Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 42 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
B
Leren voor een tentamen en een 5 halen, en dat er dan een klasgenootje zegt: 'Ja ik had niet geleerd want wilde voetbal kijken maar ik heb een 6'..... Zo hinderlijk. :mad:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Pc die spontaan besluit er mee te stoppen voor de grap, hij word nu gemaakt.. 50euro lichter :/
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Jongen op de fiets met Paul Elstak - Rainbow In The Sky uit z'n mobieltje :')

Aan de ene kant irritant, maar aan de andere kant is het wel weer een grappige dubbele faal.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Josh-T wrote:Jongen op de fiets met Paul Elstak - Rainbow In The Sky uit z'n mobieltje :')

Aan de ene kant irritant, maar aan de andere kant is het wel weer een grappige dubbele faal.
xd xd :lol: :lol: of turbo
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
echt geweldig ook, dat op je mobieltje luisteren, elke keer als er een auto langs komt kun je je muziek niet eens horen zo zacht gaan die dingen, en bovendien hoeven anderen niet mee te genieten van je muziek.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Josh-T wrote:echt geweldig ook, dat op je mobieltje luisteren, elke keer als er een auto langs komt kun je je muziek niet eens horen zo zacht gaan die dingen, en bovendien hoeven anderen niet mee te genieten van je muziek.
Ik doe het wel altijd als ik 's nachts over de dijk naar huis fiets na het stappen. Dan hoor je het prima :thumbsup: maar dan kom ik ook niemand anders tegen :P overdag / in het openbaar vervoer heb ik er wel een hekel aan als mensen het doen
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Dat me lichaam om bier vraagt en ik nu 48 treden moet lopen om bier te halen en weer hier terug te komen achter me pc. Dus dan ben ik moe, GRRRRRR
B
roberttt wrote:Dat me lichaam om bier vraagt en ik nu 48 treden moet lopen om bier te halen en weer hier terug te komen achter me pc. Dus dan ben ik moe, GRRRRRR
Päp
Donateur
last seen Sep 2014
wat? xd
B
Scandinavische pep.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Banaanslak wrote:Scandinavische pep.
Scandinavische meiden zijn al heerlijk, hoe heerlijk moet die pep dan wel niet zijn? :drool: :drool: :drool:
Donateur
last seen Sep 2014
:nono: :nono: :nono: dat is geen irritatie momentje ... Snap het nou is dat jullie On-Topic moeten blijven, weer een irritatie momentje :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono:
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
roberttt wrote::nono: :nono: :nono: dat is geen irritatie momentje ... Snap het nou is dat jullie On-Topic moeten blijven, weer een irritatie momentje :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono:
:lol: :lol: :lol:
B
roberttt wrote::nono: :nono: :nono: dat is geen irritatie momentje ... Snap het nou is dat jullie On-Topic moeten blijven, weer een irritatie momentje :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono:
Precies! Ik irriteer me nu mateloos aan mezelf!!! :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :nono: :nono:
Donateur
last seen Sep 2014
Moet je hulp zoeken als je niet lekker in je vel zit, ik ben toevallig net Psychiater geworden. Dus kom maar met je problemen, ik zal je helpen!.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
roberttt wrote:Moet je hulp zoeken als je niet lekker in je vel zit, ik ben toevallig net Psychiater geworden. Dus kom maar met je problemen, ik zal je helpen!.
Jij hebt wel wat pilletjes daartegen! :thumbsup:
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
roberttt wrote:Moet je hulp zoeken als je niet lekker in je vel zit, ik ben toevallig net Psychiater geworden. Dus kom maar met je problemen, ik zal je helpen!.
help mij.. ik heb chronisch hardtraxx syndrome :cry:
Donateur
last seen Sep 2014
Moet je contact op nemen met de kindertelefoon 0800-0432. Ik behandel alleen mensen van 18 jaar en ouder, sorry schatje :kiss:
Last edited by roberttt on 06 Apr 2011 23:56, edited 1 time in total.
B
roberttt wrote:Neem contact met mij op via 0800-0432
Lol zit jou kantoor bij de pepsi klantenservice in het gebouw?
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
roberttt wrote:Moet je contact op nemen met de kindertelefoon 0800-0432. Ik behandel alleen mensen van 18 jaar en ouder, sorry schatje :kiss:
ik zal morgen meteen bellen :lol:
C
WINDOWS UPDATE..... GAAAAAH FU FU FU FU
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Dat Knockout pas over 2 dagen is
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Hoofdcoach wrote:Dat Knockout pas over 2 dagen is
Of over een jaar.. Image
E
Chukkels wrote:
Scandinavische meiden zijn al heerlijk, hoe heerlijk moet die pep dan wel niet zijn? :drool: :drool: :drool:
+20

van die meiden kan ik t weten. op q-base meegemaakt :drool: eentje kon beetje duits toevallig. vroeg ik aan dr of ze met de hele groep ff tieten kon showen. alleen was ik de slagroom vergeten :/
G
biscuit wrote:
Chukkels wrote:
+20

van die meiden kan ik t weten. op q-base meegemaakt :drool: eentje kon beetje duits toevallig. vroeg ik aan dr of ze met de hele groep ff tieten kon showen. alleen was ik de slagroom vergeten :/
what the fuck heb ik gemist?