Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 998, 999, 1000, 1001, 1002, 1003, 1004 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Twijfelen tussen verschillende camera's :mad:


gewoon allebei niet kopen. heya.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
sonnebloem schreef:
Twijfelen tussen verschillende camera's :mad:


gewoon allebei niet kopen. heya.


Gdumme doar hek ja toch niks an
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Twijfelen tussen verschillende camera's :mad:

Vraag in de winkel of je ze beide 1 week op borgkosten mag testen. Niet geschoten is altijd mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 17:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Twijfelen tussen verschillende camera's :mad:


Drop namen eens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
sonnebloem schreef:
Twijfelen tussen verschillende camera's :mad:


Drop namen eens?


off-topic/voor-vragen-die-serieus-zijn-van-volwassen-aard-waar-je-geen-antwoord-op-weet-t14042-5875.html#p1757438
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Donderdag voor mij de ergste dag van de week... de dag dat je moe bent na al 3 dagen werk+sport/trainen maar nog niet het gevoel hebt yes bijna weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kunnen mensen cappucino lekker vinden? Snap er niks van, waarom zou je dat zwarte goedje zo verpesten met ranzige (melk)room? /rant
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 15:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Hoe kunnen mensen cappucino lekker vinden? Snap er niks van, waarom zou je dat zwarte goedje zo verpesten met ranzige (melk)room? /rant


Ik drink echt supervaak latte macchiato :x . Weet dat het gewoon koffie is met veel melk, maar vind het lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
sonnebloem schreef:
Twijfelen tussen verschillende camera's :mad:

Vraag in de winkel of je ze beide 1 week op borgkosten mag testen. Niet geschoten is altijd mis.


Niet geschoten. Moest lachen Sander.

Voor BB: Nog ff doorsparen voor GH5 of A7II. Zag nu trouwens ook dat panasonic met een A9 komt aankomende januari
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 16:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Svbtwee schreef:
sonnebloem schreef:
Twijfelen tussen verschillende camera's :mad:

Vraag in de winkel of je ze beide 1 week op borgkosten mag testen. Niet geschoten is altijd mis.


Niet geschoten. Moest lachen Sander.

Voor BB: Nog ff doorsparen voor GH5 of A7II. Zag nu trouwens ook dat panasonic met een A9 komt aankomende januari


Ik denk dat je qua lenzen meer keuze hebt met een GH5, omdat Sony zijn eigen alleen doet en Micro Four Thirds naast Panasonic ook op Olympia's zit. Zo te zien is de Panasonic ook beter in een groter lichtspectrum. Plus de GH5 kan 4K op 60fps en de Sony niet.

Voor mij zou de keuze de GH5 zijn, heb zelf een GH2 en dat is ook nog steeds een prima camera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
klapstoel schreef:
Hoe kunnen mensen cappucino lekker vinden? Snap er niks van, waarom zou je dat zwarte goedje zo verpesten met ranzige (melk)room? /rant


Ik drink echt supervaak latte macchiato :x . Weet dat het gewoon koffie is met veel melk, maar vind het lekker :D


Ik heb koffie leren drinken dmv koffiemelk maar snap tegenwoodig niet hoe ik dat heb kunnen doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cappuccino :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
MeneerEend schreef:
klapstoel schreef:
Hoe kunnen mensen cappucino lekker vinden? Snap er niks van, waarom zou je dat zwarte goedje zo verpesten met ranzige (melk)room? /rant


Ik drink echt supervaak latte macchiato :x . Weet dat het gewoon koffie is met veel melk, maar vind het lekker :D


Ik heb koffie leren drinken dmv koffiemelk maar snap tegenwoodig niet hoe ik dat heb kunnen doen

True dit, evenals suiker
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

gwn gelijk zwart drinke kun je het meteen!!!11
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Ik denk dat je qua lenzen meer keuze hebt met een GH5, omdat Sony zijn eigen alleen doet en Micro Four Thirds naast Panasonic ook op Olympia's zit. Zo te zien is de Panasonic ook beter in een groter lichtspectrum. Plus de GH5 kan 4K op 60fps en de Sony niet.

Voor mij zou de keuze de GH5 zijn, heb zelf een GH2 en dat is ook nog steeds een prima camera.


Denk ook dat het die kant op gaat. Fullframe blijft natuurlijk wel aantrekkelijk :D

Komende release: https://tweakers.net/nieuws/131635/pana ... -euro.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al die Q-Base setjes die weer offline zijn gehaald >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Al die Q-Base setjes die weer offline zijn gehaald >.<

Welke dan? Zo veel hebben ze niet geupload en die staan nog gewoon op YT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
THArdstyler schreef:
Al die Q-Base setjes die weer offline zijn gehaald >.<

Welke dan? Zo veel hebben ze niet geupload en die staan nog gewoon op YT.

O.a. P&D en Delete & Regain, die van Delete & Regain staat nog wel een livestream rip op maar de volledige set was ook (per ongeluk met nieuwe tracks) geüpload door Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
DerBeuker schreef:
THArdstyler schreef:
Al die Q-Base setjes die weer offline zijn gehaald >.<

Welke dan? Zo veel hebben ze niet geupload en die staan nog gewoon op YT.

O.a. P&D en Delete & Regain, die van Delete & Regain staat nog wel een livestream rip op maar de volledige set was ook (per ongeluk met nieuwe tracks) geüpload door Q.

Ah oke. Dat heb ik ff gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2017 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stand-by dienst thuis hebben voor werk maar in 1 uur al 12 keer gebeld worden en hier maar 20 euro mee te verdienen per uur...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 14:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

De ziekste kater uit je leven hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 17:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Pommer schreef:
De ziekste kater uit je leven hebben


Geloof ik niet. Want waar is de famous Pommer nacht-post dan?

Kotsen en typen gaat moeilijk samen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 17:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kan iig vouchen voor de vrijdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds vorig weekend is het uit met m'n vriendin wat een toch al kut periode voor mij nog kutter maakte. De gebeurtenissen waar het voor mijn gevoel allemaal vanaf mis is gegaan zal ik niet in detail bespreken met iedereen, maar leidde er wel toe dat ik sommige grappen niet kon hebben die in de periode vanaf juni gemaakt werden (degene die ze maakten/in die groepsapp zitten weten waar ik op doel).

Maarja dat trekt zo zwaar aan me dat ik al een week amper eet, ~3 uur per nacht slaap en mezelf er niet toe kan zetten om uit bed te komen. De hele week heb ik al geen energie en kan ik ook nogal opvliegend/salty zijn (dus mocht ik dat geuit hebben op mensen hier, my bad). Maandag heeft het zelfs tot een paniekaanval geleid waardoor het nog slechter werd. Heb geprobeerd het zo lang mogelijk voor me te houden en te doen alsof er niks aan de hand was maar het moest er nu toch echt uit. En iedereen dit apart vertellen is ook niet echt een goed idee omdat het dan elke keer weer confronterend is en ik er gewoon te lang mee bezig ben, dan maar hier omdat de meeste mensen met wie ik sta op feestjes het dan ook lezen. Plus, het besef dat het echt helemaal over is is er nu pas eigenlijk.

Dus ja komende tijd zullen jullie mij ook weinig op feestjes zien terwijl ik probeer om er weer wat bovenop te komen en weer goed genoeg in m'n vel zit om een feestje te bezoeken (voor het eerst in bijna anderhalf jaar weer zonder haar, iets wat het nog extra pijnlijk maakt). En mocht er hier de komende tijd dus een aparte reactie van mij komen dan weten jullie waar het aan ligt en dat het wel weer over gaat. Hopelijk zo snel mogelijk, heb daarvoor (en de rest van de klachten behorende bij de kut periode) professionele hulp ingeschakeld waar ik woensdag mee begonnen ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 19:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sterkte man, laat je niet kisten!
Vorige  1 ... 998, 999, 1000, 1001, 1002, 1003, 1004 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic