Busdienstregeling in de vakantieperiode, man wat kut
Active topics in Off-Topic
Moderators
Bus die intesteld staat op standje sauna terwijl iedereen zich toch kleedt op winters weer. Niet te harden gewoon.
De buschauffeur zit daar waarschijnlijk gewoon in zijn t-shirtje te chillen.wrote:Bus die intesteld staat op standje sauna terwijl iedereen zich toch kleedt op winters weer. Niet te harden gewoon.
Moest er laatst weer aan denken: Mensen die op de terugweg van een feest denken dat de rest van de treincoupé zin heeft om mee te luisteren met de frenchcore die ze van hun mobieltje spelen
Ik vind dat je erg discriminerend bent ingesteld. Dat ervaar ik namelijk gewoon bij elk muziek vanaf de telefoon.wrote:Moest er laatst weer aan denken: Mensen die op de terugweg van een feest denken dat de rest van de treincoupé zin heeft om mee te luisteren met de frenchcore die ze van hun mobieltje spelen
Vind het nog steeds een irritatiemomentje dat fotografen vaak altijd dezelfde mensen op de foto zetten op feesten.. zit vaak de foto’s door te bladeren en dan denk ik ‘oh heb je hem/haar weer’.
Ben zelf een keer op de foto gezet maar zou het zelf ook wel eens leuk vinden om iets vaker een actiefoto te zien
. Zullen vast meer mensen wel willen denk ik. Maar als ze elke keer maar weer dezelfde mensen gaan fotograferen gaat dat niet gebeuren he
Ben zelf een keer op de foto gezet maar zou het zelf ook wel eens leuk vinden om iets vaker een actiefoto te zien
Last edited by RoyAPO on 26 Feb 2018 19:09, edited 1 time in total.
mn pc die op instorten staat en te arm om een nieuwe te kopen
Als je dat echt wilt moet je zien dat je gewoon altijd vooraan staat. Een fotograaf kan onmogelijk vanaf de stage een goede foto nemen van iemand die midden in de zaal staat.wrote:Vind het nog steeds een irritatiemomentje dat fotografen vaak altijd dezelfde mensen op de foto zetten op feesten.. zit vaak de foto’s door te bladeren en dan denk ik ‘oh heb je hem/haar weer’.
Ben zelf een keer op de foto gezet maar zou het zelf ook wel eens leuk vinden om iets vaker een actiefoto te zien. Zullen vast meer mensen wel willen denk ik. Maar als ze elke keer maar weer dezelfde mensen gaan fotograferen gaat dat niet gebeuren he
Ik weet 100% zeker dat de mensen die vaak op de foto staan ook niet altijd front row staan. Ik zie nou bijv ook zelden iemand van hier op de foto staan. Terwijl de mensen van hier toch heel regelmatig feesten en wel eens vooraan staan. Waar zijn de mooie actiekiekjes uit area 2 bij origins bijv?
Misschien ligt het gewoon aan onze heufden... Daar al eens aan gedacht?wrote:Ik weet 100% zeker dat de mensen die vaak op de foto staan ook niet altijd front row staan. Ik zie nou bijv ook zelden iemand van hier op de foto staan. Terwijl de mensen van hier toch heel regelmatig feesten en wel eens vooraan staan. Waar zijn de mooie actiekiekjes uit area 2 bij origins bijv?
Ik zou mezelf niet graag op een foto zien als ik in actie ben.
Inb4 ook als je niet in actie bent
Inb4 ook als je niet in actie bent
Sommigen zoeken de foto's soms ook heel erg op hoor. Camera man aan tikken enzowrote:Ik weet 100% zeker dat de mensen die vaak op de foto staan ook niet altijd front row staan. Ik zie nou bijv ook zelden iemand van hier op de foto staan. Terwijl de mensen van hier toch heel regelmatig feesten en wel eens vooraan staan. Waar zijn de mooie actiekiekjes uit area 2 bij origins bijv?
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Ze moeten toch iets hebben om iedere week een foto te plaatsen met hoe erg ze het festival seizoen wel niet missen #TBT #dansjes #drankjes #vriendinnetjeswrote:Sommigen zoeken de foto's soms ook heel erg op hoor. Camera man aan tikken enzowrote:Ik weet 100% zeker dat de mensen die vaak op de foto staan ook niet altijd front row staan. Ik zie nou bijv ook zelden iemand van hier op de foto staan. Terwijl de mensen van hier toch heel regelmatig feesten en wel eens vooraan staan. Waar zijn de mooie actiekiekjes uit area 2 bij origins bijv?
Dat vinden sommige cameramensen ook irritant zoals die Rossumedia. Die maakt nooit foto’s van mensen die erom vragen. En terecht als je het mij vraagtwrote:Sommigen zoeken de foto's soms ook heel erg op hoor. Camera man aan tikken enzowrote:Ik weet 100% zeker dat de mensen die vaak op de foto staan ook niet altijd front row staan. Ik zie nou bijv ook zelden iemand van hier op de foto staan. Terwijl de mensen van hier toch heel regelmatig feesten en wel eens vooraan staan. Waar zijn de mooie actiekiekjes uit area 2 bij origins bijv?
Ziek zijn terwijl ik vrijwel nooit ziek ben..
https://www.facebook.com/hardnewsnl/pos ... 0713573774
alsjeblieft zeg
nieuw genreDe terugkeer van The R3belz, klaplongen tot je erbij neervalt en de geboorte van een nieuw genre: raw classics.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
hard news
alsjeblieft zeg
Wat een kansloos stukje tekst heywrote:https://www.facebook.com/hardnewsnl/pos ... 0713573774
nieuw genreDe terugkeer van The R3belz, klaplongen tot je erbij neervalt en de geboorte van een nieuw genre: raw classics.alsjeblieft zeg
Ook foute informatie.
Ook echt super veel spel/schrijffouten.
Blue Horizon was de beginplaat.Hierna volgende nog tracks als ‘Blue Horizon’
De nummers die genoemd worden waren toen Thera alleen draaide. Doggystyle was zijn 1e plaats solo.Hierna nam Thera de plaats is van Geck-e. Hij draaide nummers als ‘Vazard – Zimmersion’, ‘Black Magic’, ‘Stash’ en ‘Lunatic’. Wij kregen nog geen genoeg hiervan en zo kwam ‘Doggy Style’ ook nog even voorbij.
Ook echt super veel spel/schrijffouten.
De struggles van het leven in een studentenhuis qua afwas en schoonmaakroosters. Er zijn altijd mensen die de kantjes ervanaf lopen en er gewoon een bende van maken en dan niks opruimen
Ben allang blij dat ik met 4 vrienden in een huis woonde waar ieder gewoon wel zijn ding deed, ieder alles betaalde, geen gedoe over en weer. En daarnaast hield iedereen van een schoon huis en normaal eten en waren we niet te lawaaierig, dus onze buren waren ook altijd relaxed.
Vooral veel FIFA en bier.
Vooral veel FIFA en bier.
Last edited by Broken Balance on 27 Feb 2018 14:42, edited 1 time in total.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Ik was in al de stress in welk hokje ik Origins mocht plaatsen.
Ja wij wonen er hier met 15.. dan is het al bijna onmogelijk om het huis volledig schoon te houden. Van mij hoeft het ook niet volledig schoon maar als mensen al hun afwas laten staan vind ik het nogal irritant. Hier een mooi anthem van waar ik woon
View on YouTube
View on YouTube