weet het niet, was vanmiddag effe heel donker hier en het regende een beetje, maar nu begint het tog weer aardig licht te wordenKSwoosh wrote:dat mn ogen helemaal vol met zand zitten, ik fietste naar huis, allemaal zand in me ogen, door die kut wind
zeker dat het straks gaat stormen
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
-
B
Die klote duif in girp 
Die kut regenstorm van vanmiddag, waardoor ik m'n ramen dicht moest doen...
vermoeiend he, blijf ook liever op me luie reet zittenChukkels wrote:Die kut regenstorm van vanmiddag, waardoor ik m'n ramen dicht moest doen...
Nee, maar daardoor ging de rook niet weg uit m'n kamerroberttt wrote:vermoeiend he, blijf ook liever op me luie reet zittenChukkels wrote:Die kut regenstorm van vanmiddag, waardoor ik m'n ramen dicht moest doen...
-
G
hedde weer fikkies op de kamer zitten stokenChukkels wrote:Nee, maar daardoor ging de rook niet weg uit m'n kamerroberttt wrote:vermoeiend he, blijf ook liever op me luie reet zittenChukkels wrote:Die kut regenstorm van vanmiddag, waardoor ik m'n ramen dicht moest doen...
Nee, Robert rookte afgelopen zondag een joint op m'n kamer 
Mensen die niet weten of het met d, t of dt is..
Pagina 100!!!!!
On topic: Te verachter lopen op school omdat je eerste jaar bijna niks hebt uitgevoerd, en dat vervolgens voor 1 juni moeten inhalen maar echt geen motivatie/zin er in hebben.
Als ik snel schrijf is binnen een zin altijd sowieso wel 1 woord fout geschreven, maar ja heb dyslexie dus moet gewoon 2 keer nadenken en heb ik nooit zin in dan
On topic: Te verachter lopen op school omdat je eerste jaar bijna niks hebt uitgevoerd, en dat vervolgens voor 1 juni moeten inhalen maar echt geen motivatie/zin er in hebben.
Soms is dat niet zo heel makkelijk hoor eerst helemaal meervoud maken om te kijken of het met d is en dan nog kijken of het met t is pfff.Sainen wrote:Mensen die niet weten of het met d, t of dt is..
Als ik snel schrijf is binnen een zin altijd sowieso wel 1 woord fout geschreven, maar ja heb dyslexie dus moet gewoon 2 keer nadenken en heb ik nooit zin in dan
-
G
gewoon altijd dt gebruiken, dan is het altijd wel een keertje goed
-
T
Als nog gebeld worden door je baas die zegt dat je nog moet komen :')
-
E
schoolcomputers met windows xp 
TNT dat al 3 dagen geen brieven meer bezorgd 
-
C
De brandweer die olie niet opruimt en ik me auto total loss rijd
die hoerentyvuspleuristering regen waar ik weer es door heen moest 
Als je de regel kent is het gewoon heel makkelijk hoor.mikeee wrote:Pagina 100!!!!!![]()
Soms is dat niet zo heel makkelijk hoor eerst helemaal meervoud maken om te kijken of het met d is en dan nog kijken of het met t is pfff.Sainen wrote:Mensen die niet weten of het met d, t of dt is..
persoonsvorm = stam + t
voltooid deelwoord = kofschipregel
Het gaat fout wanneer men het op gevoel gaat doen
td
-Kutweer.
KSwoosh wrote:gewoon altijdt dt gebruiken, dan is het altijdt wel een keertje goedt
-Kutweer.
Je je maar niet op het leren van je tentamens kunt concentreren, zucht 
achterlijke allochtonen die kaartjes in de bus aan elkaar overgeven, zodat ze niet hoeven te betalen. Chauffeuze had had het door, gaan ze irritant doen en de buschauffeuze uitmaken. Hebben ze alsnog een kaartje gekocht, gaan ze nu alsnog irritant doen met kut house muziek aan. Vertraging: 5 minuten.
-
C
Nekschot geven... land uitzettenChukkels wrote:achterlijke allochtonen die kaartjes in de bus aan elkaar overgeven, zodat ze niet hoeven te betalen. Chauffeuze had had het door, gaan ze irritant doen en de buschauffeuze uitmaken. Hebben ze alsnog een kaartje gekocht, gaan ze nu alsnog irritant doen met kut house muziek aan. Vertraging: 5 minuten.
Een pop-up die muziek maakt: een telefoonmuziekje. Argh wat is dat irritant. De maker daarvan zouden ze een nekschot moeten geven! 
+1Chukkels wrote:Een pop-up die muziek maakt: een telefoonmuziekje. Argh wat is dat irritant. De maker daarvan zouden ze een nekschot moeten geven!
heb ook al keertje advertentie gehad met ringtone van de iphone. Kijk je op je telefoon, gebeurt er niks :')
Bedoel je toevallig die van OSM?Chukkels wrote:Een pop-up die muziek maakt: een telefoonmuziekje. Argh wat is dat irritant. De maker daarvan zouden ze een nekschot moeten geven!
Klopt, dat is echt kut.Pommer wrote:Bedoel je toevallig die van OSM?Chukkels wrote:Een pop-up die muziek maakt: een telefoonmuziekje. Argh wat is dat irritant. De maker daarvan zouden ze een nekschot moeten geven!daar erger ik me echt helemaal kapot aan