Rickzel wrote:Negatieve gejank over Qlimax, verkoop je kaartje lekker
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 2 days ago
Conclusie: fuck organisaties die de kaartverkoop starten voordat de line-up bekend is.
Steffnov wrote:Conclusie: fuck organisaties
Nu weer gezellig doen?
OT: kut weer
OT: kut weer
Ik dacht dat ik het Qlimax topic aan het lezen was
OT: ziek zijn
Volgens mij zijn dat onderhand de zelfde topics geworden.Fluxion wrote:Ik dacht dat ik het Qlimax topic aan het lezen was
Zalando Lounge met goeie goeie korting wat weer zo snel uitverkocht is 
Volgende week 64 uur moeten werken. Schiet mij maar lek.
Denk dat de teleurstelling groter is vanwege het feit dat vorig jaar een bijna perfecte editie was en mensen hele hoge verwachtingen hebben om vorig jaar te overtreffen.Rickzel wrote:Ja fair enough, dat is waarBroken Balance wrote:Nee maar gezien men altijd eerst een ticket koopt en dan pas de line-up hoort, kan men toch wel teleurgesteld zijn?Rickzel wrote:Zeg alleen dat IK me er aan irriteerVoor zo ver ik weet wordt er niemand gedwongen om naar Qlimax te gaan.
Maar eeuwige discussies over wel en niet verdient, tsja als het aan mij lag stond B-Front er ook elk jaar, en mocht Phuture Noize er ook wel staan. Maar je weet van te voren dat het HET feest is voor de populairste namen/push projecten van Q. Je zult er altijd rekening mee moeten houden dat het zoiets wordt. Dat ze het vorig jaar (bijna) perfect gedaan hebben was echt zo'n gelukje voor de meeste mensen hier, dat kunnenz e toch niet elk jaar doen...
Half ziek een toets maken en dat dat waarschijnlijk het verschil maakt tussen een voldoende en onvoldoende 
Misschien heb je juist wel goed cijfer.RoyAPO wrote:Half ziek een toets maken en dat dat waarschijnlijk het verschil maakt tussen een voldoende en onvoldoende
sonnebloem wrote:Maandag/gaar van voetbal/moe
Neuh ik weet altijd exact wat ik goed en fout doe na een tentamen en zit meestal wel goed met Mn voorspelling. Is me wel een keer overkomen dat ik dacht dat ik een 7 zou hebben en uiteindelijk had ik een 4,8. Dat was best zuurRowanyt1309 wrote:Misschien heb je juist wel goed cijfer.RoyAPO wrote:Half ziek een toets maken en dat dat waarschijnlijk het verschil maakt tussen een voldoende en onvoldoende
Er achter komen dat de klok een uur vooruit gaat tijdens Thunderdome 
edit: Achteruit natuurlijk
(Hallo maandag, deze kan verplaatst worden naar 'Genietmomentjes')
edit: Achteruit natuurlijk
Iphone die na IOS 11.0.2 fucking vaak vastloopt. Apple wtf. Nog nooit meegemaakt. Anderen hier ook last van?
Ja dit heb ik al sinds de iOS 11.0.0 update. Echt heel irritant. Ook irritant dat de enige app die niet compatibel is met iOS 11, precies Blackboard isDerBeuker wrote:Iphone die na IOS 11.0.2 fucking vaak vastloopt. Apple wtf. Nog nooit meegemaakt. Anderen hier ook last van?
RoyAPO wrote:Ja dit heb ik al sinds de iOS 11.0.0 update. Echt heel irritant. Ook irritant dat de enige app die niet compatibel is met iOS 11, precies Blackboard isDerBeuker wrote:Iphone die na IOS 11.0.2 fucking vaak vastloopt. Apple wtf. Nog nooit meegemaakt. Anderen hier ook last van?. Belachelijkste update in tijden
Ligt dat dan niet aan de Blackboard app ipv iOS?
Dat ligt aan Blackboard inderdaad. Al sinds de iPhone 5S wordt gevraagd of apps in 64-bit gemaakt kunnen worden. Als je als app nu dus nog steeds niet op 64-bit zit, doe je iets goed fout.
Blackboard deed het op Mn iPhone 6s gewoon altijd, tot en met de iOS 11 update dan..
En ja dat ligt aan de app maar er zijn meer nadelen dan voordelen aan die nieuwe update
En ja dat ligt aan de app maar er zijn meer nadelen dan voordelen aan die nieuwe update
Heeft niets met iPhone toestel te maken zoals eerder gezegd. Schop school een keer zodat ze blackboard shoppen dat ze moeten updaten. Ze hebben tijd genoeg gehad om te updaten in ieder geval. Grote flater voor een bedrijf van dat formaat.RoyAPO wrote:Blackboard deed het op Mn iPhone 6s gewoon altijd, tot en met de iOS 11 update dan..
https://developer.apple.com/news/?id=06282017bAs a reminder, new iOS apps and updates submitted to the App Store must support 64-bit. Support for 32-bit apps is not available in iOS 11 and all 32-bit apps previously installed on a user’s device will not launch. If you haven’t updated your app on the App Store to support 64-bit, we recommend submitting an update so your users can continue to run your apps on iOS 11, which will be in the hands of hundreds of millions of customers this fall.
Oh ja. Ik kan de display van mijn geluid en nummer dat afspeelt soms ook niet meer zien.. moet ik Mn hele telefoon opnieuw opstarten. Ook erg irritant. KUT APPEL
RoyAPO wrote:Oh ja. Ik kan de display van mijn geluid en nummer dat afspeelt soms ook niet meer zien.. moet ik Mn hele telefoon opnieuw opstarten. Ook erg irritant. KUT APPEL