Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Svbtwee wrote:Je arme lieve moeder op je 22e je kamer nog laten stoffen, en dan ook nog boos worden als ze perongeluk iets stuk maakt :(

Doe het dan zelf als je het beter kunt!!1! :list:
Is je moeder 22? Was die er echt nóg sneller bij dan jij ja?
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 11 minutes ago
makrooy wrote:Ben ik de enige die het wel snapt dan? Hij bedoelt toch gewoon dat die persoon zijn moeder het laat doen en dan ook nog boos wordt als ze het fout doet? Is maar net hoe je dat interpreteert maar het klinkt als een verwend joch dat nog bij z'n moeder woont. Maar in het geval van emre eens met emre.
Ik vind het top dat ze het doet maar ik bedoel dat mijn oude stekkerdoos nu eruit is geklapt en daardoor ik moest kloten met kabels en shit
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
SL8492 wrote:
Svbtwee wrote:Je arme lieve moeder op haar 22e je kamer nog laten stoffen, en dan ook nog boos worden als ze perongeluk iets stuk maakt :(

Doe het dan zelf als je het beter kunt!!1! :list:
Is je moeder 22? Was die er echt nóg sneller bij dan jij ja?
Neen
Hardtraxxer
834 posts member since 2014
last seen 12 hours ago
Bert Maalderink :thumbdown:

Wat een ongelooflijk zure gast is dat zeg. Kutvragen, negatief, geen respect voor niet NL-sporters.
Dat ze die al niet jaren geleden vervangen hebben
Hardtraxxer
364 posts member since 2017
last seen Aug 2018
Snotverkouden. Zo verkouden dat mn ogen de hele dag tranen van het geprik in mn neus :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Dat je komende week moet beginnen aan je scriptie maar het gevoel hebt dat je er nog helemaal niet klaar voor bent :/
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 9 minutes ago
SL8492 wrote:Dat je komende week moet beginnen aan je scriptie maar het gevoel hebt dat je er nog helemaal niet klaar voor bent :/
Protip: Pas later beginnen, echt 2 of 3 weken voor je deadline. Gaat alles veel beter.

Mijn irritatiemomentje is trouwens dat ik m'n scriptie moet repareren.

Maar verder.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Delt-A wrote:
SL8492 wrote:Dat je komende week moet beginnen aan je scriptie maar het gevoel hebt dat je er nog helemaal niet klaar voor bent :/
Protip: Pas later beginnen, echt 2 of 3 weken voor je deadline. Gaat alles veel beter.
Dit zal ongetwijfeld voor de grap zijn, maar bij mij werkt dat dus echt het beste :P Als ik laat begin en moet strijden voor een deadline kom ik echt op de meest creatieve ideeën, terwijl ik als ik heel lang over een opdracht doe vaak niet de juiste snaar kan vinden in die eerste weken en het daardoor al in de beginfase verpruts.
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
Conceptual framework... hele dag mee zitten te kutten. Factors affecting booking behavior... drivers of change blablabla.. nachtmerries vannacht

Best veel hier zitten in hun scriptieperiode merk ik :P
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Pommer wrote:Als ik laat begin en moet strijden voor een deadline kom ik echt op de meest creatieve ideeën
Hier hetzelfde. En dan op mijn eigen vloeken dat ik eerder moet beginnen :lol:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Pommer wrote:Als ik laat begin en moet strijden voor een deadline kom ik echt op de meest creatieve ideeën, terwijl ik als ik heel lang over een opdracht doe vaak niet de juiste snaar kan vinden in die eerste weken en het daardoor al in de beginfase verpruts.
Ik had precies hetzelfde (toevallig), maar dat had wel als resultaat dat het tot de laatste uurtjes voor de deadline stoeien met cijfertjes was omdat de resultaten elke keer weer iets gewijzigd waren xd
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 9 minutes ago
Pommer wrote:
Delt-A wrote:
Dit zal ongetwijfeld voor de grap zijn, maar bij mij werkt dat dus echt het beste :P Als ik laat begin en moet strijden voor een deadline kom ik echt op de meest creatieve ideeën, terwijl ik als ik heel lang over een opdracht doe vaak niet de juiste snaar kan vinden in die eerste weken en het daardoor al in de beginfase verpruts.
Ja het is voor de grap, lees m'n hele post :P
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Keelontsteking met fikse voorhoofdholte ontsteking..

Lang fucking leve de carnaval
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Als je een discussie hebt op Facebook met 1 persoon en er plots 20625151 andere personen zich er in mengen die je totaal niet kent...
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
rakkietakkie wrote:Als je een discussie hebt op Facebook met 1 persoon en er plots 20625151 andere personen zich er in mengen die je totaal niet kent...
Dat jij al de moeite neemt om een discussie te voeren via Facebook. Natuurlijk hangt het af van de pagina en het bericht waar je op reageert, maar het wordt 9/10 gedomineerd door irritante mensen :P
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Zullen we gewoon gezellig blijven doen in plaats van op de man te spelen? ;)
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 21 minutes ago
Alleen maar liefde toch (L)
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 10 hours ago
Hij ies gekuh
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
M'n wekker die zonder dat ik er aan zit naar een super laag volume schakelde waardoor ik 40 minuten later werd dan de bedoeling was.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Joey wrote:M'n wekker die zonder dat ik er aan zit naar een super laag volume schakelde waardoor ik 40 minuten later werd dan de bedoeling was.
Android? Dan heb ik dat ook, op het einde van de alarmtijd, draait het volume weg, dus hij pingelt 1 minuut en dan op het einde gaat het volume omlaag. Is dat wat je bedoelt?
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Bastiaan wrote:Nummers die ik op Origins wil horen #
Sowieso die hele origins hype hier
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Seeker Of Fire wrote:
Jij mag niet meer binnen.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Seeker Of Fire wrote:
Maat. :(
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
verantwoording over het afstudeerproduct schrijven :sleep:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 hour ago
Leraren die zich weer ruim de tijd nemen om een toets na te kijken. :thumbdown: 2 weken is wel lang genoeg.