Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 50 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 12 hours ago
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 46 minutes ago
Verkoudheid :(
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Svbtwee wrote:Verkoudheid :(
Iedereen in mijn omgeving is ook verkouden ja.. hopelijk word ik niet verkouden voor zaterdag
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 12 hours ago
Anders ben je het wel na zaterdag. Met duizenden mensen op een hoop wordt het niet minder normaal gesproken.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Weekenddienst.... welke gek verzint het dat we om 6u moeten beginnen...
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Jordy wrote:Anders ben je het wel na zaterdag. Met duizenden mensen op een hoop wordt het niet minder normaal gesproken.
Als je toevallig resistent bent tegen dit virus kan iedereen lekker op je gaan niezen want je wordt toch niet ziek :P

Vergeleken met vroeger, ben ik bijna nooit meer verkouden terwijl ik nou niet bepaald gezonder leef (klopt af). Vraag me af waar dat verschil tussen mensen in zit
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Nachtshift hebben terwijl iedereen de laatste BBQ aansteekt :sick:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Bus van party vervoer die wonderbaarlijk genoeg ons twee komt ophalen in Heerhugowaard en ik had al betaald voor een andere bus >.<. Zitten dan een tijdje met zn tweeen in de bus haha. Hopelijk kan ik Mn geld nog terug krijgen
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
RoyAPO wrote:
Jordy wrote:Anders ben je het wel na zaterdag. Met duizenden mensen op een hoop wordt het niet minder normaal gesproken.
Als je toevallig resistent bent tegen dit virus kan iedereen lekker op je gaan niezen want je wordt toch niet ziek :P

Vergeleken met vroeger, ben ik bijna nooit meer verkouden terwijl ik nou niet bepaald gezonder leef (klopt af). Vraag me af waar dat verschil tussen mensen in zit
In heul veel zaken. Een belangrijke is je jeugd, je hebt een beter immuunsysteem als je vroeger veel buiten hebt gespeeld, in plaats van binnen te zitten. Maar ook je leefstijl (voeding, sporten, ga je in de winter op de fiets naar school werk of neem je de auto) speelt een belangrijke rol. Plus genetisch is er ook veel bepaald. Nou dit was mijn uitleg Roy, groetjes.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Ja ik weet dat het aan heeel veel ligt. Maar zo simpel ligt het niet zoals je zelf ook weet :P. Ik denk zelf dat slaap een heel belangrijke factor is voor je weerstand. Waar ik vroeger toen ik naar school moest standaard vroeg op moest staan (ben een avond mens, kan ik slecht tegen), doe ik dat nu 2-3 dagen per week. Ben tegenwoordig bijna nooit ziek terwijl ik dat op de middelbare school nog best vaak was
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Spierpijn van de voetbal gisteren >.<
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
3.5 uur te vroeg wakker worden op maandag na slechts 4 uur geslapen te hebben. Lig inmiddels al bijna 3 uur wakker in bed omdat ik hoopte nog wat te kunnen slapen maar dat heeft ook niks uitgemaakt. Ben alleen maar moeier dan toen ik wakker werd.

Überhaupt wakker worden op maandag.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Joey wrote:
Überhaupt wakker worden
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Niet zo emo ja
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Emogedrag.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Joey wrote:3.5 uur te vroeg wakker worden op maandag na slechts 4 uur geslapen te hebben. Lig inmiddels al bijna 3 uur wakker in bed omdat ik hoopte nog wat te kunnen slapen maar dat heeft ook niks uitgemaakt. Ben alleen maar moeier dan toen ik wakker werd.

Überhaupt wakker worden op maandag.
Joey gaat het wel goed met je, vgm heb jij gewoon even een armpie over de schouder nodig, een aai over de bol. Kop op maat :cry:

En als dat allemaal niet meer werkt: 113
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
klapstoel wrote:
MeneerEend wrote:Upcoming, Rumag en al die kankeritus op je tijdlijn
Zo net een foto van een wentelteefje met de tekst: wie weet wat dit is?
Image
Om hier nog even op in te haken: Image

Toch ga ik hem even doen
Edit: yes Image
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Defqon legends bomber die nog steeds niet verzonden is :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 14 days ago
sonnebloem wrote:
klapstoel wrote:
MeneerEend wrote:Upcoming, Rumag en al die kankeritus op je tijdlijn
Zo net een foto van een wentelteefje met de tekst: wie weet wat dit is?
Image
Om hier nog even op in te haken: Image

Toch ga ik hem even doen
Edit: yes Image
Image
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Een filmpje in elkaar geknutseld en na het exporteren erachter komen dat je in een shot 2 verschillende kleurinstellingen hebt gebruikt waardoor het er niet uitziet. Nu vanavond weer bewerken en dan online gooien -.-
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Dat ik elke keer slaap in de bus. Voor de rest heb ik wel geluk dat ik altijd net in mijn dorp wakker word. ^^
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 18 days ago
Rowanyt1309 wrote:Dat ik elke keer slaap in de bus. Voor de rest heb ik wel geluk dat ik altijd net in mijn dorp wakker word. ^^
Hoe is dit dan een irritatiemoment? Is toch lekker slapen en je wordt nog op tijd wakker ook
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
ErikZ wrote:
Rowanyt1309 wrote:Dat ik elke keer slaap in de bus. Voor de rest heb ik wel geluk dat ik altijd net in mijn dorp wakker word. ^^
Hoe is dit dan een irritatiemoment? Is toch lekker slapen en je wordt nog op tijd wakker ook
Soms heb ik gewoon zin om een beetje op de tellie te kloten, maar dan vallen mijn ogen op een gegeven moment gewoon dicht en heb ik ineens van alles aangeklikt. Soms is het niet erg, maar over het algemeen vind ik het vreselijk irritant. :/
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 6 days ago
Rowanyt1309 wrote:
ErikZ wrote:
Soms heb ik gewoon zin om een beetje op de tellie te kloten, maar dan vallen mijn ogen op een gegeven moment gewoon dicht en heb ik ineens van alles aangeklikt. Soms is het niet erg, maar over het algemeen vind ik het vreselijk irritant. :/
Dat verklaart een hoop van je posts
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
:lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
:lol: :lol: