Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
OV-kaart kwijt, had dat ding niet geregistreerd, wat een ellende is dat zeg. Net een nieuwe besteld maar kan de oude dus niet blokken omdat ie niet geregistreerd staat. Webcare nergens te bekennen, dus maar even een tweetje besteld. Kan nu ook zo 1 2 3 geen anonieme aanvragen >.< >.< :/
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Alle cijfers goed hebben voor de eindjaars trekking en alleen de letters niet goed :cry: :cry: anders was ik 11k rijker..
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Microsoft Word dat niet mee werkt en continu verspringt Image
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Pff Jaa dat heb ik ook zo vaak. Grootste irritatie aan word :x
P
Hardtraxx Veteran
5057 posts member since 2013
last seen 17 hours ago
Kneiter druk op het werk, niet te filmen
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Pakketje dat geleverd werd om 8 uur 's ochtends.

Ja we hebben u gemist.

Doe eem normaal man, dat bent geen tijden.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Broken Balance wrote:Pakketje dat geleverd werd om 8 uur 's ochtends.

Ja we hebben u gemist.

Of 'pakketje wordt bezorgd tussen 08:00 en 18:00'. :sick:

Ja hoor, zeg alles wel af.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Hier is Mn pakketje juist te laat :(. Hele middag verdomme thuis gebleven terwijl ik graag ff boodschappen wou doen
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Pedaalemre wrote:

Ja we hebben u gemist.

Helaas was direct bezorgen ook alleen mogelijk voor dit pakketje, normaliter laat ik hem bezorgen bij een afhaalpunt.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Broken Balance wrote:
Pedaalemre wrote:

Ja we hebben u gemist.

Helaas was direct bezorgen ook alleen mogelijk voor dit pakketje, normaliter laat ik hem bezorgen bij een afhaalpunt.
Is ook chiller idd zo'n afhaalpunt :)
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Staking in het regionale OV morgen.. laat reizigers dan gewoon gratis meerijden ipv niet te rijden en de reizigers te pakken ipv de werkgever...
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Bericht krijgen dat je gemaakte kosten door een verloren studentOV niet kan declareren, nice :cry:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Mijn vriendengroep een weekendje weg is en ik thuis zit omdat ik morgen een feest heb van de schoonfamilie wat ik eerder gepland had. :huh:
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Rowanyt1309 wrote:Mijn vriendengroep een weekendje weg is en ik thuis zit omdat ik morgen een feest heb van de schoonfamilie wat ik eerder gepland had. :huh:
Had je toch meer de grens op moeten zoeken met het gedicht xd
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Pyromaan die na korte periode van stilte weer actief wordt. Na een periode met meerdere auto's die in vlammen opgaan zijn het nu "gelukkig" wat kleine boompjes in tuinen.

Maar dan nog, absurd dat iemand zover kan gaan.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
DHL die mijn dj controller bij de buren bezorgt >.<. Slim om zo’n duur pakketje in een studentenhuis te zetten #not. Had liever dat ze hem weer meenamen gewoon. Ach ja, gelukkig blijft de verzender verantwoordelijk voor een goede aflevering
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 16 days ago
RoyAPO wrote:DHL die mijn dj controller bij de buren bezorgt >.<. Slim om zo’n duur pakketje in een studentenhuis te zetten #not. Had liever dat ze hem weer meenamen gewoon. Ach ja, gelukkig blijft de verzender verantwoordelijk voor een goede aflevering
Gaat wel goed daar met die controller :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
De volgende controller gaat me sws een dodelijke elektrische schok geven denk Ik ja
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 10 minutes ago
RoyAPO wrote:De volgende controller gaat me sws een dodelijke elektrische schok geven denk Ik ja
Je zocht nog een DJ naam toch, nu 'DJ Seromine' al bezet bleek te zijn :whistle:

Wat dacht je van DJ Deathshock :cool:?
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
RoyAPO wrote:De volgende controller gaat me sws een dodelijke elektrische schok geven denk Ik ja
Een "deetoxje" doen op een andere wijze
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Docenten die na anderhalve week stalken via mail nog steeda niet reageren. Voor een praktijkopdracht moet ik bij iemand psychologische tests afnemen. Netjes protocol en alles ingeleverd volgens deadline (17 december), nu nog steeds geen feedback gehad waardoor ik ook geen testen kan reserveren. Die zijn alleen op maandag en donderdagmiddag te halen. De afspraak met de 'patiënt' heb ik al moeten verplaatsen (van gisteren naar woensdaf de 10e) en aangezien die 14 januari op vakantie gaat en daardoor ook de 13e geen tijd heeft, is dat zo'n beetje de uiterste mogelijkheid gezien de schema's van 4 studenten en de patiënt. Docent zorgt er echter voor dat ook dat niet gaat lukken waardoor ik de opdracht niet kan doen/afronden. Geweldig.
Hardtraxxer
834 posts member since 2014
last seen 1 day ago
De jounalistiek die door middel van 1 eikel lachgas in kwaad daglicht willen stellen. Overal die pushberichten op facebook, nos apps, nieuwssites etc.. over ‘ik gebruikte 250 lachgaspatronen per dag en zit nu in een rolstoel’ xd
Als ik elke dag 250 kilo erwtjes eet wordt ik ook niet oud maar om het dan meteen als erg gevaarlijk te beschouwen is ook nogal overdreven.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
wtf man :lol:
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Scotty018 wrote:De jounalistiek die door middel van 1 eikel lachgas in kwaad daglicht willen stellen. Overal die pushberichten op facebook, nos apps, nieuwssites etc.. over ‘ik gebruikte 250 lachgaspatronen per dag en zit nu in een rolstoel’ xd
Als ik elke dag 250 kilo erwtjes eet wordt ik ook niet oud maar om het dan meteen als erg gevaarlijk te beschouwen is ook nogal overdreven.
Ja ben het ook al meerdere malen tegen gekomen, echt belachelijk :/ . Kwam hier laatst zo'n huisvrouw over de vloer, die was helemaal in rep en roer dat sommige jongeren wel 4(!!!!!!!) lachgaspatronen gebruikten op een avond, dan ben je echt niet goed bij je hoofd!!! Hou gewoon je bek als je niet weet waar je het over hebt :sleep:
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Een vraag hebben over je scriptie en van hot naar her worden gestuurd. 'Moet je die maar mailen'
Such is the life of a stagiair die gewoon wil verder worken aan his scription