Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1024, 1025, 1026, 1027, 1028, 1029, 1030 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 21:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gelredome wallet kwijtraken >.< Gelijk de boel geblokkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Kritiek hebben in Dedicated to Hardstyle (of RSU, maar dit niveau ligt wel heel laag). En dan comments lezen als "dinsdag valt wel vroeg" "als je gaat zeuren ga dan naar huis" bijvoorbeeld. Misschien zit het niet eens zo heel mis bij de DJ's maar volgens mij zit het vooral mis bij het publiek zelf. Het publiek wilt alleen maar sneller, sneller, sneller. En aan veel reacties te zien hebben ze echt die grens overschreden vannacht bij Hard Bass, en hoop echt dat hier wat mee gaat gebeuren. Ik was er al bang voor dat het BPM omhoog ging, maar 165 na een half uur? En dan nog niet te beginnen over mensen die als nog proberen te beweren dat je het moet accepteren "omdat het de laatste set is" :mad:

/dinsdagmodusuit


RSU is voor mensen die eigenlijk hardcore willen luisteren, maar naar hardstyle luisteren omdat het "in" is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rapper Sjors en zn sextape, donder er eens mee op, gedoe om niks zeg -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Rapper Sjors en zn sextape, donder er eens mee op, gedoe om niks zeg -.-


dat interview met hem over die sextape is ook wonderbaarlijk. Hij is daar gewoon 100% serieus in.
Shemales? YEAH LET'S GO YEAH! Mannen? No way :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het echt ronduit kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 23:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Van pindakaas in je kop naar pindakaas aan je dop..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 23:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zonde, vond het altijd wel een vermakelijke debiel. Nou kan ik er niet meer naar kijken met z'n vieze herpeskop
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 00:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Kritiek hebben in Dedicated to Hardstyle (of RSU, maar dit niveau ligt wel heel laag). En dan comments lezen als "dinsdag valt wel vroeg" "als je gaat zeuren ga dan naar huis" bijvoorbeeld. Misschien zit het niet eens zo heel mis bij de DJ's maar volgens mij zit het vooral mis bij het publiek zelf. Het publiek wilt alleen maar sneller, sneller, sneller. En aan veel reacties te zien hebben ze echt die grens overschreden vannacht bij Hard Bass, en hoop echt dat hier wat mee gaat gebeuren. Ik was er al bang voor dat het BPM omhoog ging, maar 165 na een half uur? En dan nog niet te beginnen over mensen die als nog proberen te beweren dat je het moet accepteren "omdat het de laatste set is" :mad:

/dinsdagmodusuit


Ach joh niet teveel van aantrekken, zie daar zelden iemand voorbij komen die ook daadwerkelijk een normaal argument geeft waar over nagedacht is (met name RSU inderdaad, Dedicated is nog wel prima over 't algemeen). Met veel van die gasten die dat zeggen kan je toch geen fatsoenlijke discussie voeren, hebben 't IQ van eens toeptegel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

behoorlijke maandagdip die niet meehelpt met de concentratie voor de scriptie >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
behoorlijke maandagdip die niet meehelpt met de concentratie voor de scriptie >.<


hey strijder
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Weer een RSU miep verhaal

'Iedereen' hier vind RSU zo ontzettend kut maar wel in de groep blijven zitten :lol:. Je weet dat er met die mensen geen fatsoenlijke discussies te voeren vallen, maar toch steeds met ze in discussie blijven gaan om dan vervolgens op HT weer te posten hoe laag het niveau in die groep wel niet is. Stap er dan gewoon uit als het je ding niet is :thumbup:, maar kom niet steeds mieppen over iets waar je zelf voor kiest om in te blijven zitten.

Meer in het algemeen bedoeld dan persoonlijk naar jou hoor Kegel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik snap je punt Sander, vandaar dat RSU tussen haakjes stond. Ik reageer zelf niet tot nauwelijks in die groep, en als ik daar reageer zou t niet zijn om in discussie te gaan. Deze reactie was vooral bedoeld naar DTH, want ook daar gebeurde het gisteren in een discussie.

@Naad, klopt inderdaad. Probeer het te vermijden, maar soms moet ik toch wel eens reageren daar. Je hebt er nog wel eens fijne gesprekken. Ging gisteren prima, maar je hebt altijd weer die simpele zielen die niet tegen kritiek kunnen en ook alles maar goed vinden zolang het hard is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 21:50 
 

school die ons vandaag f verteld dat ze een verplicht outdoor practicum heeft georganiseerd waar je studiepunten voor krijgt.

ohja het kost 80 euro :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 22:09 
 
Hardtraxxer

kegel77w schreef:
Ik snap je punt Sander, vandaar dat RSU tussen haakjes stond. Ik reageer zelf niet tot nauwelijks in die groep, en als ik daar reageer zou t niet zijn om in discussie te gaan. Deze reactie was vooral bedoeld naar DTH, want ook daar gebeurde het gisteren in een discussie.

@Naad, klopt inderdaad. Probeer het te vermijden, maar soms moet ik toch wel eens reageren daar. Je hebt er nog wel eens fijne gesprekken. Ging gisteren prima, maar je hebt altijd weer die simpele zielen die niet tegen kritiek kunnen en ook alles maar goed vinden zolang het hard is.


Hoe kom je in RSU? Ben wel benieuwd na de verhalen hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

joostmakaay schreef:
kegel77w schreef:
Ik snap je punt Sander, vandaar dat RSU tussen haakjes stond. Ik reageer zelf niet tot nauwelijks in die groep, en als ik daar reageer zou t niet zijn om in discussie te gaan. Deze reactie was vooral bedoeld naar DTH, want ook daar gebeurde het gisteren in een discussie.

@Naad, klopt inderdaad. Probeer het te vermijden, maar soms moet ik toch wel eens reageren daar. Je hebt er nog wel eens fijne gesprekken. Ging gisteren prima, maar je hebt altijd weer die simpele zielen die niet tegen kritiek kunnen en ook alles maar goed vinden zolang het hard is.


Hoe kom je in RSU? Ben wel benieuwd na de verhalen hier


Selfie maken met mondkapje op en die naar beheerder sturen in PM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
school die ons vandaag f verteld dat ze een verplicht outdoor practicum heeft georganiseerd waar je studiepunten voor krijgt.

ohja het kost 80 euro :/


Volgens mij moet je daar prima over in beklag kunnen gaan. Volgens mij kan school buiten boeken om (wat al een grap an sich is, maar goed, die mag je in ieder geval nog houden) je niet verplichten om kosten te maken zonder alternatieven aan te bieden of dit te declareren. Je betaalt daar gewoon je collegegeld voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na 5 dagen griep te hebben nu erachter komen dat je een longontsteking hebt... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sterkte Job, dat je snel weer gezonde longen hebt om te k..p.o.g.n :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Conclusie uitschrijven van mijn onderzoek. Ik weet wat ik wil schrijven, maar het introduceren is zo kut >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Conclusie uitschrijven van mijn onderzoek. Ik weet wat ik wil schrijven, maar het introduceren is zo kut >.<


Ben hele stukken aan het herschrijven, dat is pas ellende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Conclusie uitschrijven van mijn onderzoek. Ik weet wat ik wil schrijven, maar het introduceren is zo kut >.<

I Know that feeling >.<. Echt hatelijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Na 5 dagen griep te hebben nu erachter komen dat je een longontsteking hebt... :/


Aaii. Beterschap man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
klapstoel schreef:
Conclusie uitschrijven van mijn onderzoek. Ik weet wat ik wil schrijven, maar het introduceren is zo kut >.<


Ben hele stukken aan het herschrijven, dat is pas ellende


ik verwacht dat ik dit ook nog moet doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
sonnebloem schreef:
klapstoel schreef:
Conclusie uitschrijven van mijn onderzoek. Ik weet wat ik wil schrijven, maar het introduceren is zo kut >.<


Ben hele stukken aan het herschrijven, dat is pas ellende


ik verwacht dat ik dit ook nog moet doen


Ook komend kwartiel verdedigen dus?
Vorige  1 ... 1024, 1025, 1026, 1027, 1028, 1029, 1030 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic