Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Van kersthits geen last, oordopjes via de laptop :yes:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
15-1 verloren gisteren
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
sonnebloem wrote:15-1 verloren gisteren
Kelderklasse 2.0
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
DerBeuker wrote:
sonnebloem wrote:15-1 verloren gisteren
Kelderklasse 2.0
Ja het is droevig haha, gelukkig nog geen laatste aangezien er 2 teams beroerder zijn
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 7 days ago
Wij 8-0 gewonnen. Na 3-0 liep hun spits boos het veld af. Vervolgens moest hun grensrechter gaan spelen en hebben we zonder grensrechter gespeeld xd
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Wij 3-3. Drie penalties tegen... Uitwedstrijden zijn altijd zo droevig, op voorhand heb je de scheids al tegen joh, ellende.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Chroman wrote:Wij 8-0 gewonnen. Na 3-0 liep hun spits boos het veld af. Vervolgens moest hun grensrechter gaan spelen en hebben we zonder grensrechter gespeeld xd
haha wat
chas1n wrote:Wij 3-3. Drie penalties tegen... Uitwedstrijden zijn altijd zo droevig, op voorhand heb je de scheids al tegen joh, ellende.
:lol:
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Coderen van interviews. Zelf al weten welke informatie ik ga gebruiken voor het onderzoek maar zonder coderen is het niet goed volgens school :yawn:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
klapstoel wrote:Coderen van interviews. Zelf al weten welke informatie ik ga gebruiken voor het onderzoek maar zonder coderen is het niet goed volgens school :yawn:
Ik zit met wetenschappelijke bronnen. Heb info dat ongeveer overal op het internet staat en wat ook volstrekt logisch is, alleen moet er een wetenschappelijke bron onder. Ga je op scholar niet vinden dat soort info
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Fluxion wrote:Iets bestellen op Black Friday en nog geen shipping confirmation hebben.
Kreeg later die dag antwoord en een shipping confirmation: Sorry for this. Sadly, you are one of the few to have fallen between the cracks. Our system has for some reason not recorded your order properly. En in de shipping confirmation dat ze helaas niet al mijn items kunnen versturen.

Ik na een week mailen omdat er nog steeds niks binnen was, krijg ik na 2 dagen antwoord:

so sorry for all the trouble with your order. It looks very strange, so I just tried to fulfill it again, sadly some items were not avaiable, actually all of it
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Dus ze bieden iets aan op black friday terwijl die artikelen helemaal niet beschibaar/op voorraad zijn?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Wat heb je besteld? Rum uit Bulgarije?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Jordy wrote:Dus ze bieden iets aan op black friday terwijl die artikelen helemaal niet beschibaar/op voorraad zijn?
Had ik ook met een game bij Gamemania, na 1 week had ik het nog niet. Gebeld en kreeg als antwoord: Ja die hadden ze eigenlijk niet mogen verkopen voor die prijs, we hebben je order geannuleerd.
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Ze hebben nog nooit zulke drukte gehad en hebben dus op een of andere manier te veel verkocht oid

Krijg uiteindelijk wel 2 vervangende artikelen (die nagenoeg identiek zijn, had er 6 besteld), gratis shipping en 30% kortingscode die tot eind januari geldig is maar het is alsnog zuur.
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Mensen die 'kwijdt' typen.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Ik kwijd, jij kwijdt, wij kwijdten.
Hardtraxxer
364 posts member since 2017
last seen Aug 2018
Nog een hele vrijdag werken. Ik wil GVD weekend :yawn:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Beurtbalkje wrote:Nog een hele vrijdag op stage fysiek aanwezig zijn :yawn:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Grim wrote:
Beurtbalkje wrote:Nog een hele vrijdag op stage fysiek aanwezig zijn :yawn:
Hardtraxxer
364 posts member since 2017
last seen Aug 2018
sonnebloem wrote:
Grim wrote:
Beurtbalkje wrote:Nog een hele vrijdag op werk fysiek aanwezig zijn :yawn:
Yep >.<
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Meldingen van facebook dat <insert random dude> een paar dagen geleden een filmpje heeft geüpload of geliked in een facebook groep (RSU, HSCL, ...). Interesseert mij echt helemaal niks
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Grim wrote:Meldingen van facebook dat <insert random dude> een paar dagen geleden een filmpje heeft geüpload of geliked in een facebook groep (RSU, HSCL, ...). Interesseert mij echt helemaal niks
Dit kan je uitzetten ergens!
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
RoyAPO wrote:
Grim wrote:Meldingen van facebook dat <insert random dude> een paar dagen geleden een filmpje heeft geüpload of geliked in een facebook groep (RSU, HSCL, ...). Interesseert mij echt helemaal niks
Dit kan je uitzetten ergens!
In other news: water is wet

PS: waar? xd
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Groepsinformatie —> instellingen voor meldingen —> en dan berichten van vrienden selecteren of helemaal uit. Staat wss nu op hoogtepunten bij jou. Doe dit op Mn mobiel btw
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
De Facebook spam accounts zijn weer lekker bezig de laatste tijd met hun vriendenverzoeken