HIJ ZEGT TOCH DAT IE OP STAGE IS, OPLICHTER!!!!Re-vamp wrote:Thuisbezorgd?sonnebloem wrote:Wanneer je erachter komt dat je je brood vergeten bent mee te nemen naar stage, lekker hele dag geen vreten![]()
Mag ook wel verdwijnen.paperclip wrote:Dat is een heel dorp.. wees eens wat specifieker.sonnebloem wrote:Duiven
Ik had laatst dat ik bij mij in de wijk een paadje in wilde fietsen waar ik altijd fiets, en er opeens een poortje precies om de hoek staat die er voorheen nooit stond.Was helemaal niet aan het opletten en het was al aardig donker. Fiets ik er zo vollebak tegenaan.Svbtwee wrote:Random geplaatste paaltjes op het fietspad. Is er een wedstrijd aan de gang wie er op de meest debiele plek z'n ding neer kan zetten ofzo.
Herkenbaar. En het eerst afstappen, en dan pas het voetpad opgaan.Broken Balance wrote:Beter stilstaande paaltjes ontwijken die je vaak ziet aankomen dan vervelende onvoorspelbare studenten die in kuddes fietsen. Vooral Aziatische studenten snappen fietspaden niet door bijvoorbeeld er middenin met de fiets aan de hand te gaan lopen.
RoyAPO wrote:https://www.rtlnieuws.nl/editienl/jolanda-aan-een-oog-blind-na-ruzie-die-man-heeft-me-voorgoed-verminkt
De straffen hier in Nederland... krijg toch zo de kriebels ervan dat iemand daarvoor maar 180 uur taakstraf krijgt
Mag ik u van harte feliciteren met uw 4000ste post. daar moet op genomen worden!sonnebloem wrote:Kak 4000e post gemist, dacht er vanmorgen nog aan
Gefeliciteerdsonnebloem wrote:Kak 4000e post gemist, dacht er vanmorgen nog aan
Dank dank paperclippaperclip wrote:Mag ik u van harte feliciteren met uw 4000ste post. daar moet op genomen worden!sonnebloem wrote:Kak 4000e post gemist, dacht er vanmorgen nog aan
Svbtwee wrote:Gefeliciteerdsonnebloem wrote:Kak 4000e post gemist, dacht er vanmorgen nog aan!
Jij bent echt in een gat gevallen nadat Hyves gestopt is of niet?sonnebloem wrote:Kak 4000e post gemist, dacht er vanmorgen nog aan
ja op facebook kan je geen glitterplaatjesChroman wrote:Jij bent echt in een gat gevallen nadat Hyves gestopt is of niet?sonnebloem wrote:Kak 4000e post gemist, dacht er vanmorgen nog aan
Heb mij deze week elke dag verslapen door dat die teringwekker het niet meer doet op stille modus. Heb contact gehad met appelman en die zei ff toestelherstel via Itunes voor een frisse installatie. Nou gedaan, alle bugs komen net zo snel terug.THArdstyler wrote:Geen geluid meer met bellen en geen geluid (wel trillen) met de wekker. Thanks Apple, bijna verslapen..
Welke HTC heb jij ? Ik heb de M9 met software versie: 4.17.161.11Broken Balance wrote:Dat zal wel jouw telefoon zijn dan, want die van mij staat altijd op stil maar ik kan gewoon muziek afspelen.
Geen HTC, een Sony, maar ook gewoon Android.RTM93 wrote:Welke HTC heb jij ? Ik heb de M9 met software versie: 4.17.161.11Broken Balance wrote:Dat zal wel jouw telefoon zijn dan, want die van mij staat altijd op stil maar ik kan gewoon muziek afspelen.
Sinds de update een poos geleden doet hij dat dus niet meer.