Leren voor een tentamen en een 5 halen, en dat er dan een klasgenootje zegt: 'Ja ik had niet geleerd want wilde voetbal kijken maar ik heb een 6'..... Zo hinderlijk. 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
Pc die spontaan besluit er mee te stoppen voor de grap, hij word nu gemaakt.. 50euro lichter 
Jongen op de fiets met Paul Elstak - Rainbow In The Sky uit z'n mobieltje :')
Aan de ene kant irritant, maar aan de andere kant is het wel weer een grappige dubbele faal.
Aan de ene kant irritant, maar aan de andere kant is het wel weer een grappige dubbele faal.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Josh-T wrote:Jongen op de fiets met Paul Elstak - Rainbow In The Sky uit z'n mobieltje :')
echt geweldig ook, dat op je mobieltje luisteren, elke keer als er een auto langs komt kun je je muziek niet eens horen zo zacht gaan die dingen, en bovendien hoeven anderen niet mee te genieten van je muziek.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ik doe het wel altijd als ik 's nachts over de dijk naar huis fiets na het stappen. Dan hoor je het primaJosh-T wrote:echt geweldig ook, dat op je mobieltje luisteren, elke keer als er een auto langs komt kun je je muziek niet eens horen zo zacht gaan die dingen, en bovendien hoeven anderen niet mee te genieten van je muziek.
Dat me lichaam om bier vraagt en ik nu 48 treden moet lopen om bier te halen en weer hier terug te komen achter me pc. Dus dan ben ik moe, GRRRRRR
-
B
Päproberttt wrote:Dat me lichaam om bier vraagt en ik nu 48 treden moet lopen om bier te halen en weer hier terug te komen achter me pc. Dus dan ben ik moe, GRRRRRR
-
B
Scandinavische pep.
Scandinavische meiden zijn al heerlijk, hoe heerlijk moet die pep dan wel niet zijn?Banaanslak wrote:Scandinavische pep.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
roberttt wrote:![]()
![]()
dat is geen irritatie momentje ... Snap het nou is dat jullie On-Topic moeten blijven, weer een irritatie momentje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
B
Precies! Ik irriteer me nu mateloos aan mezelf!!!roberttt wrote:![]()
![]()
dat is geen irritatie momentje ... Snap het nou is dat jullie On-Topic moeten blijven, weer een irritatie momentje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je hulp zoeken als je niet lekker in je vel zit, ik ben toevallig net Psychiater geworden. Dus kom maar met je problemen, ik zal je helpen!.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Jij hebt wel wat pilletjes daartegen!roberttt wrote:Moet je hulp zoeken als je niet lekker in je vel zit, ik ben toevallig net Psychiater geworden. Dus kom maar met je problemen, ik zal je helpen!.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
help mij.. ik heb chronisch hardtraxx syndromeroberttt wrote:Moet je hulp zoeken als je niet lekker in je vel zit, ik ben toevallig net Psychiater geworden. Dus kom maar met je problemen, ik zal je helpen!.
Moet je contact op nemen met de kindertelefoon 0800-0432. Ik behandel alleen mensen van 18 jaar en ouder, sorry schatje 
Last edited by roberttt on 06 Apr 2011 23:56, edited 1 time in total.
-
B
Lol zit jou kantoor bij de pepsi klantenservice in het gebouw?roberttt wrote:Neem contact met mij op via 0800-0432
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ik zal morgen meteen bellenroberttt wrote:Moet je contact op nemen met de kindertelefoon 0800-0432. Ik behandel alleen mensen van 18 jaar en ouder, sorry schatje
-
C
WINDOWS UPDATE..... GAAAAAH FU FU FU FU
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Dat Knockout pas over 2 dagen is
Of over een jaar..Hoofdcoach wrote:Dat Knockout pas over 2 dagen is

-
E
+20Chukkels wrote:Scandinavische meiden zijn al heerlijk, hoe heerlijk moet die pep dan wel niet zijn?Banaanslak wrote:Scandinavische pep.![]()
![]()
van die meiden kan ik t weten. op q-base meegemaakt
-
G
what the fuck heb ik gemist?biscuit wrote:+20Chukkels wrote:Scandinavische meiden zijn al heerlijk, hoe heerlijk moet die pep dan wel niet zijn?Banaanslak wrote:Scandinavische pep.![]()
![]()
van die meiden kan ik t weten. op q-base meegemaakteentje kon beetje duits toevallig. vroeg ik aan dr of ze met de hele groep ff tieten kon showen. alleen was ik de slagroom vergeten