Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
sonnebloem wrote:
Ook komend kwartiel verdedigen dus?
yes. wel lullig, aangezien ik in februari klaar kan zijn met mijn scriptie/bedrijfsproduct. Betekent dat ik lang mag wachten tot ik kan verdedigen
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
klapstoel wrote:
sonnebloem wrote:
yes. wel lullig, aangezien ik in februari klaar kan zijn met mijn scriptie/bedrijfsproduct. Betekent dat ik lang mag wachten tot ik kan verdedigen
Ja heb precies hetzelfde
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
sonnebloem wrote:
klapstoel wrote:
sonnebloem wrote:
Ja heb precies hetzelfde
Hinderlijk wel, die mailtjes over de verdedigingen van dit kwartiel. Krijg elke een hartverzakking als ik ze lees
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Ja bizar inderdaad. Krijg ze soms ook nog van vakken uit een willekeurig jaar, heel irritant. Ben wel blij dat het geen mailtjes met cijfers zijn, dat was pas ellende. :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
sonnebloem wrote:Ja bizar inderdaad. Krijg ze soms ook nog van vakken uit een willekeurig jaar, heel irritant. Ben wel blij dat het geen mailtjes met cijfers zijn, dat was pas ellende. :lol:
Inderdaad :lol: 'Beoordeling definitief gemaakt van Toets' melding krijgen op je telefoon en dan met klamme, trillende handjes die mail openen.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
View on YouTube
Lekker objectief dit. :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
klapstoel wrote:
sonnebloem wrote:Ja bizar inderdaad. Krijg ze soms ook nog van vakken uit een willekeurig jaar, heel irritant. Ben wel blij dat het geen mailtjes met cijfers zijn, dat was pas ellende. :lol:
Inderdaad :lol: 'Beoordeling definitief gemaakt van Toets' melding krijgen op je telefoon en dan met klamme, trillende handjes die mail openen.
Je hoopte dan op een 5,5 maar die hoop werd dan binnen luttele milliseconden aan flarden geschoten door een vernietigende 4 :lol: :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Helicaze wrote:View on YouTube
De tekst en termen doet me zeer aan de ogen ook :list:
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
sonnebloem wrote:
klapstoel wrote:
Je hoopte dan op een 5,5 maar die hoop werd dan binnen luttele milliseconden aan flarden geschoten door een vernietigende 4 :lol: :cry:
precies :lol:
Helicaze wrote:video
haha die oudere platen klappen er voor mij veel harder op dan die nieuwe raw platen
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Helicaze wrote:View on YouTube
Deze video hahaha. Wat een hoop onzin komt hier in voor.
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
"history" of hardstyle, en dan vervolgens gaat 3/4 van het filmpje over wat er nu gaande is :huh:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
'Experimental Rawstyle'.

lol
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 42 minutes ago
Kunnen we dit flaggen als desinformatie?
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 2 hours ago
Zeer informatief filmpje over de geschiedenis van de Hardstyle wrote:Xtra Raw focusses on heavy and also experimental kicks

These are called "Gated Kicks"
Je leert elke dag weer iets nieuws
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Dit herfstweer. Bah.
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Mensen die dubbelklikken op een link die na 1 keer klikken ook opent. Ik weet niet waarom, maar dat irriteert me altijd xd
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Jonas wrote:Mensen die dubbelklikken op een link die na 1 keer klikken ook opent. Ik weet niet waarom, maar dat irriteert me altijd xd
Mijn pa is hier echt een held in. 1 keer klikken wanneer je moet dubbelklikken en dubbelklikken wanneer slechts 1 klik vereist is xd
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Ja, die valt samen met het 'eerst naar Google gaan om vervolgens in de Google-zoekbalk het volledige webadres te typen' - probleem van ouders.
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Zo herkenbaar :lol:

Erger er mij echt aan kapot
Hardtraxxer
364 posts member since 2017
last seen Aug 2018
Mijn vader heeft er een handje van om de browser af te sluiten omdat hij klaar is met z'n zoekopdracht of met mail, en hem vervolgens weer opnieuw op te starten voor de volgende zoekopdracht. Zo irritant :lol:
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Eindelijk alleen thuis zijn, jezelf installeren om een ram sessie te houden op Chris One - Back 2 Sleep, om tot vaststelling te komen dat je subwoofer alleen nog maar lucht staat te blazen. Daar gaat men moment... Die opgekropte ram gevoelens zijn er dus nog!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Auto vinden die je wil, dealer die moeilijk doet. Zeg je gewoon ik kom hem vrijdag halen, wil hij 350 euro alvast vooruit zodat hij zeker weet dat we komen.

Dacht t eem niet.
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Broken Balance wrote:Auto vinden die je wil, dealer die moeilijk doet. Zeg je gewoon ik kom hem vrijdag halen, wil hij 350 euro alvast vooruit zodat hij zeker weet dat we komen.
Ik kan mij goed voorstellen dat hij zo een dingen dagelijks te horen krijgt en amper mensen die daadwerkelijk opdagen.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Broken Balance wrote:Auto vinden die je wil, dealer die moeilijk doet. Zeg je gewoon ik kom hem vrijdag halen, wil hij 350 euro alvast vooruit zodat hij zeker weet dat we komen.

Dacht t eem niet.
Dat zijn de ergste...
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
En als je klanten wilt wegjagen doe je precies dat.

Ik wil hem best wel kopen maar ik ga niet vooruitbetalen op die auto in de hoop dat hij er nog is of niks raars mee doet.

Hij wou er letterlijk alles aan doen dat ik nu die auto al kocht. Dan zit er voor mij al een addertje onder het gras.