Dit soort tienermeisjes uitspraken..Svbtwee wrote:bae af
Active topics in Off-Topic
Moderators
THArdstyler wrote:Dit soort tienermeisjes uitspraken..Svbtwee wrote:bae af
Slecht geslapen en dan 14 uur moeten werken.
inderdaad een i̶r̶r̶i̶t̶a̶t̶i̶e̶ niet bae af momentjeSvbtwee wrote:Slecht geslapen en dan 14 uur moeten werken.
Twee weken geleden tweede versie van mijn plan van aanpak van mijn afstudeeropdracht ingeleverd en vandaag bij de beoordeling te horen krijgen dat ze het niet wisten
moet ik dus een mail sturen om ze te laten weten dat ik iets heb ingeleverd.
Beoordeling is een helklapstoel wrote:Twee weken geleden tweede versie van mijn plan van aanpak van mijn afstudeeropdracht ingeleverd en vandaag bij de beoordeling te horen krijgen dat ze het niet wistenmoet ik dus een mail sturen om ze te laten weten dat ik iets heb ingeleverd.
Alweer slecht geslapen en alweer 14 uur moeten werken. Thug life.
-
R
1 auto die op de 80 weg 50 rijd, waardoor alle 30 auto's die daarachter aan rijden daarvan kunnen meegenieten 
Al keelpijn sinds zondag en het wordt alleen maar erger 
RoyAPO wrote:Al keelpijn sinds zondag en het wordt alleen maar erger
Hier ook flink verkouden sinds afgelopen weekend. Had het wel een beetje zien aankomen maar toch altijd kut.
Return of hhz heeft er flink ingehakt zo te zien 
Donderdag tot zondag zuipen in Amsterdam en Praag ook, gvd wat heb ik de kop vol snotRoyAPO wrote:Return of hhz heeft er flink ingehakt zo te zien
SZP op Qlimax. Godverdomme mijn humeur ook weer verpest.
Uberhaupt Qlimax line up, begon zo goed maar wat gaat het hard bergafwaarts.
Negatieve gejank over Qlimax, verkoop je kaartje lekker 
welke award had jij ook alweer gekregen?Rickzel wrote:Negatieve gejank over Qlimax, verkoop je kaartje lekker
Het gejank van mensen die het niet kunnen hebben dat sommige mensen de line-up niet leuk vinden omdat ze dan te veel van hun wolkje worden gejaagd.Rickzel wrote:Negatieve gejank over Qlimax, verkoop je kaartje lekker
Net gedaanRickzel wrote:Negatieve gejank over Qlimax, verkoop je kaartje lekker
Moest mijn verlies van return of hhz goed maken doordat ik wat probleempjes had met busmaatschappijen. Sta nu weer quitte. Krijg uiteindelijk 10 euro per ticket extra en had er 2simon10pont wrote:Boef, 100 euro
Last edited by RoyAPO on 05 Oct 2017 13:15, edited 1 time in total.
Zeg alleen dat IK me er aan irriteer
Voor zo ver ik weet wordt er niemand gedwongen om naar Qlimax te gaan.
Nee maar gezien men altijd eerst een ticket koopt en dan pas de line-up hoort, kan men toch wel teleurgesteld zijn?Rickzel wrote:Zeg alleen dat IK me er aan irriteerVoor zo ver ik weet wordt er niemand gedwongen om naar Qlimax te gaan.
Ja fair enough, dat is waarBroken Balance wrote:Nee maar gezien men altijd eerst een ticket koopt en dan pas de line-up hoort, kan men toch wel teleurgesteld zijn?Rickzel wrote:Zeg alleen dat IK me er aan irriteerVoor zo ver ik weet wordt er niemand gedwongen om naar Qlimax te gaan.