Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1016, 1017, 1018, 1019, 1020, 1021, 1022 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Een vraag hebben over je scriptie en van hot naar her worden gestuurd. 'Moet je die maar mailen'
Such is the life of a stagiair die gewoon wil verder worken aan his scription


I feel you, moet nog klein stukje onderzoek maar moet wachten op antwoorden, moet nog moeilijk veel tikken wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
klapstoel schreef:
Een vraag hebben over je scriptie en van hot naar her worden gestuurd. 'Moet je die maar mailen'
Such is the life of a stagiair die gewoon wil verder worken aan his scription


I feel you, moet nog klein stukje onderzoek maar moet wachten op antwoorden, moet nog moeilijk veel tikken wel


Hier ook. Moet nog 3 á 4 pagina's uit mijn mouw toveren voor het theoretisch kader :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
sonnebloem schreef:
klapstoel schreef:
Een vraag hebben over je scriptie en van hot naar her worden gestuurd. 'Moet je die maar mailen'
Such is the life of a stagiair die gewoon wil verder worken aan his scription


I feel you, moet nog klein stukje onderzoek maar moet wachten op antwoorden, moet nog moeilijk veel tikken wel


Hier ook. Moet nog 3 á 4 pagina's uit mijn mouw toveren voor het theoretisch kader :lol:


Baas. Ik ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik die termen als theoretisch kader weer voorbij zie komen wordt het me weer slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De eerste volledige werkweek weer na 2 weken met (feest)dagen vrij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:

Baas. Ik ook :lol:


krijg een halve hartverzakking van het mailtje over de verdedigingen. zo ver ben ik nog echt niet :lol: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
sonnebloem schreef:

Baas. Ik ook :lol:


krijg een halve hartverzakking van het mailtje over de verdedigingen. zo ver ben ik nog echt niet :lol: :x


Ik kan jou echt de hand schudden, wil ook echt lachen achter mn laptop :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie ook morgen 14:00 deadline?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Docenten die na anderhalve week stalken via mail nog steeda niet reageren. Voor een praktijkopdracht moet ik bij iemand psychologische tests afnemen. Netjes protocol en alles ingeleverd volgens deadline (17 december), nu nog steeds geen feedback gehad waardoor ik ook geen testen kan reserveren. Die zijn alleen op maandag en donderdagmiddag te halen. De afspraak met de 'patiënt' heb ik al moeten verplaatsen (van gisteren naar woensdaf de 10e) en aangezien die 14 januari op vakantie gaat en daardoor ook de 13e geen tijd heeft, is dat zo'n beetje de uiterste mogelijkheid gezien de schema's van 4 studenten en de patiënt. Docent zorgt er echter voor dat ook dat niet gaat lukken waardoor ik de opdracht niet kan doen/afronden. Geweldig.

Ik heb bijna hetzelfde probleem. Deadline van het concept van mijn afstudeeronderzoek is 12 januari. Heb 22 december een mail gestuurd naar mijn begeleider wat hij verbeterd wilde zien in de verantwoording. Heb nog steeds niks terug en ook op mijn andere vragen krijg ik geen antwoord. Heb hem 5 keer gemaild sinds 22 december.
Wat een lijer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
klapstoel schreef:
sonnebloem schreef:

Baas. Ik ook :lol:


krijg een halve hartverzakking van het mailtje over de verdedigingen. zo ver ben ik nog echt niet :lol: :x


Ik kan jou echt de hand schudden, wil ook echt lachen achter mn laptop :lol:


doe ff rustig aan ben pas bij mijn pva
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha hol up, nog een MIC'er?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha nee maar wel aan het afstuderen op saxion (CE)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 09:02 
 
Hardtraxx Veteran

Docent die 2 maanden niet reageert op meerdere mailtjes met de vraag of we ons cijfer voor een project nog een keer ga krijgen en wanneer wij de bijbehorende presentatie kunnen houden. Reageert hij eind van afgelopen zondag ineens met; ja deze week (op 9/01) zijn de presentaties. :x
Straks dus lekker onvoorbereid presenteren + verdedigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

exterkate doet miweren
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

File transfer mode van de LG G6... Echt verschrikkelijk sloom. Telefoon van 8 jaar geleden deed het nog sneller dan dit. :')

Edit: alleen als je ze direct op de SD kaart zet blijkbaar... maar dat heb ik nog nooit zo traag meegemaakt de tering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verkeerde stofzuiger zakken gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wakker worden om 12 uur s'middags en erachter komen dat je je dus 3,5 uur verslapen hebt voor werk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Wakker worden om 12 uur s'middags en erachter komen dat je je dus 3,5 uur verslapen hebt voor werk...

Geplaatst op 10-01-2018, 10:36

Of was het nog van gisteren? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Wakker worden om 12 uur s'middags en erachter komen dat je je dus 3,5 uur verslapen hebt voor werk...


pffff :lol: Vond de klas niet erg zeker of wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 14:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sinds maandag thuiszitten zonder werk. Randstad had niks gehoord dus contract was automatisch verlengd met 1 maand en was overname gesprek (naar conversie-flex functie) ingepland.

Kom je maandag op het werk, "oh ja sorry, dit liep op 31 dec al af. Sorry, maar je werkt hier per direct niet meer". Lichtpuntje in dit alles is dat ik nog tot 31 januari a 36u p.w. betaald krijg als opzegtermijn. Maar naar mijn weten is dat niet normaal als uitzendkracht
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze je er niet over inlichten kan je er vanuit gaan dat je mag blijven werken volgens mij :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 14:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is Randstad, dat zijn sowieso oplichters.

Ik heb ook eens in een zomerbaantje in een fabriek via Randstad vakantie aangevraagd, was bij hun allemaal doorgegeven, kreeg zelfs bevestiging, iedereen van de afdeling incl de bazen wisten dat ik ging en tot wanneer.

Kom je terug, komt er iemand van Randstad naar je toe: ja je bent onstlagen omdat je niet op kwam dagen.
Uiteindelijk via de rechtsbijstand met rechtzaken gedreigd omdat wij alles op zwart wit hadden over de vakantie en toen uiteindelijk nog een betere baan aangeboden gekregen bij dat bedrijf. Maar moest met veel gejammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Reageren op een appartement met een aantal vragen, en dan geen antwoord krijgen. Ik kan wel gewoon zien dat de verhuurder elke dag inlogt en dus het bericht sowieso gezien heeft :mad: Hoe moeilijk is het om even een bericht terug te sturen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 18:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het is Randstad, dat zijn sowieso oplichters.

Ik heb ook eens in een zomerbaantje in een fabriek via Randstad vakantie aangevraagd, was bij hun allemaal doorgegeven, kreeg zelfs bevestiging, iedereen van de afdeling incl de bazen wisten dat ik ging en tot wanneer.

Kom je terug, komt er iemand van Randstad naar je toe: ja je bent onstlagen omdat je niet op kwam dagen.
Uiteindelijk via de rechtsbijstand met rechtzaken gedreigd omdat wij alles op zwart wit hadden over de vakantie en toen uiteindelijk nog een betere baan aangeboden gekregen bij dat bedrijf. Maar moest met veel gejammer.


Dit keer had Randstad het dus wel prima gedaan door contract te verlengen met een maand en gesprek in te plannen. Het was echter het bedrijf waar ik voor bezig was die de fout begin.

Randstad snapt er ook snars van verder, aangezien een maand geleden nog gesproken was over verlenging en ze tevreden waren. Naja, fucked up
Vorige  1 ... 1016, 1017, 1018, 1019, 1020, 1021, 1022 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic