Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 22:09 

Leren voor een tentamen en een 5 halen, en dat er dan een klasgenootje zegt: 'Ja ik had niet geleerd want wilde voetbal kijken maar ik heb een 6'..... Zo hinderlijk. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:15 

Hardtraxx Veteran

Pc die spontaan besluit er mee te stoppen voor de grap, hij word nu gemaakt.. 50euro lichter :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:17 

Hardtraxx Veteran

Jongen op de fiets met Paul Elstak - Rainbow In The Sky uit z'n mobieltje :')

Aan de ene kant irritant, maar aan de andere kant is het wel weer een grappige dubbele faal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:19 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
Jongen op de fiets met Paul Elstak - Rainbow In The Sky uit z'n mobieltje :')

Aan de ene kant irritant, maar aan de andere kant is het wel weer een grappige dubbele faal.

xd xd :lol: :lol: of turbo
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:21 

Hardtraxx Veteran

echt geweldig ook, dat op je mobieltje luisteren, elke keer als er een auto langs komt kun je je muziek niet eens horen zo zacht gaan die dingen, en bovendien hoeven anderen niet mee te genieten van je muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:24 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
echt geweldig ook, dat op je mobieltje luisteren, elke keer als er een auto langs komt kun je je muziek niet eens horen zo zacht gaan die dingen, en bovendien hoeven anderen niet mee te genieten van je muziek.

Ik doe het wel altijd als ik 's nachts over de dijk naar huis fiets na het stappen. Dan hoor je het prima :thumbsup: maar dan kom ik ook niemand anders tegen :P overdag / in het openbaar vervoer heb ik er wel een hekel aan als mensen het doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:33 

Donateur

Dat me lichaam om bier vraagt en ik nu 48 treden moet lopen om bier te halen en weer hier terug te komen achter me pc. Dus dan ben ik moe, GRRRRRR
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:36 

roberttt schreef:
Dat me lichaam om bier vraagt en ik nu 48 treden moet lopen om bier te halen en weer hier terug te komen achter me pc. Dus dan ben ik moe, GRRRRRR

Päp
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:37 

Donateur

wat? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:38 

Scandinavische pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:39 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Scandinavische pep.

Scandinavische meiden zijn al heerlijk, hoe heerlijk moet die pep dan wel niet zijn? :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:41 

Donateur

:nono: :nono: :nono: dat is geen irritatie momentje ... Snap het nou is dat jullie On-Topic moeten blijven, weer een irritatie momentje :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:42 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
:nono: :nono: :nono: dat is geen irritatie momentje ... Snap het nou is dat jullie On-Topic moeten blijven, weer een irritatie momentje :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono:

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:43 

roberttt schreef:

Precies! Ik irriteer me nu mateloos aan mezelf!!! :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :nono: :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:45 

Donateur

Moet je hulp zoeken als je niet lekker in je vel zit, ik ben toevallig net Psychiater geworden. Dus kom maar met je problemen, ik zal je helpen!.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:46 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Moet je hulp zoeken als je niet lekker in je vel zit, ik ben toevallig net Psychiater geworden. Dus kom maar met je problemen, ik zal je helpen!.

Jij hebt wel wat pilletjes daartegen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:54 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

help mij.. ik heb chronisch hardtraxx syndrome :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:55 

Donateur

Moet je contact op nemen met de kindertelefoon 0800-0432. Ik behandel alleen mensen van 18 jaar en ouder, sorry schatje :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:55 

roberttt schreef:
Neem contact met mij op via 0800-0432

Lol zit jou kantoor bij de pepsi klantenservice in het gebouw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:57 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Moet je contact op nemen met de kindertelefoon 0800-0432. Ik behandel alleen mensen van 18 jaar en ouder, sorry schatje :kiss:

ik zal morgen meteen bellen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 00:59 

WINDOWS UPDATE..... GAAAAAH FU FU FU FU
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 19:10 

Hardtraxx Veteran

Dat Knockout pas over 2 dagen is
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 19:33 

Hardtraxx Elite

Hoofdcoach schreef:
Dat Knockout pas over 2 dagen is

Of over een jaar.. Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 19:49 

Chukkels schreef:
Banaanslak schreef:
Scandinavische pep.

Scandinavische meiden zijn al heerlijk, hoe heerlijk moet die pep dan wel niet zijn? :drool: :drool: :drool:

+20

van die meiden kan ik t weten. op q-base meegemaakt :drool: eentje kon beetje duits toevallig. vroeg ik aan dr of ze met de hele groep ff tieten kon showen. alleen was ik de slagroom vergeten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 19:58 

biscuit schreef:
Chukkels schreef:
Banaanslak schreef:
Scandinavische pep.

+20

van die meiden kan ik t weten. op q-base meegemaakt :drool: eentje kon beetje duits toevallig. vroeg ik aan dr of ze met de hele groep ff tieten kon showen. alleen was ik de slagroom vergeten :/

what the fuck heb ik gemist?
Vorige  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic