Ik heb gekeken en proef gereden.
Alles leek prima, echter kan ik hem pas vrijdag eventueel ophalen. Echter wil ik mijn vader (die het meeste verstand er van heeft) nog een keer naar laten kijken. Ik zei destijds tegen hem dat ik het eventueel wel wou voor de prijs die onderhandeld is, maar de auto wordt van mij en het vrouwtje dus die wil ik ook nog een laatste woord geven.
Toen gebeld met ja ik doe het wel, kom vrijdag langs. En toen vroeg hij gelijk al dat voorschot. Dus ik gaf al aan aan hem dat ik hem wou kopen en dat vraagt hij gelijk een voorschot. Ik zeg dan gewoon stellig nee, ik betaal niets als ik niks heb.
Hij bood zelfs aan me op te halen om de auto te halen, maar ik zei dat ik er iemand bij wil hebben zitten. Toen begon hij weer over het voorschot omdat er een zogenaamde tweede klant is die later op vrijdag komt. Wat boeit mijn wel of niet komen dan als er nog interesse is (dus dat is waarschijnlijk een leugen).
Allemaal leuk en aardig maar hierdoor bouw ik juist meer wantrouwen. Heb onderhand ook al een 2e optie gevonden en daar ga ik dan ook vrijdag doodleuk eerst heen. Want die garage daar zit wel bij een garagevereniging en is niet eentje die je vind in de achterkant van een industrieterrein.