OT: continu posts voorbij zien komen over mega carpaccio borden/challenges
OT: continu posts voorbij zien komen over mega carpaccio borden/challenges
Dan snap ik het nog een keer, alleen zit ik er maar een half uur in.MeneerEend wrote:Stan![]()
![]()
In slaap vallen in de bus juist t liefste wat ik doe. Moet altijd 1.5 uur in die bus, dus als ik dan in slaap val is het een soort van tijdreizen.
Voor- of achteruitMeneerEend wrote:Stan![]()
![]()
In slaap vallen in de bus juist t liefste wat ik doe. Moet altijd 1.5 uur in die bus, dus als ik dan in slaap val is het een soort van tijdreizen.

5 euros?Railion wrote:Zelfde geld voor
Geldt dat niet alleen voor als je een status update plaatst? Dus geen reactie o.i.d.Railion wrote:Als we het toch over Facebook hebben, een groot irritatie moment is dat ik niet zomaar overal op kan reageren omdat FB dan een bericht stuurt naar mijn vriendenlijst dat ik "Na een lange tijd weer wat geplaatst" heb. Zelfde geld voor vrienden die in een zelfde groep zitten, ik wil gewoon "anoniem" ergens op kunnen reageren zonder dat andere mensen dat een notificatie krijgen dat ik in die groep heb gepost.
Klopt, voor zover ik zelf dergelijke meldingen heb gekregen.klapstoel wrote:Geldt dat niet alleen voor als je een status update plaatst? Dus geen reactie o.i.d.Railion wrote:Als we het toch over Facebook hebben, een groot irritatie moment is dat ik niet zomaar overal op kan reageren omdat FB dan een bericht stuurt naar mijn vriendenlijst dat ik "Na een lange tijd weer wat geplaatst" heb. Zelfde geld voor vrienden die in een zelfde groep zitten, ik wil gewoon "anoniem" ergens op kunnen reageren zonder dat andere mensen dat een notificatie krijgen dat ik in die groep heb gepost.
Op je muilMagnetron wrote:5 euros?Railion wrote:Zelfde geld voor
Gewoon letterlijk klappende longen?Onthafloorx wrote:Ik voel me een echte haattraxxer door deze uitspraak, maar ik zie filmpjes voorbijkomen van mensen die aan het 'klaplongen' zijn in RSU. Laten we het houden op niet best.![]()
Minder soa's uit de kroeg meenemen.RoyAPO wrote:Kleine schurft epidemie in Mn studentenhuis. Student zijn heeft ook z’n nadelen
Ik had er ook zo 1 in mijn team.Twanneke wrote:Teamgenoot die denkt dat de benaming voor psy trance kicks Spoontech is![]()
Zegt degene die bij Gearbox zitRickzel wrote:Gewoon de hele term psy kicks bannen, kunt het toch niet allemaal een naam geven, "gekke kickjes" dekt de lading voldoende