Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 39 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Upcoming, Rumag en al die kankeritus op je tijdlijn
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Upcoming is nog wel oke. Al.die.plaatjes.van.Rumag.waren.wel.kneiter.irritant.dus.die.heb.ik.al.weggefilterd.

Image
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Weer op school.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Faalhaas wrote:Upcoming is nog wel oke. Al.die.plaatjes.van.Rumag.waren.wel.kneiter.irritant.dus.die.heb.ik.al.weggefilterd.

Image
Ik filter eigenlijk nooit iets weg, ook maar eens aan beginnen. Thanks voor de reminder :cool:
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Doe ik ook nu een tijdje. Vooral die pagina's die plaatjes posten met 'deze mensen worden in 2018 vader/moeder'
ImageImageImage

Er zijn zelfs pagina's speciaal voor dat soort berichten. Weg ermee. Ook Rumag en al die vieze klonen gadverdamme. Upcoming vind ik soms nog wel geinig.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
De meeste onzin ooit. :lol:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 4 days ago
School tot 5 :yawn:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Eruit geknikkerd worden bij spotify webplayer, wil je opnieuw inloggen met fb zegt ie elke keer dat er iets mis is gegaan. Man man man
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Iets meer dan een irritatiemomentje: Noord-Korea en Trump die heel de wereld naar de klote aan het helpen zijn met hun gekibbel. Binnen nu en een maand zie ik de eerste bom al wel af gaan eerlijk gezegd.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Of NK nou begint of Amerika, NK is toch het haasje. Enige nadeel is dan wel dat je rusland achter je aan hebt volgens mij.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
sonnebloem wrote:Of NK nou begint of Amerika, NK is toch het haasje. Enige nadeel is dan wel dat je rusland achter je aan hebt volgens mij.
Eerder China, die "steunden" NK tot voor kort, maar hebben laatst gezegd dat ze altijd achter degene staan die niet als eerste aanvalt. dwz, als NK de eerste bom gooit, helpt China Amerika, en als Amerika eerste bom pleurt, dan steunen ze NK.

Prima manier om het te voorkomen lijkt me! Maar de echte ouderwetse steun van China naar NK is er al amper meer als ik het goed begrepen heb.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Ja oke, maar doel meer op het feit dat NK niet groot is vergeleken met de USA. Dat ze dat nog wel een keer hebben platgegooid
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
sonnebloem wrote:Ja oke, maar doel meer op het feit dat NK niet groot is vergeleken met de USA. Dat ze dat nog wel een keer hebben platgegooid
Ja qua wapen arsenaal is het natuurlijk niet opgewassen. Maar dat land/kim jong un/de mensen die kim jong un beinvloeden zijn zo onvoorspelbaar. Als die in staat zijn om ook maar 1 Amerikaanse stad (of een afgelegen eiland dat ze kunnen raken) te bombarderen dan zal Amerika dat al als een verlies zien. Willen natuurlijk alles doen om dat te voorkomen.

En ze kunnen niet als eerste de trekker overhalen want dan krijgen ze wél China op hun nek zoals ik zei.

Het is gewoon echt een koude oorlog momenteel.

Wel bijzonder interessant hoe zulke dingen gaan, en de timing met een Trump als president is natuurlijk helemaal slecht >.< Met Obama in office zou dit al veel eerder gedeëscaleert zijn, of in ieder geval veel minder geprovoceerd...
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Vind trump alleen al een irritatiemomentje. Domme kutamerikanen, hoe kan je zo'n vet nou aan de macht laten komen
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Rickzel wrote:Wel bijzonder interessant hoe zulke dingen gaan, en de timing met een Trump als president is natuurlijk helemaal slecht >.<
Heeft weinig met timing te maken, NK slingert al jaren dergelijke bedreigingen de wereld in, alleen Trump is de eerste die ze serieus neemt. Om niet zwak te lijken voor eigen volk moet NK nu doorzetten, anders verliest dat regime te grip die het heeft op het eigen volk. Geen andere president zou dit uit de hand hebben laten lopen.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
MeneerEend wrote:Vind trump alleen al een irritatiemomentje. Domme kutamerikanen, hoe kan je zo'n vent nou aan de macht laten komen
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Rusland om hulp vragen.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Gewoon poar neem'n
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Steffnov wrote:
Rickzel wrote:Wel bijzonder interessant hoe zulke dingen gaan, en de timing met een Trump als president is natuurlijk helemaal slecht >.<
Heeft weinig met timing te maken, NK slingert al jaren dergelijke bedreigingen de wereld in, alleen Trump is de eerste die ze serieus neemt. Om niet zwak te lijken voor eigen volk moet NK nu doorzetten, anders verliest dat regime te grip die het heeft op het eigen volk. Geen andere president zou dit uit de hand hebben laten lopen.
Ja heb je gelijk in inderdaad, maar het is wle een gevaarlijke samenloop van omstandigheden, laten we het zo noemen :p
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
klapstoel wrote:Gewoon poar neem'n
Heya :beer:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Er gaat hoogstwaarschijnlijk toch weinig gebeuren, zijn gewoon losse flodders over en weer. Haantjesgedrag.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
MeneerEend wrote:Upcoming, Rumag en al die kankeritus op je tijdlijn
Zo net een foto van een wentelteefje met de tekst: wie weet wat dit is?
Image
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
:lol: >.< >.<
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Reken opgaven voor de studie maken en dan alleen de antwoorden krijgen op de opgaven maar niet de volledige uitwerking.. ik snap het nut er niet van om die niet te geven. Zit je dan 1,5 uur te kutten op dezelfde opgave terwijl ik het met uitwerking in 5 minuten snap :/

Dan zeggen ze ja dan moet je naar de werkcolleges gaan. Ik kan het ook zelf wel snappen, daar heb ik geen docent voor nodig
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Exterkate wrote:Gevoel hebben dat ik ieder moment kan gaan nekken van het bier
RT :lol: