je rode negers had :huh:

:P
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
wootum wrote:
Daveytl wrote:

xd
T
wootum wrote:
Daveytl wrote:

Geniaalste uitspraak van van de week :lol: Wordt weer een onderschrift :p
T
Het weekend is voorbij :/
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
^^
M
Alles wat een beetje anders klinkt als een 'normale' hardstyle track, dan meteen het woordje Digital Age erbij word gehaald :')
D
MovingMadness wrote:Alles wat een beetje anders klinkt als een 'normale' hardstyle track, dan meteen het woordje Digital Age erbij word gehaald :')
correctie: dat zijn 2 woorden :P

uhmm als me leraar tegen me gaat zeiken over dat ik niks aan het doen ben :P
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
DarkSymphony wrote:
MovingMadness wrote:Alles wat een beetje anders klinkt als een 'normale' hardstyle track, dan meteen het woordje Digital Age erbij word gehaald :')
correctie: dat zijn 2 woorden :P

uhmm als me leraar tegen me gaat zeiken over dat ik niks aan het doen ben :P
Dat ie schreeuwt en jij zegt "Maar ik doe niks!" en dan zegt ie "Da is juist het probleem." *lacht om eigen grap* ??
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Lerares nederlands :/
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Het vak nederlands in het algemeen, compleet nutteloos.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
ik vind maar een klein deel van het vak echt nuttig en dat is vooral spelling. maar om dat 12 jaar achterelkaar te herhalen vanaf groep 1.

Vind frans ook zon nutteloos vak. Word niet eens veel gesproken over de wereld. Spaans ofzo dan weer wel.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
D-Nemacyst wrote:ik vind maar een klein deel van het vak echt nuttig en dat is vooral spelling. maar om dat 12 jaar achterelkaar te herhalen vanaf groep 1.

Vind frans ook zon nutteloos vak. Word niet eens veel gesproken over de wereld. Spaans ofzo dan weer wel.
Ik heb nu al 9 jaar frans :cry: irritante Walen ook.
D
Artiest
last seen Apr 2019
D-Nemacyst wrote:ik vind maar een klein deel van het vak echt nuttig en dat is vooral spelling. maar om dat 12 jaar achterelkaar te herhalen vanaf groep 1.

Nou 12 jaar is nog niet eens genoeg als je kijkt hoe weinig mensen fatsoenlijk kunnen spellen.
Alleen wordt het duidelijk op de verkeerde manier gebracht, aangezien je na 12 jaar wel mag verwachten van iemand dat diegene kan spellen.
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Echt he ik krijg vanaf basis school nederlands persoonsvorm, stam+t, onderwerp, vt, tt, enz.
In exame jaar vmbo heb ik het nog steeds, zijn er nog mensen die het niet snappen ben je daar vanaf kom je opleiding krijg je het weer snappen nog steeds mensen het niet >.<
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Project 141 wrote:Ik denk dat als ze er bij proefwerken van alle vakken erop gaan letten, en punten aftrek geven voor spelfouten, het niveau opeens wonderlijk zal stijgen -.-
Of gewoon betere leraren die er goed les in geven wat blijft hangen en niet ene oor in andere uit.
Als eerst dat goed komt kan je de proefwerken pas moeilijker maken anders zakt 50% meer per jaar :P
D
Artiest
last seen Apr 2019
Ben het wel eens dat grove spellingsfouten ook harder worden aangepakt in toetsen van elk vak.
Dan zakken maar meer mensen, als je je eigen taal niet eens kent vind ik toch dat dat maar goed aangepakt moet worden.
Tuurlijk maakt iedereen wel eens een fout, maar sommige mensen hebben geen dyslexie en weten nog niet normaal te spellen, fout na fout, dat mag wel eens aangepakt worden.
Die mensen blij dat ze een computer hebben en niet eens meer hoeven te spellen, doet de pc wel voor hen.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Verbannen zijn op Partyflock, waardoor ik de foto's van KO niet meer kan zien :')
T
Chukkels wrote:Verbannen zijn op Partyflock, waardoor ik de foto's van KO niet meer kan zien :')
Je kan ze nog wel zien maar niet op reageren (A)
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Dat eeuwige gezever in ieder topic >.<
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
wesskeej wrote:
Chukkels wrote:Verbannen zijn op Partyflock, waardoor ik de foto's van KO niet meer kan zien :')
Je kan ze nog wel zien maar niet op reageren (A)
Nee, want de meesten hebben hun foto's op 'Friends Only' staan en als ik niet kan inloggen ben ik geen vriend :cry:
Donateur
last seen Sep 2014
Jonge uit de 1ste klas van ICT die op Hardtraxx zit, en wist dat ik roberttt was. Wou dat geheim houden voor bekenden xd
T
roberttt wrote:Jonge uit de 1ste klas van ICT die op Hardtraxx zit, en wist dat ik roberttt was. Wou dat geheim houden voor bekenden xd
:lol:
Hoorde afgelopen zaterdag ook zo iets hier in de kroeg zegt die jongen jij bent toch wesskeej op hardtraxx ik dacht zo nee kut >.<
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Van mij weet ook iedereen het maarja, maak me er niet zo druk om ;)
Donateur
last seen Sep 2014
nou wat ik hier post xd