Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1031, 1032, 1033, 1034, 1035, 1036, 1037 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 21:05 

Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Je arme lieve moeder op je 22e je kamer nog laten stoffen, en dan ook nog boos worden als ze perongeluk iets stuk maakt :(

Doe het dan zelf als je het beter kunt!!1! :list:

Is je moeder 22? Was die er echt nóg sneller bij dan jij ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 21:15 

Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
Ben ik de enige die het wel snapt dan? Hij bedoelt toch gewoon dat die persoon zijn moeder het laat doen en dan ook nog boos wordt als ze het fout doet? Is maar net hoe je dat interpreteert maar het klinkt als een verwend joch dat nog bij z'n moeder woont. Maar in het geval van emre eens met emre.

Ik vind het top dat ze het doet maar ik bedoel dat mijn oude stekkerdoos nu eruit is geklapt en daardoor ik moest kloten met kabels en shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 09:33 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Svbtwee schreef:
Je arme lieve moeder op haar 22e je kamer nog laten stoffen, en dan ook nog boos worden als ze perongeluk iets stuk maakt :(

Doe het dan zelf als je het beter kunt!!1! :list:

Is je moeder 22? Was die er echt nóg sneller bij dan jij ja?

Neen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 15:49 

Hardtraxxer

Bert Maalderink :thumbdown:

Wat een ongelooflijk zure gast is dat zeg. Kutvragen, negatief, geen respect voor niet NL-sporters.
Dat ze die al niet jaren geleden vervangen hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 16:17 

Hardtraxxer

Snotverkouden. Zo verkouden dat mn ogen de hele dag tranen van het geprik in mn neus :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 17:38 

Hardtraxx Veteran

Dat je komende week moet beginnen aan je scriptie maar het gevoel hebt dat je er nog helemaal niet klaar voor bent :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 20:04 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Dat je komende week moet beginnen aan je scriptie maar het gevoel hebt dat je er nog helemaal niet klaar voor bent :/

Protip: Pas later beginnen, echt 2 of 3 weken voor je deadline. Gaat alles veel beter.

Mijn irritatiemomentje is trouwens dat ik m'n scriptie moet repareren.

Maar verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 20:49 

Bierkoning

Delt-A schreef:
SL8492 schreef:

Protip: Pas later beginnen, echt 2 of 3 weken voor je deadline. Gaat alles veel beter.

Dit zal ongetwijfeld voor de grap zijn, maar bij mij werkt dat dus echt het beste :P Als ik laat begin en moet strijden voor een deadline kom ik echt op de meest creatieve ideeën, terwijl ik als ik heel lang over een opdracht doe vaak niet de juiste snaar kan vinden in die eerste weken en het daardoor al in de beginfase verpruts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 20:58 

Hardtraxxer

Conceptual framework... hele dag mee zitten te kutten. Factors affecting booking behavior... drivers of change blablabla.. nachtmerries vannacht

Best veel hier zitten in hun scriptieperiode merk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 20:59 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Als ik laat begin en moet strijden voor een deadline kom ik echt op de meest creatieve ideeën

Hier hetzelfde. En dan op mijn eigen vloeken dat ik eerder moet beginnen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 21:57 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Als ik laat begin en moet strijden voor een deadline kom ik echt op de meest creatieve ideeën, terwijl ik als ik heel lang over een opdracht doe vaak niet de juiste snaar kan vinden in die eerste weken en het daardoor al in de beginfase verpruts.

Ik had precies hetzelfde (toevallig), maar dat had wel als resultaat dat het tot de laatste uurtjes voor de deadline stoeien met cijfertjes was omdat de resultaten elke keer weer iets gewijzigd waren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2018 01:23 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Delt-A schreef:
SL8492 schreef:

Dit zal ongetwijfeld voor de grap zijn, maar bij mij werkt dat dus echt het beste :P Als ik laat begin en moet strijden voor een deadline kom ik echt op de meest creatieve ideeën, terwijl ik als ik heel lang over een opdracht doe vaak niet de juiste snaar kan vinden in die eerste weken en het daardoor al in de beginfase verpruts.

Ja het is voor de grap, lees m'n hele post :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2018 17:43 

Hardtraxx Elite

Keelontsteking met fikse voorhoofdholte ontsteking..

Lang fucking leve de carnaval
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2018 19:17 

Hardtraxx Elite

Als je een discussie hebt op Facebook met 1 persoon en er plots 20625151 andere personen zich er in mengen die je totaal niet kent...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2018 21:14 

Hardtraxx Addict

rakkietakkie schreef:
Als je een discussie hebt op Facebook met 1 persoon en er plots 20625151 andere personen zich er in mengen die je totaal niet kent...

Dat jij al de moeite neemt om een discussie te voeren via Facebook. Natuurlijk hangt het af van de pagina en het bericht waar je op reageert, maar het wordt 9/10 gedomineerd door irritante mensen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 11:25 

Hardtraxx Crew

Zullen we gewoon gezellig blijven doen in plaats van op de man te spelen? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 11:34 

Hardtraxx Veteran

Alleen maar liefde toch (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 13:00 

Hardtraxx Veteran

Hij ies gekuh
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 11:48 

Hardtraxx Veteran

M'n wekker die zonder dat ik er aan zit naar een super laag volume schakelde waardoor ik 40 minuten later werd dan de bedoeling was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 12:04 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
M'n wekker die zonder dat ik er aan zit naar een super laag volume schakelde waardoor ik 40 minuten later werd dan de bedoeling was.

Android? Dan heb ik dat ook, op het einde van de alarmtijd, draait het volume weg, dus hij pingelt 1 minuut en dan op het einde gaat het volume omlaag. Is dat wat je bedoelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 22:56 

Hardtraxx Addict

Bastiaan schreef:
Nummers die ik op Origins wil horen #

Sowieso die hele origins hype hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 01:05 

Hardtraxx Veteran

Seeker Of Fire schreef:
Bastiaan schreef:

Jij mag niet meer binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 01:07 

Hardtraxx Veteran

Seeker Of Fire schreef:
Bastiaan schreef:

Maat. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 15:17 

Hardtraxx Veteran

verantwoording over het afstudeerproduct schrijven :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 15:26 

Hardtraxx Veteran

Leraren die zich weer ruim de tijd nemen om een toets na te kijken. :thumbdown: 2 weken is wel lang genoeg.
Vorige  1 ... 1031, 1032, 1033, 1034, 1035, 1036, 1037 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic