yes. wel lullig, aangezien ik in februari klaar kan zijn met mijn scriptie/bedrijfsproduct. Betekent dat ik lang mag wachten tot ik kan verdedigenwrote:
Ook komend kwartiel verdedigen dus?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ja heb precies hetzelfdewrote:yes. wel lullig, aangezien ik in februari klaar kan zijn met mijn scriptie/bedrijfsproduct. Betekent dat ik lang mag wachten tot ik kan verdedigenwrote:
Hinderlijk wel, die mailtjes over de verdedigingen van dit kwartiel. Krijg elke een hartverzakking als ik ze leeswrote:Ja heb precies hetzelfdewrote:yes. wel lullig, aangezien ik in februari klaar kan zijn met mijn scriptie/bedrijfsproduct. Betekent dat ik lang mag wachten tot ik kan verdedigenwrote:
Ja bizar inderdaad. Krijg ze soms ook nog van vakken uit een willekeurig jaar, heel irritant. Ben wel blij dat het geen mailtjes met cijfers zijn, dat was pas ellende. 
Inderdaadwrote:Ja bizar inderdaad. Krijg ze soms ook nog van vakken uit een willekeurig jaar, heel irritant. Ben wel blij dat het geen mailtjes met cijfers zijn, dat was pas ellende.
Je hoopte dan op een 5,5 maar die hoop werd dan binnen luttele milliseconden aan flarden geschoten door een vernietigende 4wrote:Inderdaadwrote:Ja bizar inderdaad. Krijg ze soms ook nog van vakken uit een willekeurig jaar, heel irritant. Ben wel blij dat het geen mailtjes met cijfers zijn, dat was pas ellende.'Beoordeling definitief gemaakt van Toets' melding krijgen op je telefoon en dan met klamme, trillende handjes die mail openen.
De tekst en termen doet me zeer aan de ogen ook
precieswrote:Je hoopte dan op een 5,5 maar die hoop werd dan binnen luttele milliseconden aan flarden geschoten door een vernietigende 4wrote:Inderdaadwrote:Ja bizar inderdaad. Krijg ze soms ook nog van vakken uit een willekeurig jaar, heel irritant. Ben wel blij dat het geen mailtjes met cijfers zijn, dat was pas ellende.'Beoordeling definitief gemaakt van Toets' melding krijgen op je telefoon en dan met klamme, trillende handjes die mail openen.
![]()
haha die oudere platen klappen er voor mij veel harder op dan die nieuwe raw platenwrote:video
Lekker objectief dit.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Deze video hahaha. Wat een hoop onzin komt hier in voor.
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
"history" of hardstyle, en dan vervolgens gaat 3/4 van het filmpje over wat er nu gaande is 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
'Experimental Rawstyle'.
lol
lol
Kunnen we dit flaggen als desinformatie?
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 2 hours ago
Je leert elke dag weer iets nieuwswrote:Xtra Raw focusses on heavy and also experimental kicks
These are called "Gated Kicks"
Mensen die dubbelklikken op een link die na 1 keer klikken ook opent. Ik weet niet waarom, maar dat irriteert me altijd 
Mijn pa is hier echt een held in. 1 keer klikken wanneer je moet dubbelklikken en dubbelklikken wanneer slechts 1 klik vereist iswrote:Mensen die dubbelklikken op een link die na 1 keer klikken ook opent. Ik weet niet waarom, maar dat irriteert me altijd
Ja, die valt samen met het 'eerst naar Google gaan om vervolgens in de Google-zoekbalk het volledige webadres te typen' - probleem van ouders.
Zo herkenbaar
Erger er mij echt aan kapot
Erger er mij echt aan kapot
Mijn vader heeft er een handje van om de browser af te sluiten omdat hij klaar is met z'n zoekopdracht of met mail, en hem vervolgens weer opnieuw op te starten voor de volgende zoekopdracht. Zo irritant 
Eindelijk alleen thuis zijn, jezelf installeren om een ram sessie te houden op Chris One - Back 2 Sleep, om tot vaststelling te komen dat je subwoofer alleen nog maar lucht staat te blazen. Daar gaat men moment... Die opgekropte ram gevoelens zijn er dus nog!
Auto vinden die je wil, dealer die moeilijk doet. Zeg je gewoon ik kom hem vrijdag halen, wil hij 350 euro alvast vooruit zodat hij zeker weet dat we komen.
Dacht t eem niet.
Dacht t eem niet.
Ik kan mij goed voorstellen dat hij zo een dingen dagelijks te horen krijgt en amper mensen die daadwerkelijk opdagen.wrote:Auto vinden die je wil, dealer die moeilijk doet. Zeg je gewoon ik kom hem vrijdag halen, wil hij 350 euro alvast vooruit zodat hij zeker weet dat we komen.
Dat zijn de ergste...wrote:Auto vinden die je wil, dealer die moeilijk doet. Zeg je gewoon ik kom hem vrijdag halen, wil hij 350 euro alvast vooruit zodat hij zeker weet dat we komen.
Dacht t eem niet.
En als je klanten wilt wegjagen doe je precies dat.
Ik wil hem best wel kopen maar ik ga niet vooruitbetalen op die auto in de hoop dat hij er nog is of niks raars mee doet.
Hij wou er letterlijk alles aan doen dat ik nu die auto al kocht. Dan zit er voor mij al een addertje onder het gras.
Ik wil hem best wel kopen maar ik ga niet vooruitbetalen op die auto in de hoop dat hij er nog is of niks raars mee doet.
Hij wou er letterlijk alles aan doen dat ik nu die auto al kocht. Dan zit er voor mij al een addertje onder het gras.