Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1033, 1034, 1035, 1036, 1037, 1038, 1039 ... 1301  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 10:32 

Hardtraxx Veteran

Busdienstregeling in de vakantieperiode, man wat kut
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:42 

Hardtraxx Veteran

Bus die intesteld staat op standje sauna terwijl iedereen zich toch kleedt op winters weer. Niet te harden gewoon.
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 14:46 

Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Godverdomme koud
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 15:36 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Bus die intesteld staat op standje sauna terwijl iedereen zich toch kleedt op winters weer. Niet te harden gewoon.

De buschauffeur zit daar waarschijnlijk gewoon in zijn t-shirtje te chillen. xd Vaak genoeg meegemaakt dit soort taferelen
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 18:48 

Hardtraxxer

Moest er laatst weer aan denken: Mensen die op de terugweg van een feest denken dat de rest van de treincoupé zin heeft om mee te luisteren met de frenchcore die ze van hun mobieltje spelen
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 19:02 

Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
Moest er laatst weer aan denken: Mensen die op de terugweg van een feest denken dat de rest van de treincoupé zin heeft om mee te luisteren met de frenchcore die ze van hun mobieltje spelen

Ik vind dat je erg discriminerend bent ingesteld. Dat ervaar ik namelijk gewoon bij elk muziek vanaf de telefoon.
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 20:06 

Hardtraxx Veteran

Vind het nog steeds een irritatiemomentje dat fotografen vaak altijd dezelfde mensen op de foto zetten op feesten.. zit vaak de foto’s door te bladeren en dan denk ik ‘oh heb je hem/haar weer’.

Ben zelf een keer op de foto gezet maar zou het zelf ook wel eens leuk vinden om iets vaker een actiefoto te zien xd. Zullen vast meer mensen wel willen denk ik. Maar als ze elke keer maar weer dezelfde mensen gaan fotograferen gaat dat niet gebeuren he
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 20:07 

mn pc die op instorten staat en te arm om een nieuwe te kopen
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 20:20 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Vind het nog steeds een irritatiemomentje dat fotografen vaak altijd dezelfde mensen op de foto zetten op feesten.. zit vaak de foto’s door te bladeren en dan denk ik ‘oh heb je hem/haar weer’.

Ben zelf een keer op de foto gezet maar zou het zelf ook wel eens leuk vinden om iets vaker een actiefoto te zien xd. Zullen vast meer mensen wel willen denk ik. Maar als ze elke keer maar weer dezelfde mensen gaan fotograferen gaat dat niet gebeuren he

Als je dat echt wilt moet je zien dat je gewoon altijd vooraan staat. Een fotograaf kan onmogelijk vanaf de stage een goede foto nemen van iemand die midden in de zaal staat.
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 20:25 

Hardtraxx Veteran

Ik weet 100% zeker dat de mensen die vaak op de foto staan ook niet altijd front row staan. Ik zie nou bijv ook zelden iemand van hier op de foto staan. Terwijl de mensen van hier toch heel regelmatig feesten en wel eens vooraan staan. Waar zijn de mooie actiekiekjes uit area 2 bij origins bijv?
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 20:27 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Ik weet 100% zeker dat de mensen die vaak op de foto staan ook niet altijd front row staan. Ik zie nou bijv ook zelden iemand van hier op de foto staan. Terwijl de mensen van hier toch heel regelmatig feesten en wel eens vooraan staan. Waar zijn de mooie actiekiekjes uit area 2 bij origins bijv?

Misschien ligt het gewoon aan onze heufden... Daar al eens aan gedacht? :lol:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 20:29 

Hardtraxx Veteran

Ik zou mezelf niet graag op een foto zien als ik in actie ben. :lol: :lol:

Inb4 ook als je niet in actie bent
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 21:27 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:

Sommigen zoeken de foto's soms ook heel erg op hoor. Camera man aan tikken enzo
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 21:30 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
RoyAPO schreef:

Ze moeten toch iets hebben om iedere week een foto te plaatsen met hoe erg ze het festival seizoen wel niet missen #TBT #dansjes #drankjes #vriendinnetjes
Bericht Geplaatst op 26 feb 2018 21:42 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
RoyAPO schreef:

Dat vinden sommige cameramensen ook irritant zoals die Rossumedia. Die maakt nooit foto’s van mensen die erom vragen. En terecht als je het mij vraagt :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 feb 2018 12:52 

Hardtraxx Veteran

Ziek zijn terwijl ik vrijwel nooit ziek ben..
Bericht Geplaatst op 27 feb 2018 14:21 

Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/hardnewsnl/posts/2331190713573774

Citaat:
De terugkeer van The R3belz, klaplongen tot je erbij neervalt en de geboorte van een nieuw genre: raw classics.

nieuw genre :sick: alsjeblieft zeg
Bericht Geplaatst op 27 feb 2018 14:22 

Hardtraxx Veteran

hard news :sick: alsjeblieft zeg
Bericht Geplaatst op 27 feb 2018 14:38 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
https://www.facebook.com/hardnewsnl/posts/2331190713573774

Citaat:
De terugkeer van The R3belz, klaplongen tot je erbij neervalt en de geboorte van een nieuw genre: raw classics.

nieuw genre :sick: alsjeblieft zeg

Wat een kansloos stukje tekst hey :lol:
Bericht Geplaatst op 27 feb 2018 14:54 

Hardtraxx Veteran

Ook foute informatie.

Citaat:
Hierna volgende nog tracks als ‘Blue Horizon’

Blue Horizon was de beginplaat.

Citaat:
Hierna nam Thera de plaats is van Geck-e. Hij draaide nummers als ‘Vazard – Zimmersion’, ‘Black Magic’, ‘Stash’ en ‘Lunatic’. Wij kregen nog geen genoeg hiervan en zo kwam ‘Doggy Style’ ook nog even voorbij.

De nummers die genoemd worden waren toen Thera alleen draaide. Doggystyle was zijn 1e plaats solo.

Ook echt super veel spel/schrijffouten.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2018 15:03 

Hardtraxx Veteran

De struggles van het leven in een studentenhuis qua afwas en schoonmaakroosters. Er zijn altijd mensen die de kantjes ervanaf lopen en er gewoon een bende van maken en dan niks opruimen
Bericht Geplaatst op 27 feb 2018 15:40 

Kraak... Piep...

Ben allang blij dat ik met 4 vrienden in een huis woonde waar ieder gewoon wel zijn ding deed, ieder alles betaalde, geen gedoe over en weer. En daarnaast hield iedereen van een schoon huis en normaal eten en waren we niet te lawaaierig, dus onze buren waren ook altijd relaxed.

Vooral veel FIFA en bier.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2018 15:40 

Hardtraxx Veteran

Ik was in al de stress in welk hokje ik Origins mocht plaatsen.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2018 16:20 

Hardtraxx Veteran

Ja wij wonen er hier met 15.. dan is het al bijna onmogelijk om het huis volledig schoon te houden. Van mij hoeft het ook niet volledig schoon maar als mensen al hun afwas laten staan vind ik het nogal irritant. Hier een mooi anthem van waar ik woon :lol:

Bericht Geplaatst op 27 feb 2018 18:35 

Hardtraxxer

#hatsikideechallenge :sick: :sick:
Vorige  1 ... 1033, 1034, 1035, 1036, 1037, 1038, 1039 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic