Of bewaar altijd een aantal boterhammen ergens op je werk. Komt altijd van pas in dit soort situaties!klapstoel wrote:Protip: Smeer een aantal boterhammen voordat je gaat en stop ze in een handig boterhamzakje. Op deze manier heb je altijd eten bij je!
Active topics in Off-Topic
Moderators
wel een post-it er op met "BLIJF MET JE GORE TENGELS VAN MIJN BROOD AF" of iets dergelijks anders is je brood foetsieSteffnov wrote:Of bewaar altijd een aantal boterhammen ergens op je werk. Komt altijd van pas in dit soort situaties!klapstoel wrote:Protip: Smeer een aantal boterhammen voordat je gaat en stop ze in een handig boterhamzakje. Op deze manier heb je altijd eten bij je!
Lief dagboek, ik heb zojuist een banaan kunnen vinden op de rijkelijk gevulde fruitschaal op kantoor. Mocht ik in de namiddag weer trek hebben dan vermoed ik een appel te kunnen grijpen. Ik denk dat ik gezonder ga leven vandaag.
Gewoon zorgen dat ze er lang genoeg liggen, dan blijven de mensen er wel vanafklapstoel wrote:wel een post-it er op met "BLIJF MET JE GORE TENGELS VAN MIJN BROOD AF" of iets dergelijks anders is je brood foetsieSteffnov wrote:Of bewaar altijd een aantal boterhammen ergens op je werk. Komt altijd van pas in dit soort situaties!klapstoel wrote:Protip: Smeer een aantal boterhammen voordat je gaat en stop ze in een handig boterhamzakje. Op deze manier heb je altijd eten bij je!
Haha nee, KFC HengeloSteffnov wrote:Lekker bij de Douglas, ofwaStanDuif wrote: Ik werk naast de KFC
Is goedTiMOTHYb wrote:Geniaal zegStanDuif wrote:Ik werk naast de KFC
Lijkt me toch iets te ver lopen, zo na SuperbashStanDuif wrote:Haha nee, KFC HengeloSteffnov wrote:Lekker bij de Douglas, ofwaStanDuif wrote: Ik werk naast de KFC
Ik had het dan ook niet over Superbash, maar over tussen de middag. 
sorry verder
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
De Mac.Steffnov wrote:Lekker bij de Douglas, ofwaStanDuif wrote: Ik werk naast de KFC
Ook een optie, maar ging van de dichtstbijzijnde na Superbash uitRTM93 wrote:De Mac.Steffnov wrote:Lekker bij de Douglas, ofwaStanDuif wrote: Ik werk naast de KFC
Lief dagboek, zojuist is er in overleg besproken dat ik 2 boterhammen mocht waar ik een tosti van heb gemaakt (met kaas). Ook had ik twee volkorencrackertjes met kaas. Vanmiddag zoek ik nog een appel en zo hoop ik de dag door te komen.
Ik wil de hardtraxxers bedanken voor de onvoorwaardelijke steun in mijn strijd tegen de honger.
Ik wil de hardtraxxers bedanken voor de onvoorwaardelijke steun in mijn strijd tegen de honger.
Wat een kutleven. Ik had zojuist een overheerlijk lekkerbekje van de markt. Aanrader. Geen irritatiemomentje.
Last edited by Steffnov on 17 Oct 2017 13:08, edited 1 time in total.
Hou op met pestenSteffnov wrote:Ook een optie, maar ging van de dichtstbijzijnde na Superbash uitRTM93 wrote:De Mac.Steffnov wrote: Lekker bij de Douglas, ofwa
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 15 days ago
nou kom op dan, vertel en houd ons niet langer in spanning.StanDuif wrote:
Hou op met pesten
Douglas of de Mac.
Odin Groep in HengeloRTM93 wrote:nou kom op dan, vertel en houd ons niet langer in spanning.StanDuif wrote:
Hou op met pesten
Douglas of de Mac.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 15 days ago
Dat is niet direct naast de kFCStanDuif wrote:Odin Groep in HengeloRTM93 wrote:nou kom op dan, vertel en houd ons niet langer in spanning.StanDuif wrote:
Hou op met pesten
Douglas of de Mac.
Ik zeg ook niet direct naast de KFC, maar ik zit er praktisch zo goed als naastRTM93 wrote:Dat is niet direct naast de kFCStanDuif wrote:
Odin Groep in Hengelo![]()
Ik zou nu echt een moord doen voor een bucket van de KFC 
Wie staan er op je shortlist?sonnebloem wrote:Ik zou nu echt een moord doen voor een bucket van de KFC
Dat is een heel dorp.. wees eens wat specifieker.sonnebloem wrote:Duiven