Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 986, 987, 988, 989, 990, 991, 992 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wel moet je nagaan. Om ontwenningsverschijnselen van te krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 08:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Oh ja. Ik kan de display van mijn geluid en nummer dat afspeelt soms ook niet meer zien.. moet ik Mn hele telefoon opnieuw opstarten. Ook erg irritant. KUT APPEL


Dat heet innovatie. Geen enkel bedrijf heeft het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

Wanneer je de snelweg opgaat en mensen voor je geen gas geven en pas op het laatste moment invoegen met een snelheid van 80 km/h
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Wanneer je de snelweg opgaat en mensen voor je geen gas geven en pas op het laatste moment invoegen met een snelheid van 80 km/h


Daar is een heel topic over op tweakers :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom mensen dat doen is echt een raadsel
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik rijd nu net een maand auto, elke dag snelweg, en ik kan inmiddels wel stellen dat veel mensen er geen zak van kunnen, vooral het totaal niet ver vooruit kijken en plannen ontbreekt bij sommigen. ik rijd zelf natuurlijk ook niet perfect maar ik doe m'n best.

De ergsten zijn inhalende vrachtwagens en bumperklevers die lichtsignalen gaan geven terwijl er nog een enorme stoet auto's voor je rijdt (met die inhalende vrachtwagen voorop uiteraard) en je jezelf vast zou rijden wanneer je naar rechts zou gaan voor die Audi bestuurder, eh, bumperklever.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 16:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik kom ook met 80 de snelweg op, maar dat komt omdat hij niet sneller optrekt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatst haalde een gare Pool me met een noodvaart in om vervolgens kei langzaam te gaan rijden waardoor ik hem weer in moest halen. Komt die een tel later weer met een noodgang voorbij en gaat die weer volledig van het gas. Ik hem weer inhalen, komt die verdomme 3 minuten later ofzo weer voorbij schieten. Waar the fuck was die man mee bezig joh :huh: :lol:. Daarna moest ik afslaan dus was ik er gelukkig van af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik kom ook met 80 de snelweg op, maar dat komt omdat hij niet sneller optrekt :lol:

Maar ga je er bij de eerste blokjes dan direct op of wacht je wel tot verder op de strook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Laatst haalde een gare Pool me met een noodvaart in om vervolgens kei langzaam te gaan rijden waardoor ik hem weer in moest halen. Komt die een tel later weer met een noodgang voorbij en gaat die weer volledig van het gas. Ik hem weer inhalen, komt die verdomme 3 minuten later ofzo weer voorbij schieten. Waar the fuck was die man mee bezig joh :huh: :lol:. Daarna moest ik afslaan dus was ik er gelukkig van af.

Was gewoon Broken Balance
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ik kom ook met 80 de snelweg op, maar dat komt omdat hij niet sneller optrekt :lol:

Ja maar als je langs de snelweg rijdt op de invoegstroook dan start je niet met 50 wat veel mensen doen. Je geeft al meteen gas
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 17:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nee ok ik rij wel zo ver mogelijk door tot ik hoge snelheid heb maar als invoegende mensen me dan gaan inhalen boxen ze mij vast. Dus meestal halverwege de strook er op. Met 100 als ik er alleen in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Ik rijd nu net een maand auto, elke dag snelweg, en ik kan inmiddels wel stellen dat veel mensen er geen zak van kunnen, vooral het totaal niet ver vooruit kijken en plannen ontbreekt bij sommigen. ik rijd zelf natuurlijk ook niet perfect maar ik doe m'n best.

De ergsten zijn inhalende vrachtwagens en bumperklevers die lichtsignalen gaan geven terwijl er nog een enorme stoet auto's voor je rijdt (met die inhalende vrachtwagen voorop uiteraard) en je jezelf vast zou rijden wanneer je naar rechts zou gaan voor die Audi bestuurder, eh, bumperklever.


Voeg hierbij toe, mensen die onnodig midden rijden zodat ze niet mee hoeven te doen aan het verkeer. Deze mogen ze hardhandig op de bon slingeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A die zaterdag mijn manier van rijden gaat bekritiseren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Delt-A schreef:
Ik rijd nu net een maand auto, elke dag snelweg, en ik kan inmiddels wel stellen dat veel mensen er geen zak van kunnen, vooral het totaal niet ver vooruit kijken en plannen ontbreekt bij sommigen. ik rijd zelf natuurlijk ook niet perfect maar ik doe m'n best.

De ergsten zijn inhalende vrachtwagens en bumperklevers die lichtsignalen gaan geven terwijl er nog een enorme stoet auto's voor je rijdt (met die inhalende vrachtwagen voorop uiteraard) en je jezelf vast zou rijden wanneer je naar rechts zou gaan voor die Audi bestuurder, eh, bumperklever.


Voeg hierbij toe, mensen die onnodig midden rijden zodat ze niet mee hoeven te doen aan het verkeer. Deze mogen ze hardhandig op de bon slingeren.


Gewoon rechts inhalen. Of met groot licht gaan seinen. En anders een tikkie op de zij achterkant. Is iedereen er gelijk vanaf.

Waar ik rij is het een tweebaansweg en dan rijd iedereen links terwijl rechts harder rijd. Dan ga ik gewoon naar rechts om die hele stoet auto's in te halen. De meeste doen dat omdat ze dan bang zijn voor altijd en eeuwig achter een vrachtwagen te moeten rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 18:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik doe ook altijd rechts inhalen ja, maar ben toch ergens een beetje bang dat je over het hoofd wordt gezien door een willekeurige kuthoer op de middenbaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daarom doe ik het ook pas als ik het zeker weet dat ze niet naar rechts gaan xd En anders is het pech, vangrail weg, auto weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Haal ze dan ook rechts in en dan kijken of ze net zo dom eruit zien als ze rijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die niet snappen hoe een trein is ingedeeld en lekker in de wagon gaan zitten waar de helft 1e klasse is terwijl er in de wagon met 2e klasse alle ruimte is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 08:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Mensen die niet snappen hoe een trein is ingedeeld en lekker in de wagon gaan zitten waar de helft 1e klasse is terwijl er in de wagon met 2e klasse alle ruimte is.


Prima, heb ik meer plek
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen 1300 euro verdiend door nederlands elftal. Hoewel het ook niet te verwachten was, hadden ze naar mijn idee wel met 4-0 voor mogen staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 09:11 
 
Hardtraxx Elite

Nog steeds het aantal mensen met het IQ van een stoeptegel in RSU :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Nog steeds het aantal mensen met het IQ van een stoeptegel in RSU :lol: :lol: :lol:


Echt dit. Gisteren weer met verbazing de berichten gelezen over de vergunning voor 'de Radical Dome' en iemand die de laatste gated kick in dat anthem van Malice vet vond :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neukgeluiden onder fb filmpjes.

Flikker. Gewoon. Op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Neukgeluiden onder fb filmpjes.

Flikker. Gewoon. Op.

Haha gvd dit is zo kut :lol: :mad:
Vorige  1 ... 986, 987, 988, 989, 990, 991, 992 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic