Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 46 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 38 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Nuracore wrote: Het is alleen jammer dat het nooit wat opleverd voor me. Hoef er eigenlijk niet eens geld mee te verdienen haha :$
Zie het dan als positief in. In jouw positie is er alle ruimte voor creativiteit en ben je niet gebonden aan een zwik creatieve en commerciële bemoeials.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Naar de bioscoop gaan in Antwerpen, €11,50 voor kaartje betalen, nog eens weet ik het hoeveel voor drinken + popcorn en dan €0,40 moeten betalen om te pissen. Belachelijk.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 7 days ago
RomanAnthony wrote:Naar de bioscoop gaan in Antwerpen, €11,50 voor kaartje betalen, nog eens weet ik het hoeveel voor drinken + popcorn en dan €0,40 moeten betalen om te pissen. Belachelijk.
Gaat echt niet lang meer duren voordat de bioscoopindustrie kapot is
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Het ging natuurlijk vooral om het gedeelte dat ik binnen in een bioscoop nog eens apart moet betalen om te kunnen pissen.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 4 days ago
RomanAnthony wrote:Naar de bioscoop gaan in Antwerpen, €11,50 voor kaartje betalen, nog eens weet ik het hoeveel voor drinken + popcorn en dan €0,40 moeten betalen om te pissen. Belachelijk.
Diep triest inderdaad. Belachelijk hoeveel geld ze daar eigenlijk verdienen. :x
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 11 days ago
RomanAnthony wrote:Het ging natuurlijk vooral om het gedeelte dat ik binnen in een bioscoop nog eens apart moet betalen om te kunnen pissen.
Op Fatality Festival betaalde je er anders graag €3 voor :whistle:
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Steffnov wrote:
RomanAnthony wrote:Het ging natuurlijk vooral om het gedeelte dat ik binnen in een bioscoop nog eens apart moet betalen om te kunnen pissen.
Op Fatality Festival betaalde je er anders graag €3 voor :whistle:
Haha, touché. Sterk.

Al ging het bij Fatality natuurlijk om een specifiek voor dit evenement geplaatste tijdelijke voorziening, terwijl die er in de bioscoop natuurlijk gewoon permanent is. Als ze die €0,40 op de toiletten voor de ingang / de kaartjescontrole hadden gevraagd, dan had ik het nog enigszins begrepen, maar nu.. Enfin. België he. :innocent: .
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Bioscoop in antwerpen is wel duur inderdaad, maar ga daar toch wel graag naartoe. Veel leuker dan Sint-niklaas of terneuzen waar je echt helemaal 0 sfeer hebt, kan je net zo goed thuis een film opzetten. En je kan in die cafés ernaast ook gezellig wat drinken vooraf/achteraf (ook wel stervesduur maargoed).
Donateur
last seen Aug 2024
Chroman wrote:Gaat echt niet lang meer duren voordat de bioscoopindustrie kapot is
Inderdaad. Onbetaalbare hobby en mate van plezier veel te veel afhankelijk van allerlei factoren waar je geen invloed op hebt bijvoorbeeld hoeveel tuig op de rijen naast/achter je. Zet thuis wel een film aan.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Laat me raden, Kinepolis? xd
Ben gisteren toevallig naar de Kinepolis in Hasselt geweest maar dat was ook alweer 2 jaar geleden ongeveer. Meestal ga ik naar de 'lokale' cinema. 7 euro voor een kaartje en je kan je drank (bijvoorbeeld een Duvel) gewoon mee in de zaal nemen.

RomanAnthony wrote:Als ze die €0,40 op de toiletten voor de ingang / de kaartjescontrole hadden gevraagd, dan had ik het nog enigszins begrepen, maar nu.. Enfin. België he. :innocent: .
Betalen voor toiletten is iets typisch Belgisch, helaas. :/
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Bij mij in de buurt (volgens mij in Oosterhout) heb je een bioscoop met eigen tafeltje en loungestoelen waarbij ze gewoon speciaal bier komen brengen aan tafel. Draaien overigens niet altijd de nieuwste films, maar is wel prima vertoeven.

Verder wel mee eens dat bioscopen steeds prijziger worden. Vind de Euroscoop in Tilburg daarentegen wel meevallen. 1€ voor parkeren. Kaartje kost €8 en drinken is nog prima te betalen.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 17 days ago
Euroscoop inderdaad dikke prima! Op maandag zelf maar €5,- voor een kaartje, ging er bijna wekelijks heen ^^
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Hekzitter wrote:Bij mij in de buurt (volgens mij in Oosterhout) heb je een bioscoop met eigen tafeltje en loungestoelen waarbij ze gewoon speciaal bier komen brengen aan tafel. Draaien overigens niet altijd de nieuwste films, maar is wel prima vertoeven.

Verder wel mee eens dat bioscopen steeds prijziger worden. Vind de Euroscoop in Tilburg daarentegen wel meevallen. 1€ voor parkeren. Kaartje kost €8 en drinken is nog prima te betalen.
Hollywoud in Almkerk toevallig? Is zo'n servicebioscoop, ideaal om een keer een avondje te doen. Tip: doe een keer VIP. Is wat prijzig, maar je kan vanaf een uur voor de film onbeperkt vreten en zuipen zonder na te denken dat het 10 euro per bak popcorn kost.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
THArdstyler wrote:Euroscoop inderdaad dikke prima! Op maandag zelf maar €5,- voor een kaartje, ging er bijna wekelijks heen ^^
Pathé heeft dat ook, alleen dan op dinsdag.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Verveling op stage :sleep:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
klapstoel wrote:Verveling op stage :sleep:
heya
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
klapstoel wrote:Verveling op stage :sleep:
Jup
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 51 minutes ago
Aan #metoo en alles daar om heen. Lijkt maar geen einde aan te komen.
Last edited by Svbtwee on 07 Nov 2017 19:03, edited 1 time in total.
Donateur
last seen Aug 2024
Ik ook
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
#metoo
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 18 hours ago
Svb is bang dat iemand hem beschuldigd?
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Me too, thanks
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Lennard95 wrote:Svb is bang dat iemand hem beschuldigd?
#svbook
Donateur
last seen Aug 2024
:lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Twijfelen tussen verschillende camera's :mad: