Zie het dan als positief in. In jouw positie is er alle ruimte voor creativiteit en ben je niet gebonden aan een zwik creatieve en commerciële bemoeials.Nuracore wrote: Het is alleen jammer dat het nooit wat opleverd voor me. Hoef er eigenlijk niet eens geld mee te verdienen haha
Active topics in Off-Topic
Moderators
Naar de bioscoop gaan in Antwerpen, €11,50 voor kaartje betalen, nog eens weet ik het hoeveel voor drinken + popcorn en dan €0,40 moeten betalen om te pissen. Belachelijk.
Gaat echt niet lang meer duren voordat de bioscoopindustrie kapot isRomanAnthony wrote:Naar de bioscoop gaan in Antwerpen, €11,50 voor kaartje betalen, nog eens weet ik het hoeveel voor drinken + popcorn en dan €0,40 moeten betalen om te pissen. Belachelijk.
Het ging natuurlijk vooral om het gedeelte dat ik binnen in een bioscoop nog eens apart moet betalen om te kunnen pissen.
Diep triest inderdaad. Belachelijk hoeveel geld ze daar eigenlijk verdienen.RomanAnthony wrote:Naar de bioscoop gaan in Antwerpen, €11,50 voor kaartje betalen, nog eens weet ik het hoeveel voor drinken + popcorn en dan €0,40 moeten betalen om te pissen. Belachelijk.
Op Fatality Festival betaalde je er anders graag €3 voorRomanAnthony wrote:Het ging natuurlijk vooral om het gedeelte dat ik binnen in een bioscoop nog eens apart moet betalen om te kunnen pissen.
Haha, touché. Sterk.Steffnov wrote:Op Fatality Festival betaalde je er anders graag €3 voorRomanAnthony wrote:Het ging natuurlijk vooral om het gedeelte dat ik binnen in een bioscoop nog eens apart moet betalen om te kunnen pissen.
Al ging het bij Fatality natuurlijk om een specifiek voor dit evenement geplaatste tijdelijke voorziening, terwijl die er in de bioscoop natuurlijk gewoon permanent is. Als ze die €0,40 op de toiletten voor de ingang / de kaartjescontrole hadden gevraagd, dan had ik het nog enigszins begrepen, maar nu.. Enfin. België he.
Bioscoop in antwerpen is wel duur inderdaad, maar ga daar toch wel graag naartoe. Veel leuker dan Sint-niklaas of terneuzen waar je echt helemaal 0 sfeer hebt, kan je net zo goed thuis een film opzetten. En je kan in die cafés ernaast ook gezellig wat drinken vooraf/achteraf (ook wel stervesduur maargoed).
Inderdaad. Onbetaalbare hobby en mate van plezier veel te veel afhankelijk van allerlei factoren waar je geen invloed op hebt bijvoorbeeld hoeveel tuig op de rijen naast/achter je. Zet thuis wel een film aan.Chroman wrote:Gaat echt niet lang meer duren voordat de bioscoopindustrie kapot is
Laat me raden, Kinepolis?RomanAnthony wrote:Naar de bioscoop gaan in Antwerpen, €11,50 voor kaartje betalen, nog eens weet ik het hoeveel voor drinken + popcorn en dan €0,40 moeten betalen om te pissen. Belachelijk.
Ben gisteren toevallig naar de Kinepolis in Hasselt geweest maar dat was ook alweer 2 jaar geleden ongeveer. Meestal ga ik naar de 'lokale' cinema. 7 euro voor een kaartje en je kan je drank (bijvoorbeeld een Duvel) gewoon mee in de zaal nemen.
Betalen voor toiletten is iets typisch Belgisch, helaas.RomanAnthony wrote:Als ze die €0,40 op de toiletten voor de ingang / de kaartjescontrole hadden gevraagd, dan had ik het nog enigszins begrepen, maar nu.. Enfin. België he..
Bij mij in de buurt (volgens mij in Oosterhout) heb je een bioscoop met eigen tafeltje en loungestoelen waarbij ze gewoon speciaal bier komen brengen aan tafel. Draaien overigens niet altijd de nieuwste films, maar is wel prima vertoeven.
Verder wel mee eens dat bioscopen steeds prijziger worden. Vind de Euroscoop in Tilburg daarentegen wel meevallen. 1€ voor parkeren. Kaartje kost €8 en drinken is nog prima te betalen.
Verder wel mee eens dat bioscopen steeds prijziger worden. Vind de Euroscoop in Tilburg daarentegen wel meevallen. 1€ voor parkeren. Kaartje kost €8 en drinken is nog prima te betalen.
Euroscoop inderdaad dikke prima! Op maandag zelf maar €5,- voor een kaartje, ging er bijna wekelijks heen 
Hollywoud in Almkerk toevallig? Is zo'n servicebioscoop, ideaal om een keer een avondje te doen. Tip: doe een keer VIP. Is wat prijzig, maar je kan vanaf een uur voor de film onbeperkt vreten en zuipen zonder na te denken dat het 10 euro per bak popcorn kost.Hekzitter wrote:Bij mij in de buurt (volgens mij in Oosterhout) heb je een bioscoop met eigen tafeltje en loungestoelen waarbij ze gewoon speciaal bier komen brengen aan tafel. Draaien overigens niet altijd de nieuwste films, maar is wel prima vertoeven.
Pathé heeft dat ook, alleen dan op dinsdag.THArdstyler wrote:Euroscoop inderdaad dikke prima! Op maandag zelf maar €5,- voor een kaartje, ging er bijna wekelijks heen
heyaklapstoel wrote:Verveling op stage
Jupklapstoel wrote:Verveling op stage
Aan #metoo en alles daar om heen. Lijkt maar geen einde aan te komen.
Last edited by Svbtwee on 07 Nov 2017 19:03, edited 1 time in total.
Svb is bang dat iemand hem beschuldigd?
#svbookLennard95 wrote:Svb is bang dat iemand hem beschuldigd?