Of bewaar altijd een aantal boterhammen ergens op je werk. Komt altijd van pas in dit soort situaties!wrote:Protip: Smeer een aantal boterhammen voordat je gaat en stop ze in een handig boterhamzakje. Op deze manier heb je altijd eten bij je!
wel een post-it er op met "BLIJF MET JE GORE TENGELS VAN MIJN BROOD AF" of iets dergelijks anders is je brood foetsiewrote:Of bewaar altijd een aantal boterhammen ergens op je werk. Komt altijd van pas in dit soort situaties!wrote:Protip: Smeer een aantal boterhammen voordat je gaat en stop ze in een handig boterhamzakje. Op deze manier heb je altijd eten bij je!
Lief dagboek, ik heb zojuist een banaan kunnen vinden op de rijkelijk gevulde fruitschaal op kantoor. Mocht ik in de namiddag weer trek hebben dan vermoed ik een appel te kunnen grijpen. Ik denk dat ik gezonder ga leven vandaag.
Gewoon zorgen dat ze er lang genoeg liggen, dan blijven de mensen er wel vanafwrote:wel een post-it er op met "BLIJF MET JE GORE TENGELS VAN MIJN BROOD AF" of iets dergelijks anders is je brood foetsiewrote:Of bewaar altijd een aantal boterhammen ergens op je werk. Komt altijd van pas in dit soort situaties!wrote:Protip: Smeer een aantal boterhammen voordat je gaat en stop ze in een handig boterhamzakje. Op deze manier heb je altijd eten bij je!
Haha nee, KFC Hengelowrote:Lekker bij de Douglas, ofwawrote: Ik werk naast de KFC
Is goedwrote:Geniaal zegwrote:Ik werk naast de KFC
Lijkt me toch iets te ver lopen, zo na Superbashwrote:Haha nee, KFC Hengelowrote:Lekker bij de Douglas, ofwawrote: Ik werk naast de KFC
Ik had het dan ook niet over Superbash, maar over tussen de middag. 
sorry verder
R
Hardtraxx Veteran
5557 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
De Mac.wrote:Lekker bij de Douglas, ofwawrote: Ik werk naast de KFC
Ook een optie, maar ging van de dichtstbijzijnde na Superbash uitwrote:De Mac.wrote:Lekker bij de Douglas, ofwawrote: Ik werk naast de KFC
Lief dagboek, zojuist is er in overleg besproken dat ik 2 boterhammen mocht waar ik een tosti van heb gemaakt (met kaas). Ook had ik twee volkorencrackertjes met kaas. Vanmiddag zoek ik nog een appel en zo hoop ik de dag door te komen.
Ik wil de hardtraxxers bedanken voor de onvoorwaardelijke steun in mijn strijd tegen de honger.
Ik wil de hardtraxxers bedanken voor de onvoorwaardelijke steun in mijn strijd tegen de honger.
Wat een kutleven. Ik had zojuist een overheerlijk lekkerbekje van de markt. Aanrader. Geen irritatiemomentje.
Last edited by Steffnov on , edited 1 time in total.
Hou op met pestenwrote:Ook een optie, maar ging van de dichtstbijzijnde na Superbash uitwrote:De Mac.wrote: Lekker bij de Douglas, ofwa
R
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
nou kom op dan, vertel en houd ons niet langer in spanning.wrote:
Hou op met pesten
Douglas of de Mac.
Odin Groep in Hengelowrote:nou kom op dan, vertel en houd ons niet langer in spanning.wrote:
Hou op met pesten
Douglas of de Mac.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Dat is niet direct naast de kFCwrote:Odin Groep in Hengelowrote:nou kom op dan, vertel en houd ons niet langer in spanning.wrote:
Hou op met pesten
Douglas of de Mac.
Ik zeg ook niet direct naast de KFC, maar ik zit er praktisch zo goed als naastwrote:Dat is niet direct naast de kFCwrote:
Odin Groep in Hengelo![]()
Ik zou nu echt een moord doen voor een bucket van de KFC 
Wie staan er op je shortlist?wrote:Ik zou nu echt een moord doen voor een bucket van de KFC
Dat is een heel dorp.. wees eens wat specifieker.wrote:Duiven