Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 983, 984, 985, 986, 987, 988, 989 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

OT: continu posts voorbij zien komen over mega carpaccio borden/challenges >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn. Is dat ook weer opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 09:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stan :lol: :lol:

In slaap vallen in de bus juist t liefste wat ik doe. Moet altijd 1.5 uur in die bus, dus als ik dan in slaap val is het een soort van tijdreizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Stan :lol: :lol:

In slaap vallen in de bus juist t liefste wat ik doe. Moet altijd 1.5 uur in die bus, dus als ik dan in slaap val is het een soort van tijdreizen.


Dan snap ik het nog een keer, alleen zit ik er maar een half uur in. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 10:19 
 
Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Stan :lol: :lol:

In slaap vallen in de bus juist t liefste wat ik doe. Moet altijd 1.5 uur in die bus, dus als ik dan in slaap val is het een soort van tijdreizen.


Voor- of achteruit :huh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Dit op facebook zien. Zo proberen het niet eens meer >.< plaats dan gelijk het hele alfabet. Godverdomme wie dit grappig vindt mag zichzelf vastknopen aan de hoogste boom
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het feit dat je dit hier plaatst is nu mijn irritatiemomentje
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degene die iemand daarin getagd heeft niet meer volgen, of die pagina niet meer volgen/blokkeren (dweilen met de kraan open)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 13:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als we het toch over Facebook hebben, een groot irritatie moment is dat ik niet zomaar overal op kan reageren omdat FB dan een bericht stuurt naar mijn vriendenlijst dat ik "Na een lange tijd weer wat geplaatst" heb. Zelfde geld voor vrienden die in een zelfde groep zitten, ik wil gewoon "anoniem" ergens op kunnen reageren zonder dat andere mensen dat een notificatie krijgen dat ik in die groep heb gepost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 14:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Railion schreef:
Zelfde geld voor

5 euros?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoiets heb ik ook. Ik post niks op Facebook, maar wel veel op Hardtraxx, terwijl ik hier nou echt niet anoniem ben, en mensen kunnen zo al mijn berichten teruglezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Railion schreef:
Als we het toch over Facebook hebben, een groot irritatie moment is dat ik niet zomaar overal op kan reageren omdat FB dan een bericht stuurt naar mijn vriendenlijst dat ik "Na een lange tijd weer wat geplaatst" heb. Zelfde geld voor vrienden die in een zelfde groep zitten, ik wil gewoon "anoniem" ergens op kunnen reageren zonder dat andere mensen dat een notificatie krijgen dat ik in die groep heb gepost.


Geldt dat niet alleen voor als je een status update plaatst? Dus geen reactie o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Railion schreef:
Als we het toch over Facebook hebben, een groot irritatie moment is dat ik niet zomaar overal op kan reageren omdat FB dan een bericht stuurt naar mijn vriendenlijst dat ik "Na een lange tijd weer wat geplaatst" heb. Zelfde geld voor vrienden die in een zelfde groep zitten, ik wil gewoon "anoniem" ergens op kunnen reageren zonder dat andere mensen dat een notificatie krijgen dat ik in die groep heb gepost.


Geldt dat niet alleen voor als je een status update plaatst? Dus geen reactie o.i.d.


Klopt, voor zover ik zelf dergelijke meldingen heb gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

file
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 20:59 
 
Hardtraxx Elite

Magnetron schreef:
Railion schreef:
Zelfde geld voor

5 euros?

Op je muil
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 15:00 
 
Hardtraxx Elite

Ik voel me een echte haattraxxer door deze uitspraak, maar ik zie filmpjes voorbijkomen van mensen die aan het 'klaplongen' zijn in RSU. Laten we het houden op niet best. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 15:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Ik voel me een echte haattraxxer door deze uitspraak, maar ik zie filmpjes voorbijkomen van mensen die aan het 'klaplongen' zijn in RSU. Laten we het houden op niet best. :lol: :lol:


Gewoon letterlijk klappende longen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

De benaming klaplongen vind ik al verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kleine schurft epidemie in Mn studentenhuis. Student zijn heeft ook z’n nadelen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 08:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Kleine schurft epidemie in Mn studentenhuis. Student zijn heeft ook z’n nadelen :lol:

Minder soa's uit de kroeg meenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teamgenoot die denkt dat de benaming voor psy trance kicks Spoontech is :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Teamgenoot die denkt dat de benaming voor psy trance kicks Spoontech is :cry: :cry:


Ik had er ook zo 1 in mijn team. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon de hele term psy kicks bannen, kunt het toch niet allemaal een naam geven, "gekke kickjes" dekt de lading voldoende >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Gewoon de hele term psy kicks bannen, kunt het toch niet allemaal een naam geven, "gekke kickjes" dekt de lading voldoende >.<


Zegt degene die bij Gearbox zit :whistle:

grapje natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks mis met gekke kickjes, alleen ben het er mee eens dat je niet overal de term psy kicks op kan pleuren toch
Vorige  1 ... 983, 984, 985, 986, 987, 988, 989 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic