Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 985, 986, 987, 988, 989, 990, 991 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 13:26 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Negatieve gejank over Qlimax, verkoop je kaartje lekker :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Conclusie: fuck organisaties die de kaartverkoop starten voordat de line-up bekend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Conclusie: fuck organisaties
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu weer gezellig doen?

OT: kut weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik dacht dat ik het Qlimax topic aan het lezen was

OT: ziek zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 16:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Ik dacht dat ik het Qlimax topic aan het lezen was

OT: ziek zijn


Volgens mij zijn dat onderhand de zelfde topics geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zalando Lounge met goeie goeie korting wat weer zo snel uitverkocht is :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende week 64 uur moeten werken. Schiet mij maar lek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Zeg alleen dat IK me er aan irriteer ;) Voor zo ver ik weet wordt er niemand gedwongen om naar Qlimax te gaan.


Nee maar gezien men altijd eerst een ticket koopt en dan pas de line-up hoort, kan men toch wel teleurgesteld zijn?


Ja fair enough, dat is waar :) Maar eeuwige discussies over wel en niet verdient, tsja als het aan mij lag stond B-Front er ook elk jaar, en mocht Phuture Noize er ook wel staan. Maar je weet van te voren dat het HET feest is voor de populairste namen/push projecten van Q. Je zult er altijd rekening mee moeten houden dat het zoiets wordt. Dat ze het vorig jaar (bijna) perfect gedaan hebben was echt zo'n gelukje voor de meeste mensen hier, dat kunnenz e toch niet elk jaar doen...


Denk dat de teleurstelling groter is vanwege het feit dat vorig jaar een bijna perfecte editie was en mensen hele hoge verwachtingen hebben om vorig jaar te overtreffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Half ziek een toets maken en dat dat waarschijnlijk het verschil maakt tussen een voldoende en onvoldoende :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Half ziek een toets maken en dat dat waarschijnlijk het verschil maakt tussen een voldoende en onvoldoende :/


Misschien heb je juist wel goed cijfer. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maandag/gaar van voetbal/moe
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Maandag/gaar van voetbal/moe
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
RoyAPO schreef:
Half ziek een toets maken en dat dat waarschijnlijk het verschil maakt tussen een voldoende en onvoldoende :/


Misschien heb je juist wel goed cijfer. ;)

Neuh ik weet altijd exact wat ik goed en fout doe na een tentamen en zit meestal wel goed met Mn voorspelling. Is me wel een keer overkomen dat ik dacht dat ik een 7 zou hebben en uiteindelijk had ik een 4,8. Dat was best zuur
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er achter komen dat de klok een uur vooruit gaat tijdens Thunderdome :oh:
edit: Achteruit natuurlijk :D (Hallo maandag, deze kan verplaatst worden naar 'Genietmomentjes')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iphone die na IOS 11.0.2 fucking vaak vastloopt. Apple wtf. Nog nooit meegemaakt. Anderen hier ook last van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah, ben dus niet de enige :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
Iphone die na IOS 11.0.2 fucking vaak vastloopt. Apple wtf. Nog nooit meegemaakt. Anderen hier ook last van?

Ja dit heb ik al sinds de iOS 11.0.0 update. Echt heel irritant. Ook irritant dat de enige app die niet compatibel is met iOS 11, precies Blackboard is :/. Belachelijkste update in tijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 14:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Insert Apple bash comment here
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
DerBeuker schreef:
Iphone die na IOS 11.0.2 fucking vaak vastloopt. Apple wtf. Nog nooit meegemaakt. Anderen hier ook last van?

Ja dit heb ik al sinds de iOS 11.0.0 update. Echt heel irritant. Ook irritant dat de enige app die niet compatibel is met iOS 11, precies Blackboard is :/. Belachelijkste update in tijden



Ligt dat dan niet aan de Blackboard app ipv iOS? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ligt aan Blackboard inderdaad. Al sinds de iPhone 5S wordt gevraagd of apps in 64-bit gemaakt kunnen worden. Als je als app nu dus nog steeds niet op 64-bit zit, doe je iets goed fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blackboard deed het op Mn iPhone 6s gewoon altijd, tot en met de iOS 11 update dan..
En ja dat ligt aan de app maar er zijn meer nadelen dan voordelen aan die nieuwe update
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Blackboard deed het op Mn iPhone 6s gewoon altijd, tot en met de iOS 11 update dan..
En ja dat ligt aan de app maar er zijn meer nadelen dan voordelen aan die nieuwe update


Heeft niets met iPhone toestel te maken zoals eerder gezegd. Schop school een keer zodat ze blackboard shoppen dat ze moeten updaten. Ze hebben tijd genoeg gehad om te updaten in ieder geval. Grote flater voor een bedrijf van dat formaat.

Citaat:
As a reminder, new iOS apps and updates submitted to the App Store must support 64-bit. Support for 32-bit apps is not available in iOS 11 and all 32-bit apps previously installed on a user’s device will not launch. If you haven’t updated your app on the App Store to support 64-bit, we recommend submitting an update so your users can continue to run your apps on iOS 11, which will be in the hands of hundreds of millions of customers this fall.


https://developer.apple.com/news/?id=06282017b
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ja. Ik kan de display van mijn geluid en nummer dat afspeelt soms ook niet meer zien.. moet ik Mn hele telefoon opnieuw opstarten. Ook erg irritant. KUT APPEL
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Oh ja. Ik kan de display van mijn geluid en nummer dat afspeelt soms ook niet meer zien.. moet ik Mn hele telefoon opnieuw opstarten. Ook erg irritant. KUT APPEL

:lol: :lol: Ik voel je pijn. Ik ben niet eens een telefoonverslaafde maar ik vind het wel fijn als iets snel en normaal werkt. MAAR DAT DOET T MOMENTEEL NIET :mad:
Vorige  1 ... 985, 986, 987, 988, 989, 990, 991 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic