Dacht dat ik de enige was, krijg er echt stuk of 5 a 6 per week, soms ook per dagRoyAPO wrote:De Facebook spam accounts zijn weer lekker bezig de laatste tijd met hun vriendenverzoeken
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hier ook sinds begin van de week 
Als het goeie chimi's zijn: gewoon accepteren.
Boodschappen doen deze dagen. Wat een ellende in de supermarkten.
Kut kersemus godver de godverDerBeuker wrote:Boodschappen doen deze dagen. Wat een ellende in de supermarkten.
.
Last edited by rakkietakkie on 07 Mar 2018 19:13, edited 1 time in total.
Een gedicht moeten schrijven voor me schoonvader maar niet weten hoe ik moet beginnen. 
Beste ... ,Rowanyt1309 wrote:Een gedicht moeten schrijven voor me schoonvader maar niet weten hoe ik moet beginnen.
Ik zat dit jaar eens te denken
hoe ik je dochter goed kon krenken
van achter leek me niet zo afzien
want dan hoefde ik haar kop niet te zien
Succes
Held. Die zet ik erin.klapstoel wrote:Beste ... ,Rowanyt1309 wrote:Een gedicht moeten schrijven voor me schoonvader maar niet weten hoe ik moet beginnen.
Ik zat dit jaar eens te denken
hoe ik je dochter goed kon krenken
van achter leek me niet zo afzien
want dan hoefde ik haar kop niet te zien
Succes
Volgende irritatiemomentje van Rowan:
Het is uit met mijn vriendin, ik snap er niks van
Het is uit met mijn vriendin, ik snap er niks van
Haha, mijn schoonvader kan zoiets wel waarderen. Houdt wel van gekheid.
Mijn vriendin daarin tegen is het even aanzien wat ze doet, ik ga hem wel zeggen als hij zijn gedicht krijgt lees ik die daarna even op.
'Oh ja, dit moest er trouwens nog bij'..

Mijn vriendin daarin tegen is het even aanzien wat ze doet, ik ga hem wel zeggen als hij zijn gedicht krijgt lees ik die daarna even op.
'Oh ja, dit moest er trouwens nog bij'..
Phuture Noize die op uprising als enige maar 30 minuten draait
. Geef die man ook gewoon 50 minuten net als de rest. Mja wordt wel een lekker avondje melodietjes
Van die worstenbroodjes die ontploffen in de oven..
Dat je aan de schijt raakt van al dat eten...
Wel even bikkelen hier nu op We are Hardstyle.sennid wrote:Dat je aan de schijt raakt
Nog 3 dagen werken.... zo vroeg, fuck
Heb ik ook last van jarakkietakkie wrote:Nog 3 dagen werken.... zo vroeg, fuck
4 dagen, 2 dagen late dienst en dan weer 3 dagen vrijNuracore wrote:Heb ik ook last van jarakkietakkie wrote:Nog 3 dagen werken.... zo vroeg, fuckmaar gelukkig straks weer 3 daags weekend
Dat iedereen bij kerst de thermostaat altijd op 25 graden zet waardoor je na een half uur al in slaap dondert omdat 't zo warm is. Zet dat ding gewoon op een normale temperatuur 
Waarom zou je alleen met kerst de thermostaat op 25 graden zetten?