Want je kan niks anders bestellen op TBZ?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Of tijdens de pauze iets halen
johTiMOTHYb wrote:Want je kan niks anders bestellen op TBZ?
EN RUSTIG MAAR JONGENS HET KOMT WEL GOED
Bestel gwn lekker broodje doner man. Ben nu al jaloers
Vast wel een collega met een bammetje over toch??? Of inderdaad thuisbezorgd of iets in die richting????!! Als je het echt niet red kan ik ook wel even langskomen???? Prullenbak vaak ook nog wel restjes te vinden?!?!????
godverdommeyannickvk wrote: Prullenbak vaak ook nog wel restjes te vinden?!?!????
Ja tim bedankt kan je me nog een t-shirt sturen of is dit vloeken in de kerkTiMOTHYb wrote:Ja gaat het lukken??????
Houdt ons op de hoogte over hoe het gesteld is met je eetlust Sonnebloem. We zijn ongerust.
Kom vanmiddag meeten bij de KFC dan.sonnebloem wrote:Wanneer je erachter komt dat je je brood vergeten bent mee te nemen naar stage, lekker hele dag geen vreten![]()
Lief dagboek, ik begin nu toch wel een beetje trek te krijgen zo zonder ontbijt. Ik vertoon nog geen rare verschijnselen.
sonnebloem wrote:Lief dagboek, ik begin nu toch wel een beetje trek te krijgen zo zonder ontbijt. Ik vertoon nog geen rare verschijnselen.
Doe na superbash danStanDuif wrote:Kom vanmiddag meeten bij de KFC dan.sonnebloem wrote:Wanneer je erachter komt dat je je brood vergeten bent mee te nemen naar stage, lekker hele dag geen vreten![]()
Ik werk naast de KFCsonnebloem wrote:Doe na superbash danStanDuif wrote:Kom vanmiddag meeten bij de KFC dan.sonnebloem wrote:Wanneer je erachter komt dat je je brood vergeten bent mee te nemen naar stage, lekker hele dag geen vreten![]()
Ben je al dikStanDuif wrote: Ik werk naast de KFC
Lekker bij de Douglas, ofwaStanDuif wrote: Ik werk naast de KFC
Geniaal zegStanDuif wrote:Ik werk naast de KFC
Steffnov wrote:Lekker bij de Douglas, ofwaStanDuif wrote: Ik werk naast de KFC
Lief dagboek, ik hoopte een pakje granenliga van een C-huismerk te vinden in mijn tas om de pijn te verzachten. Helaas was het enige dat ik vond een schoon paar sokken. De tijd tikt langzaam door naar de pauze waar ik hoop een bammetje te bemachtigen.
Protip: Smeer een aantal boterhammen voordat je gaat en stop ze in een handig boterhamzakje. Op deze manier heb je altijd eten bij je!
Ja de ellende is dus dat die thuis nog op de keukentafel liggen gesmeerd en alklapstoel wrote:Protip: Smeer een aantal boterhammen voordat je gaat en stop ze in een handig boterhamzakje. Op deze manier heb je altijd eten bij je!