Is je moeder 22? Was die er echt nóg sneller bij dan jij ja?wrote:Je arme lieve moeder op je 22e je kamer nog laten stoffen, en dan ook nog boos worden als ze perongeluk iets stuk maakt
Doe het dan zelf als je het beter kunt!!1!
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik vind het top dat ze het doet maar ik bedoel dat mijn oude stekkerdoos nu eruit is geklapt en daardoor ik moest kloten met kabels en shitwrote:Ben ik de enige die het wel snapt dan? Hij bedoelt toch gewoon dat die persoon zijn moeder het laat doen en dan ook nog boos wordt als ze het fout doet? Is maar net hoe je dat interpreteert maar het klinkt als een verwend joch dat nog bij z'n moeder woont. Maar in het geval van emre eens met emre.
Neenwrote:Is je moeder 22? Was die er echt nóg sneller bij dan jij ja?wrote:Je arme lieve moeder op haar 22e je kamer nog laten stoffen, en dan ook nog boos worden als ze perongeluk iets stuk maakt
Doe het dan zelf als je het beter kunt!!1!
Bert Maalderink
Wat een ongelooflijk zure gast is dat zeg. Kutvragen, negatief, geen respect voor niet NL-sporters.
Dat ze die al niet jaren geleden vervangen hebben
Wat een ongelooflijk zure gast is dat zeg. Kutvragen, negatief, geen respect voor niet NL-sporters.
Dat ze die al niet jaren geleden vervangen hebben
Snotverkouden. Zo verkouden dat mn ogen de hele dag tranen van het geprik in mn neus 
Dat je komende week moet beginnen aan je scriptie maar het gevoel hebt dat je er nog helemaal niet klaar voor bent 
Protip: Pas later beginnen, echt 2 of 3 weken voor je deadline. Gaat alles veel beter.wrote:Dat je komende week moet beginnen aan je scriptie maar het gevoel hebt dat je er nog helemaal niet klaar voor bent
Mijn irritatiemomentje is trouwens dat ik m'n scriptie moet repareren.
Maar verder.
Dit zal ongetwijfeld voor de grap zijn, maar bij mij werkt dat dus echt het bestewrote:Protip: Pas later beginnen, echt 2 of 3 weken voor je deadline. Gaat alles veel beter.wrote:Dat je komende week moet beginnen aan je scriptie maar het gevoel hebt dat je er nog helemaal niet klaar voor bent
Conceptual framework... hele dag mee zitten te kutten. Factors affecting booking behavior... drivers of change blablabla.. nachtmerries vannacht
Best veel hier zitten in hun scriptieperiode merk ik
Best veel hier zitten in hun scriptieperiode merk ik
Hier hetzelfde. En dan op mijn eigen vloeken dat ik eerder moet beginnenwrote:Als ik laat begin en moet strijden voor een deadline kom ik echt op de meest creatieve ideeën
Ik had precies hetzelfde (toevallig), maar dat had wel als resultaat dat het tot de laatste uurtjes voor de deadline stoeien met cijfertjes was omdat de resultaten elke keer weer iets gewijzigd warenwrote:Als ik laat begin en moet strijden voor een deadline kom ik echt op de meest creatieve ideeën, terwijl ik als ik heel lang over een opdracht doe vaak niet de juiste snaar kan vinden in die eerste weken en het daardoor al in de beginfase verpruts.
Ja het is voor de grap, lees m'n hele postwrote:Dit zal ongetwijfeld voor de grap zijn, maar bij mij werkt dat dus echt het bestewrote:Protip: Pas later beginnen, echt 2 of 3 weken voor je deadline. Gaat alles veel beter.wrote:Dat je komende week moet beginnen aan je scriptie maar het gevoel hebt dat je er nog helemaal niet klaar voor bentAls ik laat begin en moet strijden voor een deadline kom ik echt op de meest creatieve ideeën, terwijl ik als ik heel lang over een opdracht doe vaak niet de juiste snaar kan vinden in die eerste weken en het daardoor al in de beginfase verpruts.
Keelontsteking met fikse voorhoofdholte ontsteking..
Lang fucking leve de carnaval
Lang fucking leve de carnaval
Als je een discussie hebt op Facebook met 1 persoon en er plots 20625151 andere personen zich er in mengen die je totaal niet kent...
Dat jij al de moeite neemt om een discussie te voeren via Facebook. Natuurlijk hangt het af van de pagina en het bericht waar je op reageert, maar het wordt 9/10 gedomineerd door irritante mensenwrote:Als je een discussie hebt op Facebook met 1 persoon en er plots 20625151 andere personen zich er in mengen die je totaal niet kent...
Zullen we gewoon gezellig blijven doen in plaats van op de man te spelen? 
M'n wekker die zonder dat ik er aan zit naar een super laag volume schakelde waardoor ik 40 minuten later werd dan de bedoeling was.
Android? Dan heb ik dat ook, op het einde van de alarmtijd, draait het volume weg, dus hij pingelt 1 minuut en dan op het einde gaat het volume omlaag. Is dat wat je bedoelt?wrote:M'n wekker die zonder dat ik er aan zit naar een super laag volume schakelde waardoor ik 40 minuten later werd dan de bedoeling was.
Sowieso die hele origins hype hierwrote:Nummers die ik op Origins wil horen #
Jij mag niet meer binnen.wrote:Sowieso die hele origins hype hierwrote:Nummers die ik op Origins wil horen #
Maat.wrote:Sowieso die hele origins hype hierwrote:Nummers die ik op Origins wil horen #
verantwoording over het afstudeerproduct schrijven