Oh zo, het leek me ook meer een HTC probleem dan algemeen Android.Broken Balance wrote:Geen HTC, een Sony, maar ook gewoon Android.RTM93 wrote:Welke HTC heb jij ? Ik heb de M9 met software versie: 4.17.161.11Broken Balance wrote:Dat zal wel jouw telefoon zijn dan, want die van mij staat altijd op stil maar ik kan gewoon muziek afspelen.
Sinds de update een poos geleden doet hij dat dus niet meer.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
Hele kantoor dat al naar huis gaat om weekend te vieren maar jij als stagiair nog even moet bikkelen tot 5
-
A
RIP Qlimax 2016

MIEMIEMIEMIEMIEMIEMIEMIEAnonymous wrote:RIP Qlimax 2016![]()
rip 200 pagina'sAnonymous wrote:RIP Qlimax 2016![]()
Mensen naar huis zien gaan, avond dienst hebben en beseffen dat je nog 5 uur aan de slag moet.
-
A
Meme spreek je anders uitBroken Balance wrote:MIEMIEMIEMIEMIEMIEMIEMIEAnonymous wrote:RIP Qlimax 2016![]()
Last edited by Anonymous on 20 Oct 2017 18:01, edited 1 time in total.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
En Defqon 2017Anonymous wrote:RIP Qlimax 2016![]()
Waar moeten de aftermovie en de fel begeerde livesets nu gepost worden?Pedaalemre wrote:En Defqon 2017Anonymous wrote:RIP Qlimax 2016![]()
Irritatiemomentjes als 'elke morgen over de A73 moeten richting m'n werk en niet boven de 100km/u uit komen' ? #irritant
Of meer van die momentjes dat je al een maand of 3 structureel overwerkt, graag vrije tijd hebt omdat er dan meer te verdienen valt dan bij de baas terwijl je weet dat vrij nemen, van je inmiddels verdiende overuren, geen optie is? Eigenlijk is het gewoon allemaal kut..
Of meer van die momentjes dat je al een maand of 3 structureel overwerkt, graag vrije tijd hebt omdat er dan meer te verdienen valt dan bij de baas terwijl je weet dat vrij nemen, van je inmiddels verdiende overuren, geen optie is? Eigenlijk is het gewoon allemaal kut..
Emiel wrote:Eigenlijk is het gewoon allemaal kut
Ik erger me kapot aan die zogenaamde 'live stream' video's op YouTube die je 100x ziet als je op een bekende dj-naam zoekt. Vooral als die recent op een feest heeft gedraaid 
Ik haat Youtube z'n video suggesties.
De NS die elke maandag na een vakantie een soort extra vakantiedag inlast voor hun personeel ofzo.
Morgen mag er geen bier genuttigd worden tijdens Nederland - Noorwegen 
Saaie kut hoor colleges die verplicht zijn
Ik voel je. Hoorcolleges zijn volstrekt overbodig (op mijn studie tenminste). Ik skip ze altijd omdat ze niet verplicht zijn. Waar de docent er 2 uur over doet, ben ik in 20 minuten of minder klaar mee door de dia’s gewoon thuis even door te lezenRoyvn_ wrote:Saaie kut hoor colleges die verplicht zijn
Ligt denk ik heel erg aan je studie ja, bij mij zijn ze best wel nuttig, vooral omdat de leraar het goed uitlegt. Combinatie van de lesstof van te voren lezen + hoorcollege volgen doet wonderen.
De meeste hoorcolleges op mijn opleiding waren erg leuk, door goede docenten en de interesse die ik had in de onderwerpen. Boven was het voor sommige tentamens noodzakelijk dat je naar hoorcolleges ging omdat sommige vragen terug te vinden waren in de notities/de dingen die de docent vertelde bij de dia.
Maar er waren er toch een aantal een partijtje kut, foiklapstoel wrote:De meeste hoorcolleges op mijn opleiding waren erg leuk, door goede docenten en de interesse die ik had in de onderwerpen. Boven was het voor sommige tentamens noodzakelijk dat je naar hoorcolleges ging omdat sommige vragen terug te vinden waren in de notities/de dingen die de docent vertelde bij de dia.
Mediarechtsonnebloem wrote:Maar er waren er toch een aantal een partijtje kut, foiklapstoel wrote:De meeste hoorcolleges op mijn opleiding waren erg leuk, door goede docenten en de interesse die ik had in de onderwerpen. Boven was het voor sommige tentamens noodzakelijk dat je naar hoorcolleges ging omdat sommige vragen terug te vinden waren in de notities/de dingen die de docent vertelde bij de dia.