Om even mieren te neuken op BB. Een ID bij je hebben is niet verplicht. Er is geen draagplicht, wel toonplicht 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Vandaag voor de eerste keer deze week kunnen uitslapen. Ben ‘vroeg’ opstaan echt niet meer gewendsonnebloem wrote:moe
Ah ok, verandert nog niet heel veel omtrent de situatiemakrooy wrote:Om even mieren te neuken op BB. Een ID bij je hebben is niet verplicht. Er is geen draagplicht, wel toonplicht
Als je al openbaar aan het blowen en aan het hangen bent denk ik niet dat je een goede snaar slaat. Jij scheert zonet de politie over een kam, toen scheerde die agent jullie over een kam. En nu uiteindelijk verwoord je het wel normaal en eerst deed je een hoog hoedje op over jezelf omdat het maar een agent is en wie denkt hij wel dat hij is. Dus zo vreemd is het niet dat je dan een reactie krijgt.RoyAPO wrote:Dat van Mitch buiten beschouwing gelaten. Daar had ik t niet over. Ik weet dat de politie veel te verduren krijgt en er lang niet altijd respect is naar de politie toe. Maar dat hoeft toch niet te betekenen dat elke groep ‘hangjongeren’ geen respect heeft voor de politie. In ons geval werkten we gewoon mee, waren de rust zelve en alsnog doet die agent zo naar. Waarvoor is dat nodig?
Verder is die vriend niet meegenomen maar in de boeien geslagen. Moet wel toegeven dat de aanhouding denk ik toch rechtmatig is. Een excuses erna is alleen wel op z’n plaats vind ik.
Jij maakt nu daarentegen een statement dat nergens op slaat. Tuurlijk bepaal ik het recht niet omdat ik op de uni zit. Iemand anders die nooit iets kwaads in de zin hebt, kan zich ook zo voelen als hij zo wordt behandeld. Ik vind gewoon dat een enigszins aanvallende houding van de motoragent nergens voor nodig was in ons geval.
Overigens ben ik t wel met je eens in het geval van Mitch
Ik kon het juist niet hebben dat de agent zo denigrerend tegenover ons was. Met dat van de universiteit probeerde ik aan te kaarten dat heus niet elk persoon dat wel eens op straat of in het park hangt, tuig is. Zo kwam de behandeling van hem wel op me over. Al zal de gehele situatie wel gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden zijn geweest
Mja einde discussie en nu weer irritatiemomentjes
Mja einde discussie en nu weer irritatiemomentjes
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Als je hem niet bij je draagt moet de wout hem met jou thuis gaan ophalen. 9/10 wouten kent deze regel niet eens. Beetje link doen en je bent er vanafmakrooy wrote:Om even mieren te neuken op BB. Een ID bij je hebben is niet verplicht. Er is geen draagplicht, wel toonplicht
Ongeluk of gewoon opgeert3ssen wrote:Afscheid moeten nemen van je eerste auto
Linrar thuglifeLenny wrote:Als je hem niet bij je draagt moet de wout hem met jou thuis gaan ophalen. 9/10 wouten kent deze regel niet eens. Beetje link doen en je bent er vanafmakrooy wrote:Om even mieren te neuken op BB. Een ID bij je hebben is niet verplicht. Er is geen draagplicht, wel toonplicht
Laatste. Beetje lang verhaal maar hij bleek heel wat meer kilometers gelopen te hebben dan aangegeven stond.rakkietakkie wrote:Ongeluk of gewoon opgeert3ssen wrote:Afscheid moeten nemen van je eerste auto
Ah verkeerde km stand.. lulliggeert3ssen wrote:Laatste. Beetje lang verhaal maar hij bleek heel wat meer kilometers gelopen te hebben dan aangegeven stond.rakkietakkie wrote:Ongeluk of gewoon opgeert3ssen wrote:Afscheid moeten nemen van je eerste auto
Vanuit deventer naar huis willen en er op het station achter komen dat er een wisselstoring is tussen Deventer en Almelo tot minstens 17:00. Nu om moet reizen over Zutphen en Oldenzaal 
Svbtwee wrote:Weer kerstliedjes op de radio. Krijg daar meteen verschillende ziektes van.
Niks, daarom juist.sonnebloem wrote:Wat stond er?
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 6 hours ago
Mensen die achter 70% van hun zinnen weetjewel plakken
Last edited by Pipa on 22 Nov 2017 08:54, edited 1 time in total.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Door stress geen uur geslapen vannacht. Weet niet waar het vandaan komt verder. Frustrerend is het wel. Heb elk uur gezien of gehoord(klokken die luiden) . 
Moet pas na 100% van de zin.Pipa wrote:Mensen die achter 70% van de zin weetjewel plakken
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 6 hours ago
FixedDelt-A wrote:Moet pas na 100% van de zin.Pipa wrote:Mensen die achter 70% van de zin weetjewel plakken
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 14 days ago