Ik had van te voren diarreeremmers genomen. Had nergens meer last vankegel77w wrote:Wel even bikkelen hier nu op We are Hardstyle.sennid wrote:Dat je aan de schijt raakt
Active topics in Off-Topic
Moderators
Verkeerde feest bezocht dan denk ik, die muziek kan zo dik zijn
Bij "dooie boel" denk ik eerder aan het sfeer dan de muziek eigenlijk.Rickzel wrote:Verkeerde feest bezocht dan denk ik, die muziek kan zo dik zijn
Eens maar het was in dit geval beide.Steffnov wrote:Bij "dooie boel" denk ik eerder aan het sfeer dan de muziek eigenlijk.Rickzel wrote:Verkeerde feest bezocht dan denk ik, die muziek kan zo dik zijn
Aan het werk zijn terwijl half Nederland op z'n gat ligt deze week 
Fantazoo wrote:Aan het werk zijn terwijl half Nederland op z'n gat ligt deze week
Fantazoo wrote:Aan het werk zijn terwijl half Nederland op z'n gat ligt deze week
Fantazoo wrote:Vrij zijn terwijl half Nederland op z'n aan het werk is deze week
Brainfart tijdens het lezen van deze zinUnknown wrote:Fantazoo wrote:Vrij zijn terwijl half Nederland op z'n aan het werk is deze week
nog maar 1 dagjeFantazoo wrote:Aan het werk zijn terwijl half Nederland op z'n gat ligt deze week
`Fantazoo wrote:Aan het werk zijn terwijl half Nederland op z'n gat ligt deze week
Ik ook. Fijn toch. Lekker in een halfleeg kantoor (het glas is halfvol, het kantoor is halfleeg) aan het werk. Productiviteit ligt in deze periode bij iedereen redelijk laag en de drie dagen die je nu niet vrij neemt kun je mooi op maken bij lekker weer
Hebben we in Nederland wel eens goed weer dan? 
Ja en het is de mooiste dag van het jaarJordy wrote:Hebben we in Nederland wel eens goed weer dan?
Nu lees ik het ook, nu niet meerBeurtbalkje wrote:Brainfart tijdens het lezen van deze zinUnknown wrote:Fantazoo wrote:Vrij zijn terwijl half Nederland aan het werk is deze week![]()
Phuture Noize tegelijk met Kronos en PN staat in de tweede zaal?kegel77w wrote:Timetable Fatality NYE
Dat wordt lekker proppen denk
Ik vond het als puber altijd wel spannend, knal vuurwerk. De mensen die je nu al buiten hoort zullen waarschijnlijk ook leeftijdcategorie 13-16 zijn.
Nog nooit een cent uitgegeven aan vuurwerk in m'n hele leven. Kan me ook echt gestolen worden.
Een paar potjes sier, prima.. maar geen honderden euro's. Hier doen ze in de buurt met aantal huizen samen, a 20eu per huis. Hadden ze toch al gauw 300eu bij elkaar. Dan is het wel mooi natuurlijk.
Rickzel wrote:Vuurwerk
Oud en nieuw met vuurwerk altijd een van de hoogte punten van het jaar. Kijk daar al maanden van te voren naar uit. Knalvuurwerk loop ik ook niet warm voor, maar siervuurwerk
Mensen kunnen het geldverspilling vinden, maar ik vind bijna niets leuker dan dit, dus geef mijn geld ook aan niets liever uit
Last edited by Svbtwee on 29 Dec 2017 21:14, edited 2 times in total.
SVB die weer tegendraads doet, wat verrassend 
Heb er zelf niet echt veel mee. Je zult mij dan ook niet snel een stuk aan zien steken, laat ik een ander wel doen
effect is hetzelfde. Verbod aan de andere kant hoeft van mij dan ook weer niet.
Heb er zelf niet echt veel mee. Je zult mij dan ook niet snel een stuk aan zien steken, laat ik een ander wel doen
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
SVB beargumenteert het gewoon, verder niets mis mee. Beter dan 'het is leuk, want ik vind dat!!11' toch.