zoals een wijze man ooit zei:
haha bier
haha bier
Rowanyt1309 wrote:Export is anders ook prima te drinken hoor.
Ik bied de helft was/is betersonnebloem wrote:Die nieuwe pagina ''marktplaats gekkies'' die nu overal opduikt waar allemaal geforceerde en kansloze gesprekken op staan. Tyf. gewoon. op.
Dit inderdaad, even als 'de beste whatsapp gesprekken'. Meest irritante is dat mensen denken dat die dingen echt zijn ook..sonnebloem wrote:Die nieuwe pagina ''marktplaats gekkies'' die nu overal opduikt waar allemaal geforceerde en kansloze gesprekken op staan. Tyf. gewoon. op.
Export is meer afval van het proces van brouwen dan echt bier. Zelfs koud is het niet te zuipen.Rowanyt1309 wrote:Waarom heb ik dan geen smaak Broken Balance?
Dat het niet te zuipen is ben ik niet met je eens. Heb het regelmatig gehad en als het koud is is het prima te doen. Nu ben ik gelukkig ook niet de moeilijkste in bier. Ik zeg ook niet trouwens, dat ik het ontzettend lekker vind he. Vind het prima te drinken.Broken Balance wrote:Export is meer afval van het proces van brouwen dan echt bier. Zelfs koud is het niet te zuipen.Rowanyt1309 wrote:Waarom heb ik dan geen smaak Broken Balance?
Wat is het originele probleem?jeffrey2107 wrote:telefoon is nog kapotter terug gekomen van reparatie.
het originele probleem is niet gefixt en de achterkant is naar de klote, en samsung zegt doodleuk dat we het bewijzen moeten anders dat we pech hebben.
flikkers
klapstoel wrote:Prankfilmpjes met clowns erin. Tyf toch op met je kutclown
Ja fuck die shit, maar marketing voor die film is echt tering goed gedaan. Niet verwacht dat die film allemaal records zou gaan verbreken.klapstoel wrote:Van alles over It zien. Domme artikelen, memes, foto's, trailers. Tyf toch op met je kutclown
telefoon laade niet op en reageerde helemaal nergens meer op, lader is getest en werkend bevonden.Svbtwee wrote:Wat is het originele probleem?jeffrey2107 wrote:telefoon is nog kapotter terug gekomen van reparatie.
het originele probleem is niet gefixt en de achterkant is naar de klote, en samsung zegt doodleuk dat we het bewijzen moeten anders dat we pech hebben.
flikkers
Zaterdag gezien in de bios. Hij was leukRickzel wrote:Ja fuck die shit, maar marketing voor die film is echt tering goed gedaan. Niet verwacht dat die film allemaal records zou gaan verbreken.klapstoel wrote:Van alles over It zien. Domme artikelen, memes, foto's, trailers. Tyf toch op met je kutclown
Ga er never nooit heen, maar OK
@jeffrey2107, pff das mooi balenjeffrey2107 wrote:telefoon laade niet op en reageerde helemaal nergens meer op, lader is getest en werkend bevonden.Svbtwee wrote:Wat is het originele probleem?jeffrey2107 wrote:telefoon is nog kapotter terug gekomen van reparatie.
flikkers
ze hebben de batterij en nog iets vervangen maar dit heeft dus geen donder uitgehaald