Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1017, 1018, 1019, 1020, 1021, 1022, 1023 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

Artiestennamen zoals DJ RAW HabitZ
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Pipa schreef:
Artiestennamen zoals DJ RAW HabitZ


Ken je Harderstyleznl al? :lol:


Die bestond toch al moeilijk lang? Althans, dat youtubekanaal met al die fulls
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
sonnebloem schreef:
Die bestond toch al moeilijk lang? Althans, dat youtubekanaal met al die fulls


Oh geen idee? Ik kom namelijk vreselijk vaak een guy tegen op insta die blijkbaar Harderstyleznl heet. Heeft ie allemaal kekke kickroll en hoepie-hak filmpjes op staan. Gister had ie ruzie met iemand op RSU en toen had hij als tegenargument dat hij in ieder geval wat had bereikt in zijn in leven, namelijk veel volgers op insta en 1x gedraaid op een Rebelion feest. :)


Zie inderdaad dat het nu ook een act is, kan van die andere geen pagina meer vinden. Was destijds ook van youtube verwijderd omdat ie honderden fulls erop had staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 00:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
moeilijk lang
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 00:34 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is TheHardstylezNL, lange tijd het grootste uploadkanaal binnen de hardstyle. Totaal ander persoon dan een of andere instagramkickrollert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.puna.nl/na-weeknd-beeindigt ... vertentie/

Wel rappen over bitches, nigga's en ho's maar als die vervelende 'blanken' iets doen wat ook maar in de buurt komt van een belediging is de wereld te klein. Het is in ieder geval wel duidelijk dat we niet alleen in Nederland ongelofelijk kunnen janken om niks, zielig gedoe. De moeder van het kind had al gereageerd met dat iedereen niet zo overdreven moet doen. Maar de wereld is tegenwoordig geweldig in van een mier een olifant maken, zolang het maar onzinnig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Dat is TheHardstylezNL, lange tijd het grootste uploadkanaal binnen de hardstyle. Totaal ander persoon dan een of andere instagramkickrollert.


Die bedoelde ik ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 12:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
. Maar de wereld is tegenwoordig geweldig in van een mier een olifant maken, zolang het maar onzinnig is.


Het is van een mug een olifant maken. Voel me nou zo beledigd!!!!11!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Extra veel muggenbeten komende zomer voor Basshunterzz!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 13:44 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Basshunterzz schreef:
. Maar de wereld is tegenwoordig geweldig in van een mier een olifant maken, zolang het maar onzinnig is.


Het is van een mug een olifant maken. Voel me nou zo beledigd!!!!11!!


:lol:

Geen idee hoe ik bij mier kom
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Werd helemaal gestoord van facebook, inmiddels de app verwijderd. Eens kijken hoelang ik het vol houd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
https://www.puna.nl/na-weeknd-beeindigt-ook-g-eazy-zijn-samenwerking-met-hm-vanwege-controversiele-monkey-advertentie/

Wel rappen over bitches, nigga's en ho's maar als die vervelende 'blanken' iets doen wat ook maar in de buurt komt van een belediging is de wereld te klein. Het is in ieder geval wel duidelijk dat we niet alleen in Nederland ongelofelijk kunnen janken om niks, zielig gedoe. De moeder van het kind had al gereageerd met dat iedereen niet zo overdreven moet doen. Maar de wereld is tegenwoordig geweldig in van een mier een olifant maken, zolang het maar onzinnig is.

Ik ben echt zo klaar met al dat gejank om niks. Volgens mij gaat dit nooit meer weg uit de maatschappij. :( Dit is dus de reden dat ik facebook zo veel mogelijk mijd de laatste tijd, allemaal kleinzerige shit als deze irriteert me enorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die man ziet toch ook alleen maar dat dit een betere manier is om aandacht te krijgen. Die doet dat echt niet omdat hij H&M nu haat, daar shopte hij toch al niet. Jammer dat dit soort figuren uberhaupt aandacht krijgen van de media, maar van hun kant snapt ik het óók weer omdat mensen erop klikken. En alles voor de clicks...nu zal het ongetwijfeld weer nihilistisch klinken, maar zolang er klikvolk is en erover gepraat wordt, zal dit soort ellende "nieuws" blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
sonnebloem schreef:
Die bestond toch al moeilijk lang? Althans, dat youtubekanaal met al die fulls


Oh geen idee? Ik kom namelijk vreselijk vaak een guy tegen op insta die blijkbaar Harderstyleznl heet. Heeft ie allemaal kekke kickroll en hoepie-hak filmpjes op staan. Gister had ie ruzie met iemand op RSU en toen had hij als tegenargument dat hij in ieder geval wat had bereikt in zijn in leven, namelijk veel volgers op insta en 1x gedraaid op een Rebelion feest. :)

Dat was Maikolo op dat filmpje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Die man ziet toch ook alleen maar dat dit een betere manier is om aandacht te krijgen. Die doet dat echt niet omdat hij H&M nu haat, daar shopte hij toch al niet. Jammer dat dit soort figuren uberhaupt aandacht krijgen van de media, maar van hun kant snapt ik het óók weer omdat mensen erop klikken. En alles voor de clicks...nu zal het ongetwijfeld weer nihilistisch klinken, maar zolang er klikvolk is en erover gepraat wordt, zal dit soort ellende "nieuws" blijven.


Daarnaast doet hij het natuurlijk ook in het opzicht dat The Weeknd het al had gedaan. Als hij dat niet doet, krijgt hij een hele hoop stront over zich heen. Dan maar doen alsof je ook net zo (schijn)heilig bent als de rest en de biezen pakken. Dit doet ie natuurlijk om zijn eigen hachje te redden. Enigszins begrijpelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Zie inderdaad dat het nu ook een act is, kan van die andere geen pagina meer vinden. Was destijds ook van youtube verwijderd omdat ie honderden fulls erop had staan

Volgens mij was het probleem niet zo zeer dat hij fulls uploadde, maar dat hij monetization op z'n video's aan had staan en zodoende geld verdiende aan de tracks van anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals Johan Derksen zou zeggen: wij in de provincie geven niks om dat stadse geneuzel.
Heb er hier letterlijk niemand over gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zoals Johan Derksen zou zeggen: wij in de provincie geven niks om dat stadse geneuzel.
Heb er hier letterlijk niemand over gehoord.


Hier in de stad ook niet hoor :P Mensen maken eerder grapjes erover en maken de hele situatie belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 22:40 
 
Hardtraxx Veteran

Mensen die met online FIFA hun goal in de herhaling willen zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 02:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Politiek correct gedoe wat meer kwaad dan goed doet. Mag wel eens ophouden, al dat gejank om niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 02:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Genderneutraliteit en heel die discussie... sorry, je pist of met een kutje of met een penis, nuf said
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 12:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zoals Johan Derksen zou zeggen: wij in de provincie geven niks om dat stadse geneuzel.
Heb er hier letterlijk niemand over gehoord.

Idd, maar sowieso met al die onzin van de laatste tijd. Wel mooi, de vrouwen organiseren altijd de kerstborrel bij ons op het werk en die hadden zelf #metoo als thema gekozen om het gewoon belachelijk te maken, zoiets zegt al genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De moeder van dat kind snapt het in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:

Heerlijk inderdaad. Zegt al genoeg dat andere mensen meer janken dan de moeder zelf. Mensen moeten niet overal wat achter zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2018 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

DerBeuker schreef:
Steffnov schreef:

Heerlijk inderdaad. Zegt al genoeg dat andere mensen meer janken dan de moeder zelf. Mensen moeten niet overal wat achter zoeken.


We hebben er nog een:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=320901

Ik las overigens ook dat demonstranten in Zuid-Afrika een H&M hebben staan slopen, om een kind in een trui. :lol:
Vorige  1 ... 1017, 1018, 1019, 1020, 1021, 1022, 1023 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic