Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Gelredome wallet kwijtraken >.< Gelijk de boel geblokkeerd.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
kegel77w wrote:Kritiek hebben in Dedicated to Hardstyle (of RSU, maar dit niveau ligt wel heel laag). En dan comments lezen als "dinsdag valt wel vroeg" "als je gaat zeuren ga dan naar huis" bijvoorbeeld. Misschien zit het niet eens zo heel mis bij de DJ's maar volgens mij zit het vooral mis bij het publiek zelf. Het publiek wilt alleen maar sneller, sneller, sneller. En aan veel reacties te zien hebben ze echt die grens overschreden vannacht bij Hard Bass, en hoop echt dat hier wat mee gaat gebeuren. Ik was er al bang voor dat het BPM omhoog ging, maar 165 na een half uur? En dan nog niet te beginnen over mensen die als nog proberen te beweren dat je het moet accepteren "omdat het de laatste set is" :mad:

/dinsdagmodusuit
RSU is voor mensen die eigenlijk hardcore willen luisteren, maar naar hardstyle luisteren omdat het "in" is.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Rapper Sjors en zn sextape, donder er eens mee op, gedoe om niks zeg -.-
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Unknown wrote:Rapper Sjors en zn sextape, donder er eens mee op, gedoe om niks zeg -.-
dat interview met hem over die sextape is ook wonderbaarlijk. Hij is daar gewoon 100% serieus in.
Shemales? YEAH LET'S GO YEAH! Mannen? No way :lol:
Hardtraxx Veteran
Ik vind het echt ronduit kut.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Van pindakaas in je kop naar pindakaas aan je dop..
Hardtraxx Veteran
:lol: xd
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Zonde, vond het altijd wel een vermakelijke debiel. Nou kan ik er niet meer naar kijken met z'n vieze herpeskop
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
kegel77w wrote:Kritiek hebben in Dedicated to Hardstyle (of RSU, maar dit niveau ligt wel heel laag). En dan comments lezen als "dinsdag valt wel vroeg" "als je gaat zeuren ga dan naar huis" bijvoorbeeld. Misschien zit het niet eens zo heel mis bij de DJ's maar volgens mij zit het vooral mis bij het publiek zelf. Het publiek wilt alleen maar sneller, sneller, sneller. En aan veel reacties te zien hebben ze echt die grens overschreden vannacht bij Hard Bass, en hoop echt dat hier wat mee gaat gebeuren. Ik was er al bang voor dat het BPM omhoog ging, maar 165 na een half uur? En dan nog niet te beginnen over mensen die als nog proberen te beweren dat je het moet accepteren "omdat het de laatste set is" :mad:

/dinsdagmodusuit
Ach joh niet teveel van aantrekken, zie daar zelden iemand voorbij komen die ook daadwerkelijk een normaal argument geeft waar over nagedacht is (met name RSU inderdaad, Dedicated is nog wel prima over 't algemeen). Met veel van die gasten die dat zeggen kan je toch geen fatsoenlijke discussie voeren, hebben 't IQ van eens toeptegel.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
behoorlijke maandagdip die niet meehelpt met de concentratie voor de scriptie >.<
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
klapstoel wrote:behoorlijke maandagdip die niet meehelpt met de concentratie voor de scriptie >.<
hey strijder
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 50 minutes ago
kegel77w wrote:Weer een RSU miep verhaal
'Iedereen' hier vind RSU zo ontzettend kut maar wel in de groep blijven zitten :lol:. Je weet dat er met die mensen geen fatsoenlijke discussies te voeren vallen, maar toch steeds met ze in discussie blijven gaan om dan vervolgens op HT weer te posten hoe laag het niveau in die groep wel niet is. Stap er dan gewoon uit als het je ding niet is :thumbup:, maar kom niet steeds mieppen over iets waar je zelf voor kiest om in te blijven zitten.

Meer in het algemeen bedoeld dan persoonlijk naar jou hoor Kegel :P
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Ik snap je punt Sander, vandaar dat RSU tussen haakjes stond. Ik reageer zelf niet tot nauwelijks in die groep, en als ik daar reageer zou t niet zijn om in discussie te gaan. Deze reactie was vooral bedoeld naar DTH, want ook daar gebeurde het gisteren in een discussie.

@Naad, klopt inderdaad. Probeer het te vermijden, maar soms moet ik toch wel eens reageren daar. Je hebt er nog wel eens fijne gesprekken. Ging gisteren prima, maar je hebt altijd weer die simpele zielen die niet tegen kritiek kunnen en ook alles maar goed vinden zolang het hard is.
Hardtraxx Veteran
4808 posts member since 2014
last seen 17 hours ago
school die ons vandaag f verteld dat ze een verplicht outdoor practicum heeft georganiseerd waar je studiepunten voor krijgt.

ohja het kost 80 euro :/
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 15 days ago
kegel77w wrote:Ik snap je punt Sander, vandaar dat RSU tussen haakjes stond. Ik reageer zelf niet tot nauwelijks in die groep, en als ik daar reageer zou t niet zijn om in discussie te gaan. Deze reactie was vooral bedoeld naar DTH, want ook daar gebeurde het gisteren in een discussie.

@Naad, klopt inderdaad. Probeer het te vermijden, maar soms moet ik toch wel eens reageren daar. Je hebt er nog wel eens fijne gesprekken. Ging gisteren prima, maar je hebt altijd weer die simpele zielen die niet tegen kritiek kunnen en ook alles maar goed vinden zolang het hard is.
Hoe kom je in RSU? Ben wel benieuwd na de verhalen hier
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
joostmakaay wrote:
kegel77w wrote:Ik snap je punt Sander, vandaar dat RSU tussen haakjes stond. Ik reageer zelf niet tot nauwelijks in die groep, en als ik daar reageer zou t niet zijn om in discussie te gaan. Deze reactie was vooral bedoeld naar DTH, want ook daar gebeurde het gisteren in een discussie.

Hoe kom je in RSU? Ben wel benieuwd na de verhalen hier
Selfie maken met mondkapje op en die naar beheerder sturen in PM.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
jeffrey2107 wrote:school die ons vandaag f verteld dat ze een verplicht outdoor practicum heeft georganiseerd waar je studiepunten voor krijgt.

ohja het kost 80 euro :/
Volgens mij moet je daar prima over in beklag kunnen gaan. Volgens mij kan school buiten boeken om (wat al een grap an sich is, maar goed, die mag je in ieder geval nog houden) je niet verplichten om kosten te maken zonder alternatieven aan te bieden of dit te declareren. Je betaalt daar gewoon je collegegeld voor.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Na 5 dagen griep te hebben nu erachter komen dat je een longontsteking hebt... :/
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Sterkte Job, dat je snel weer gezonde longen hebt om te k..p.o.g.n :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Conclusie uitschrijven van mijn onderzoek. Ik weet wat ik wil schrijven, maar het introduceren is zo kut >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
klapstoel wrote:Conclusie uitschrijven van mijn onderzoek. Ik weet wat ik wil schrijven, maar het introduceren is zo kut >.<
Ben hele stukken aan het herschrijven, dat is pas ellende
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 50 minutes ago
klapstoel wrote:Conclusie uitschrijven van mijn onderzoek. Ik weet wat ik wil schrijven, maar het introduceren is zo kut >.<
I Know that feeling >.<. Echt hatelijk xd
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Hekzitter wrote:Na 5 dagen griep te hebben nu erachter komen dat je een longontsteking hebt... :/
Aaii. Beterschap man!
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
sonnebloem wrote:
ik verwacht dat ik dit ook nog moet doen
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
klapstoel wrote:
sonnebloem wrote:
ik verwacht dat ik dit ook nog moet doen
Ook komend kwartiel verdedigen dus?