Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 996, 997, 998, 999, 1000, 1001, 1002 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 17:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik kijk alleen wanneer ik iets nodig heb daarvan. Dat is echt een keer in de zoveel weken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 17:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Facebook is echt ontzettend kut ja. Maar vind het wel ideaal om mn muziek bij te houden. Vaak zie je nieuwe releases/feestjes etc toch allemaal wel voorbij komen. Maar de hoeveelheid troep is echt niet meer leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 17:20 
 

StanDuif schreef:
jeffrey2107 schreef:
antwoord van sony : er is te vaak geprobeerd in te loggen en daardoor is je account gebanned.

WTF, ik heb 2fa aan staan en heb geen vage smsjes gehad, alleen de 2 van mijn eigen pogingen


ohja en asus die shit niet released,


Als jij gewoon kunt aantonen dat het jouw account is, geven ze hem gewoon weer vrij hoor.
Paar recente psplus transacties ofzo.



heb ik niet eens , heb alleen destiny op ps3 gespeeld en die had ik als disc, nooit dlc voor gekocht omdat ik naar xbox was geswitchd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 12:17 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
sonnebloem schreef:
Die onzin pagina's met die simpele shit zouden ze gewoon moeten verbieden. Als ik toch eens de baas van facebook was had die er allemaal afgetyft


En daarom ben jij niet de baas van Facebook :lol:

Veel clicks is veel geld, wat boeit jou de content dan.


Facebook verdient 1,95 dollar per maand per Europese gebruiker

https://tweakers.net/nieuws/131433/face ... uiker.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


Dit soort 'gastjes'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die interviewer uit het oosten is wel een baas, voor leuke filmpjes gewoon even wat klappen vangen. Triest dat het zo slecht gaat daar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pownews
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn standaard inkak momentje elke dag om 5 uur smiddags xd. Wil ook wel eens een week geen dutje gedaan hebben rond die tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171102_03165998

GENT - Na een weekend in Oostende ontdekte een man uit Gent dat een dertiental Roma hun huis hebben gekraakt. Toen een cameraploeg van VRT beelden ging maken voor ‘het Journaal’ werden ze niet bepaald warm onthaald. Eerst blokkeert een wagen de rijweg, waarna enkele bewoners spuwen op de auto van de ploeg en provoceren met schunnige gebaren en opmerkingen.

Wat. The. Fuck. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 21:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaat lekker bij ons in Gent >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

StanDuif schreef:
Ik ben dat facebook zo beu. Het enige dat je ziet zijn kut memes, kut filmpjes, tag je maat, en Wij zijn voor zwarte piet. Ik gebruik het eigenlijk alleen nog maar als kalender zodat ik mensen via whatsapp kan feliciteren.


Ja inderdaad.
1 groot reclameboek en onzin plaatjes en iedere keer dezelfde kutraadsels zonder oplossing.

Ik heb het alleen nog omdat het me nog wel eens werk oplevert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2017 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
StanDuif schreef:
Ik ben dat facebook zo beu. Het enige dat je ziet zijn kut memes, kut filmpjes, tag je maat, en Wij zijn voor zwarte piet. Ik gebruik het eigenlijk alleen nog maar als kalender zodat ik mensen via whatsapp kan feliciteren.


Ja inderdaad.
1 groot reclameboek en onzin plaatjes en iedere keer dezelfde kutraadsels zonder oplossing.


Of mensen die zo'n 'persoonlijkheidstest' doen en vervolgens gaan toelichten hoe accuraat die test is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2017 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaren lang mixjes maken maar nooit bij een contest door stemrondes komen :( Erg jammer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2017 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had nog op je gestemd maar het mocht niet baten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2017 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Jaren lang mixjes maken maar nooit bij een contest door stemrondes komen :( Erg jammer...


Is vaak ook wel vriendjespolitiek die dj contests toch? Zoals die Deenis, die dat World of Hardstyle concept jatte van Lip DJ en bekend werd. Laatst zo'n mixje van hem toevallig opgezet uit nieuwsgierigheid, mixt ie ze gvd niet eens maar plakt ie ze gewoon achter elkaar. Stond ook nog als opener op Intents vgm :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2017 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Nuracore schreef:
Jaren lang mixjes maken maar nooit bij een contest door stemrondes komen :( Erg jammer...


Is vaak ook wel vriendjespolitiek die dj contests toch? Zoals die Deenis, die dat World of Hardstyle concept jatte van Lip DJ en bekend werd. Laatst zo'n mixje van hem toevallig opgezet uit nieuwsgierigheid, mixt ie ze gvd niet eens maar plakt ie ze gewoon achter elkaar. Stond ook nog als opener op Intents vgm :lol:


Ja maar helaas was het bij deze contest gewoon plots een vote contest. Maakt het vet frusterend. Maar dit gaat nu al jaren zo dus zit nu ff in een dip.

Het is gewoon frusterend dat er bijna dan niet gekeken word naar de kwaliteit van een set. Het is dan gewoon zo alsof je een slechte set kan inleveren maar alsnog wint omdat je de meeste vrienden hebt die ff een stem uit willen brengen. Vaak zijn het niet eens mensen die geven om de muziek stijl of wat dan ook. Erg frustrerend als je juist heel graag ergens wilt draaien. Leuk voor de mensen die winnen hoor begrijp me niet verkeerd.

Maar na jaren al het geen te doen waar je van houd en gewoon nauwlijks boekingen te hebben dan begin je wel te balen als mensen winnen die wellicht onbekender of minder skilled of wat dan ook zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2017 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

Ja snap ik man. Het is vooral vriendjespolitiek/stemmen en ookal ben je nog zo skilled maar is de tracklist niet wat die organisatie wilt dat je draait op het feest word je t niet. Tegenwoordig maakt strak kunnen mixen ook niks meer uit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2017 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit oprecht een beetje sneu om te lezen, zeker omdat ik weet hoeveel tijd/liefde/plezier (noem het maar op) in je mixjes stopt. Klote om te zien dat dit nooit eens een boeking oplevert, ook al is het 'maar' een contest. Ik begrijp je gevoel in ieder geval erg goed en hopelijk dat het in de toekomst eens een keer positief uitpakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2017 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat volgende keer even weten en dan stem ik op je. Dat is hoe het werkt toch, vriendjes maken? Maar nee sluit me aan bij boven, erg sneu om te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 10:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is wel kut inderdaad Nura :(. Hoop in ieder geval wel dat je blijft draaien, want ik luister je mixjes echt ontzettend graag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 10:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Radical pokemon game.... je moet al 2.99 betalen voor alle extra opties anders kun je bijna niks in de game.

Ofwel minus militia money machine strikes again
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de uitvoering ook heel slecht. Waarom zou je weer zo’n Augmented Reality game willen spelen na Pokémon? Ik ga echt niet voor mr Radical de wereld verkennen hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks voor de support ^^

MeneerEend schreef:
Is wel kut inderdaad Nura :(. Hoop in ieder geval wel dat je blijft draaien, want ik luister je mixjes echt ontzettend graag :D


Dit zal ik altijd blijven doen (L)
Het is alleen jammer dat het nooit wat opleverd voor me. Hoef er eigenlijk niet eens geld mee te verdienen haha :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wees dan proactief in plaats van je mixje op te sturen en af te wachten. Bel locaties op of ze binnenkort nog een Hardstyle feest geven en zeg dat je wel een openingsset kan draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen oefententamens voor een tentamen >.<. Is toch de beste manier om de stof onder de knie te krijgen en dat bieden ze dan niet aan..
Vorige  1 ... 996, 997, 998, 999, 1000, 1001, 1002 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic