Al die overige stukken tekst zijn kutwrote:verantwoording over het afstudeerproduct schrijven
Active topics in Off-Topic
Moderators
ik schrijf alles nu puur op zodat de opleiding tevreden iswrote:Al die overige stukken tekst zijn kutwrote:verantwoording over het afstudeerproduct schrijven
-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Doodziek worden 3 dagen voor je verjaardag en 4 dagen voor Origins 
Een eigen bedrijfje runnen met 2 andere jongens waarvan de een nooit reageert op whapp, bel of mail en de ander niet nadenkt bij zijn acties en de boel om zeept helpt. Noice
Faillisement aanvragen?wrote:Een eigen bedrijfje runnen met 2 andere jongens waarvan de een nooit reageert op whapp, bel of mail en de ander niet nadenkt bij zijn acties en de boel om zeept helpt. Noice
Spotify die in Discover Weekly telkens maar Braziliaanse artiesten zet. Waarom? 
Sloeg mezelf net een tand door de lip toen ik me omdraaide om m'n flesje water te pakken. Godverdomme.
Vrijdag een feestje hebben en nu al weten dat je dus beroerd/niet fit richting Origins gaat 
Geen beoordeling krijgen van je assessoren op je afstudeerassessment vanwege een vermoeden van plagiaat, 3 weken later te horen krijgen van de examencommissie dat je geen plagiaat gepleegd hebt en nu nog altijd moeten wachten op je beoordeling 
Je zorgt gvd maar dat je fit bentwrote:Vrijdag een feestje hebben en nu al weten dat je dus beroerd/niet fit richting Origins gaat
wrote:Je zorgt gvd maar dat je fit bentwrote:Vrijdag een feestje hebben en nu al weten dat je dus beroerd/niet fit richting Origins gaat
wrote:Paar dikke lijnen pep en bietje G om het af te toppen.
Ik kom daar bij jou en Helicaze echt niet vanaf he.
Advies is trouwens wel dikke prima.
Zijn wij het nog geweest ookwrote:Ik kom daar bij jou en Helicaze echt niet vanaf he.![]()
Mijn (niet al te vlotte) laptop openen na het bijwerken en in je mail ineens 693 ongelezen ziet staan ipv 2000 terwijl je niks hebt aangeklikt. Ja ik weet het, het is veel maar 2000 was zo'n fijn rond getal. Nog steeds geen idee hoe het kan maar nu dus alles maar lezen
artiesten waar op hun fb pagina staat dat ze meestal binnen een paar dagen reageren na een maand nog geen boe of bah hebben gegeven
Potverdorie, hoe durven ze!! Als FB dat zegt dan moeten ze zich daaraan houdenwrote:artiesten waar op hun fb pagina staat dat ze meestal binnen een paar dagen reageren na een maand nog geen boe of bah hebben gegeven
Je response rate wordt bepaald op de hoeveelheid die ze tot nu toe beantwoord hebben, als dat geen 100% is val jij net in dat percentage waar de dj geen zin heeft om te antwoordenwrote:artiesten waar op hun fb pagina staat dat ze meestal binnen een paar dagen reageren na een maand nog geen boe of bah hebben gegeven
Moe worden van het moe zijn door Pfeiffer
ben er wel klaar mee
Daarom is dat automatisch antwoord systeem wat ze voor Hardwell en Armin hebben ontwikkeld zo mooiwrote:Je response rate wordt bepaald op de hoeveelheid die ze tot nu toe beantwoord hebben, als dat geen 100% is val jij net in dat percentage waar de dj geen zin heeft om te antwoordenwrote:artiesten waar op hun fb pagina staat dat ze meestal binnen een paar dagen reageren na een maand nog geen boe of bah hebben gegeven
#Metoowrote:Vrijdag een feestje hebben en nu al weten dat je dus beroerd/niet fit richting Origins gaat
Niet speciaal voor hun hoor, is gewoon een Facebook functie. Automatische antwoorden die je kan maken op bepaalde zinnen of keywords.wrote:Daarom is dat automatisch antwoord systeem wat ze voor Hardwell en Armin hebben ontwikkeld zo mooiwrote:Je response rate wordt bepaald op de hoeveelheid die ze tot nu toe beantwoord hebben, als dat geen 100% is val jij net in dat percentage waar de dj geen zin heeft om te antwoordenwrote:artiesten waar op hun fb pagina staat dat ze meestal binnen een paar dagen reageren na een maand nog geen boe of bah hebben gegeven
het lijkt mij toch wel dat ze binnen die maand toch wel ergens de tijd hebben om ff snel een antwoord te geven.wrote:Je response rate wordt bepaald op de hoeveelheid die ze tot nu toe beantwoord hebben, als dat geen 100% is val jij net in dat percentage waar de dj geen zin heeft om te antwoordenwrote:artiesten waar op hun fb pagina staat dat ze meestal binnen een paar dagen reageren na een maand nog geen boe of bah hebben gegeven
en geen zin hebben tja had je maar geen artiest moeten hebben of de links van je free releases in de lucht moeten houden
Domme mensen helpen aan m'n balie, zo frustrerend soms.