Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1015, 1016, 1017, 1018, 1019, 1020, 1021 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OV-kaart kwijt, had dat ding niet geregistreerd, wat een ellende is dat zeg. Net een nieuwe besteld maar kan de oude dus niet blokken omdat ie niet geregistreerd staat. Webcare nergens te bekennen, dus maar even een tweetje besteld. Kan nu ook zo 1 2 3 geen anonieme aanvragen >.< >.< :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 09:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alle cijfers goed hebben voor de eindjaars trekking en alleen de letters niet goed :cry: :cry: anders was ik 11k rijker..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Microsoft Word dat niet mee werkt en continu verspringt Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff Jaa dat heb ik ook zo vaak. Grootste irritatie aan word :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

Kneiter druk op het werk, niet te filmen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 17:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pakketje dat geleverd werd om 8 uur 's ochtends.

Ja we hebben u gemist.

Doe eem normaal man, dat bent geen tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Pakketje dat geleverd werd om 8 uur 's ochtends.

Ja we hebben u gemist.

Doe eem normaal man, dat bent geen tijden.


Of 'pakketje wordt bezorgd tussen 08:00 en 18:00'. :sick:

Ja hoor, zeg alles wel af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier is Mn pakketje juist te laat :(. Hele middag verdomme thuis gebleven terwijl ik graag ff boodschappen wou doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 19:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Broken Balance schreef:
Pakketje dat geleverd werd om 8 uur 's ochtends.

Ja we hebben u gemist.

Doe eem normaal man, dat bent geen tijden.


Of 'pakketje wordt bezorgd tussen 08:00 en 18:00'. :sick:

Ja hoor, zeg alles wel af.


Helaas was direct bezorgen ook alleen mogelijk voor dit pakketje, normaliter laat ik hem bezorgen bij een afhaalpunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Pedaalemre schreef:
Broken Balance schreef:
Pakketje dat geleverd werd om 8 uur 's ochtends.

Ja we hebben u gemist.

Doe eem normaal man, dat bent geen tijden.


Of 'pakketje wordt bezorgd tussen 08:00 en 18:00'. :sick:

Ja hoor, zeg alles wel af.


Helaas was direct bezorgen ook alleen mogelijk voor dit pakketje, normaliter laat ik hem bezorgen bij een afhaalpunt.


Is ook chiller idd zo'n afhaalpunt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staking in het regionale OV morgen.. laat reizigers dan gewoon gratis meerijden ipv niet te rijden en de reizigers te pakken ipv de werkgever...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bericht krijgen dat je gemaakte kosten door een verloren studentOV niet kan declareren, nice :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn vriendengroep een weekendje weg is en ik thuis zit omdat ik morgen een feest heb van de schoonfamilie wat ik eerder gepland had. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Mijn vriendengroep een weekendje weg is en ik thuis zit omdat ik morgen een feest heb van de schoonfamilie wat ik eerder gepland had. :huh:


Had je toch meer de grens op moeten zoeken met het gedicht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2018 10:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pyromaan die na korte periode van stilte weer actief wordt. Na een periode met meerdere auto's die in vlammen opgaan zijn het nu "gelukkig" wat kleine boompjes in tuinen.

Maar dan nog, absurd dat iemand zover kan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2018 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DHL die mijn dj controller bij de buren bezorgt >.<. Slim om zo’n duur pakketje in een studentenhuis te zetten #not. Had liever dat ze hem weer meenamen gewoon. Ach ja, gelukkig blijft de verzender verantwoordelijk voor een goede aflevering
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2018 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
DHL die mijn dj controller bij de buren bezorgt >.<. Slim om zo’n duur pakketje in een studentenhuis te zetten #not. Had liever dat ze hem weer meenamen gewoon. Ach ja, gelukkig blijft de verzender verantwoordelijk voor een goede aflevering


Gaat wel goed daar met die controller :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2018 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De volgende controller gaat me sws een dodelijke elektrische schok geven denk Ik ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2018 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
De volgende controller gaat me sws een dodelijke elektrische schok geven denk Ik ja

Je zocht nog een DJ naam toch, nu 'DJ Seromine' al bezet bleek te zijn :whistle:

Wat dacht je van DJ Deathshock :cool:?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2018 22:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
De volgende controller gaat me sws een dodelijke elektrische schok geven denk Ik ja


Een "deetoxje" doen op een andere wijze
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Docenten die na anderhalve week stalken via mail nog steeda niet reageren. Voor een praktijkopdracht moet ik bij iemand psychologische tests afnemen. Netjes protocol en alles ingeleverd volgens deadline (17 december), nu nog steeds geen feedback gehad waardoor ik ook geen testen kan reserveren. Die zijn alleen op maandag en donderdagmiddag te halen. De afspraak met de 'patiënt' heb ik al moeten verplaatsen (van gisteren naar woensdaf de 10e) en aangezien die 14 januari op vakantie gaat en daardoor ook de 13e geen tijd heeft, is dat zo'n beetje de uiterste mogelijkheid gezien de schema's van 4 studenten en de patiënt. Docent zorgt er echter voor dat ook dat niet gaat lukken waardoor ik de opdracht niet kan doen/afronden. Geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 09:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De jounalistiek die door middel van 1 eikel lachgas in kwaad daglicht willen stellen. Overal die pushberichten op facebook, nos apps, nieuwssites etc.. over ‘ik gebruikte 250 lachgaspatronen per dag en zit nu in een rolstoel’ xd
Als ik elke dag 250 kilo erwtjes eet wordt ik ook niet oud maar om het dan meteen als erg gevaarlijk te beschouwen is ook nogal overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 10:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
De jounalistiek die door middel van 1 eikel lachgas in kwaad daglicht willen stellen. Overal die pushberichten op facebook, nos apps, nieuwssites etc.. over ‘ik gebruikte 250 lachgaspatronen per dag en zit nu in een rolstoel’ xd
Als ik elke dag 250 kilo erwtjes eet wordt ik ook niet oud maar om het dan meteen als erg gevaarlijk te beschouwen is ook nogal overdreven.


Ja ben het ook al meerdere malen tegen gekomen, echt belachelijk :/ . Kwam hier laatst zo'n huisvrouw over de vloer, die was helemaal in rep en roer dat sommige jongeren wel 4(!!!!!!!) lachgaspatronen gebruikten op een avond, dan ben je echt niet goed bij je hoofd!!! Hou gewoon je bek als je niet weet waar je het over hebt :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een vraag hebben over je scriptie en van hot naar her worden gestuurd. 'Moet je die maar mailen'
Such is the life of a stagiair die gewoon wil verder worken aan his scription
Vorige  1 ... 1015, 1016, 1017, 1018, 1019, 1020, 1021 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic