Jij zegt wat ik denk. Keurig.klapstoel wrote: Mediarechten alle economische vakken
Active topics in Off-Topic
Moderators
Haha vraag me neit hoe, maar die heb ik zonder te leren ge-aced. Echt een 8 voor gehaald ofzo
Denk nog steeds dat ze mijn blaadje zijn kwijtgeraakt en me maar een 8 hebben gegeven
Denk nog steeds dat ze mijn blaadje zijn kwijtgeraakt en me maar een 8 hebben gegeven
Die "new post" in insta stories. Vooral artiesten die dat doen
Haha echt he. Sommigen zijn net tieners.rakkietakkie wrote:Die "new post" in insta stories. Vooral artiesten die dat doen
Mediarecht heb ik 4 of 5 keer over moeten doen. De horrorRickzel wrote:Haha vraag me neit hoe, maar die heb ik zonder te leren ge-aced. Echt een 8 voor gehaald ofzo
in een keer gehaald. Met een karige 6sonnebloem wrote:Mediarecht heb ik 4 of 5 keer over moeten doen. De horrorRickzel wrote:Haha vraag me neit hoe, maar die heb ik zonder te leren ge-aced. Echt een 8 voor gehaald ofzo
Geen goedkope vliegtickets kunnen vinden naar Berlijn/London oid.
Ga gewoon met de fiets, neem een voorbeeld aan mij, luilak.
Maar op het vliegveld kun je mooi tax-free t-shirts kop~ oh wait...
Prima, jat er wel een van het station en verkoop hem daarna wel weer.Unknown wrote:Ga gewoon met de fiets, neem een voorbeeld aan mij, luilak.
De huidige banner op hardtraxx van Regain... Elke keer als ik op mijn telefoon verkeerd tik wordt YouTube helemaal wild en speelt die Regain keihard af. ....
geen zin hebben in t leren van mn tentamen aankomende maandag

+1, en daarbij komt nog een Halloweenfeestje zaterdag, Formule 1 zondag en Fifa 18 Weekend LeagueRoyvn_ wrote:geen zin hebben in t leren van mn tentamen aankomende maandag![]()
Royvn_ wrote:geen zin hebben in aankomende maandag
Royvn_ wrote:geen zin hebben in t leven
Verliezen in 2e ronde duitse bekert door naar genietmomentjes
Welkom bij de Android familieRoyAPO wrote:Nogmaals: alle bugs in iOS 11. Mij zijn ze kwijt als klant
Welke bugs dan?RoyAPO wrote:Nogmaals: alle bugs in iOS 11. Mij zijn ze kwijt als klant
Ik snap helemaal niks meer van dit verhaal, voetbal je bij Osna ofzo?sonnebloem wrote:Verliezen in 2e ronde duitse bekert door naar genietmomentjes
Je moet wel lezen he!!!1THArdstyler wrote:Ik snap helemaal niks meer van dit verhaal, voetbal je bij Osna ofzo?sonnebloem wrote:Verliezen in 2e ronde duitse bekert door naar genietmomentjes
Aha, verhaal in willekeurige volgorde lezen = verwarrend.sonnebloem wrote:Je moet wel lezen he!!!1THArdstyler wrote:Ik snap helemaal niks meer van dit verhaal, voetbal je bij Osna ofzo?sonnebloem wrote:Verliezen in 2e ronde duitse bekert door naar genietmomentjes
Het stond zo mooi op volgordeTHArdstyler wrote: Aha, verhaal in willekeurige volgorde lezen = verwarrend.
Telefoon die bij veel apps vastloopt, telefoon die soms niet reageert op mijn vingers, bellen wat slechter gaat, wekker die niet af gaat in stille modus en de display van geluid/huidige nummer valt soms uit het niets weg.. flinke lijst zo dusBroken Balance wrote:Welke bugs dan?RoyAPO wrote:Nogmaals: alle bugs in iOS 11. Mij zijn ze kwijt als klant
gewoon niet gelijk updaten bij releaseRoyAPO wrote:Telefoon die bij veel apps vastloopt, telefoon die soms niet reageert op mijn vingers, bellen wat slechter gaat, wekker die niet af gaat in stille modus en de display van geluid/huidige nummer valt soms uit het niets weg.. flinke lijst zo dusBroken Balance wrote:Welke bugs dan?RoyAPO wrote:Nogmaals: alle bugs in iOS 11. Mij zijn ze kwijt als klant
. Ik vind het echt lachwekkend. Stelletje amateurs. Op internet valt te lezen dat de lijst met bugs nog veel groter is