Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 997, 998, 999, 1000, 1001, 1002, 1003 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 17:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Het is alleen jammer dat het nooit wat opleverd voor me. Hoef er eigenlijk niet eens geld mee te verdienen haha :$

Zie het dan als positief in. In jouw positie is er alle ruimte voor creativiteit en ben je niet gebonden aan een zwik creatieve en commerciële bemoeials.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 11:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Naar de bioscoop gaan in Antwerpen, €11,50 voor kaartje betalen, nog eens weet ik het hoeveel voor drinken + popcorn en dan €0,40 moeten betalen om te pissen. Belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Naar de bioscoop gaan in Antwerpen, €11,50 voor kaartje betalen, nog eens weet ik het hoeveel voor drinken + popcorn en dan €0,40 moeten betalen om te pissen. Belachelijk.

Gaat echt niet lang meer duren voordat de bioscoopindustrie kapot is
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 11:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het ging natuurlijk vooral om het gedeelte dat ik binnen in een bioscoop nog eens apart moet betalen om te kunnen pissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Naar de bioscoop gaan in Antwerpen, €11,50 voor kaartje betalen, nog eens weet ik het hoeveel voor drinken + popcorn en dan €0,40 moeten betalen om te pissen. Belachelijk.


Diep triest inderdaad. Belachelijk hoeveel geld ze daar eigenlijk verdienen. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Het ging natuurlijk vooral om het gedeelte dat ik binnen in een bioscoop nog eens apart moet betalen om te kunnen pissen.


Op Fatality Festival betaalde je er anders graag €3 voor :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 12:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
RomanAnthony schreef:
Het ging natuurlijk vooral om het gedeelte dat ik binnen in een bioscoop nog eens apart moet betalen om te kunnen pissen.


Op Fatality Festival betaalde je er anders graag €3 voor :whistle:


Haha, touché. Sterk.

Al ging het bij Fatality natuurlijk om een specifiek voor dit evenement geplaatste tijdelijke voorziening, terwijl die er in de bioscoop natuurlijk gewoon permanent is. Als ze die €0,40 op de toiletten voor de ingang / de kaartjescontrole hadden gevraagd, dan had ik het nog enigszins begrepen, maar nu.. Enfin. België he. :innocent: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 12:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bioscoop in antwerpen is wel duur inderdaad, maar ga daar toch wel graag naartoe. Veel leuker dan Sint-niklaas of terneuzen waar je echt helemaal 0 sfeer hebt, kan je net zo goed thuis een film opzetten. En je kan in die cafés ernaast ook gezellig wat drinken vooraf/achteraf (ook wel stervesduur maargoed).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 12:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Gaat echt niet lang meer duren voordat de bioscoopindustrie kapot is

Inderdaad. Onbetaalbare hobby en mate van plezier veel te veel afhankelijk van allerlei factoren waar je geen invloed op hebt bijvoorbeeld hoeveel tuig op de rijen naast/achter je. Zet thuis wel een film aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Naar de bioscoop gaan in Antwerpen, €11,50 voor kaartje betalen, nog eens weet ik het hoeveel voor drinken + popcorn en dan €0,40 moeten betalen om te pissen. Belachelijk.


Laat me raden, Kinepolis? xd
Ben gisteren toevallig naar de Kinepolis in Hasselt geweest maar dat was ook alweer 2 jaar geleden ongeveer. Meestal ga ik naar de 'lokale' cinema. 7 euro voor een kaartje en je kan je drank (bijvoorbeeld een Duvel) gewoon mee in de zaal nemen.


RomanAnthony schreef:
Als ze die €0,40 op de toiletten voor de ingang / de kaartjescontrole hadden gevraagd, dan had ik het nog enigszins begrepen, maar nu.. Enfin. België he. :innocent: .


Betalen voor toiletten is iets typisch Belgisch, helaas. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij in de buurt (volgens mij in Oosterhout) heb je een bioscoop met eigen tafeltje en loungestoelen waarbij ze gewoon speciaal bier komen brengen aan tafel. Draaien overigens niet altijd de nieuwste films, maar is wel prima vertoeven.

Verder wel mee eens dat bioscopen steeds prijziger worden. Vind de Euroscoop in Tilburg daarentegen wel meevallen. 1€ voor parkeren. Kaartje kost €8 en drinken is nog prima te betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Euroscoop inderdaad dikke prima! Op maandag zelf maar €5,- voor een kaartje, ging er bijna wekelijks heen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 00:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Bij mij in de buurt (volgens mij in Oosterhout) heb je een bioscoop met eigen tafeltje en loungestoelen waarbij ze gewoon speciaal bier komen brengen aan tafel. Draaien overigens niet altijd de nieuwste films, maar is wel prima vertoeven.

Verder wel mee eens dat bioscopen steeds prijziger worden. Vind de Euroscoop in Tilburg daarentegen wel meevallen. 1€ voor parkeren. Kaartje kost €8 en drinken is nog prima te betalen.

Hollywoud in Almkerk toevallig? Is zo'n servicebioscoop, ideaal om een keer een avondje te doen. Tip: doe een keer VIP. Is wat prijzig, maar je kan vanaf een uur voor de film onbeperkt vreten en zuipen zonder na te denken dat het 10 euro per bak popcorn kost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 02:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Euroscoop inderdaad dikke prima! Op maandag zelf maar €5,- voor een kaartje, ging er bijna wekelijks heen ^^

Pathé heeft dat ook, alleen dan op dinsdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verveling op stage :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Verveling op stage :sleep:


heya
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Verveling op stage :sleep:

Jup
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan #metoo en alles daar om heen. Lijkt maar geen einde aan te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 19:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#metoo
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svb is bang dat iemand hem beschuldigd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Me too, thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Svb is bang dat iemand hem beschuldigd?


#svbook
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 10:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfelen tussen verschillende camera's :mad:
Vorige  1 ... 997, 998, 999, 1000, 1001, 1002, 1003 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic