Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 15:34 

Hardtraxx Veteran

Mensen die zo langzaam fietsen dat ze bijna omvallen, maar die je niet kan inhalen omdat er 2 vrachtwagens achter elkaar aankomen. :/ En dan een meisje die moet wachten op mij bij een kruispunt, maar denkt, goh ik gooi gewoon mn fiets ervoor, waardoor je vol in de remmen moet. :/
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 18:57 

dat FearFM ook deze maand nog de HC Top 40 van February afspeelt.
es ff kijken waar het mis is gegaan...
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 20:17 

Hardtraxx Veteran

Geforceerd DWDD moeten kijken met Marc-Marie "hoe-matig-kan-je-stem-zijn" Huibrechts en een of andere trien die wel zulke domme dingen zegt dat ik niet meer wist of dit grappig of gewoon zielig was.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 20:48 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Geforceerd DWDD moeten kijken met Marc-Marie "hoe-matig-kan-je-stem-zijn" Huibrechts en een of andere trien die wel zulke domme dingen zegt dat ik niet meer wist of dit grappig of gewoon zielig was.

Ze had wel gelijk over de irritatie als Gerard Joling door het beeld vliegt als je een film kijkt. :P
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 21:03 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Khadber schreef:

Ze had wel gelijk over de irritatie als Gerard Joling door het beeld vliegt als je een film kijkt. :P

Ik ben weggelopen. Ik kan er gewoon niet naar kijken.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 23:47 

Hardtraxx Addict

Tv kijken waar dan ''Man Liberation Front'' op is. Vooruit, eens kijken of 't wat is...

Allemachtig wat een ontzettend kansloos, overdreven, niet-grappig programma met een totáál misplaatste presentator. Irriteerde me mateloos aan de 5 minuten die ik ervan gezien heb. Wat een overdreven onzin zeg.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 23:56 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
Tv kijken waar dan ''Man Liberation Front'' op is. Vooruit, eens kijken of 't wat is...

Allemachtig wat een ontzettend kansloos, overdreven, niet-grappig programma met een totáál misplaatste presentator. Irriteerde me mateloos aan de 5 minuten die ik ervan gezien heb. Wat een overdreven onzin zeg.

Ik ken het probleem. Ik keek toevallig na Nederland vorige week. Werkelijk nog nooit zulke verschrikkelijk irriterende TV gezien. 2 zogenaamde stereotype mannen met de meest treurige mededeling in tijden.
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 00:20 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Mensen die niet weten of het met d, t of dt is..

Dyslexie :cry:
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 00:23 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
hidde schreef:

Ik ken het probleem. Ik keek toevallig na Nederland vorige week. Werkelijk nog nooit zulke verschrikkelijk irriterende TV gezien. 2 zogenaamde stereotype mannen met de meest treurige mededeling in tijden.

Echt te zielig voor woorden dat programma. En die ene presentator voldoet ook echt perfect aan de beschrijving van 'de nieuwe man'.
Ik heb moeite om met woorden te uitten hoe ongelooflijk kansloos ik dat programma vind. Het is niet eens grappig. :') Het publiek ook echt, continu maar een beetje ''heeeeuujj'' schreeuwen als die idioten weer iets zogenaamd grappigs zeggen. :')

Echt, dat er mensen zijn die zulke simpele rotzooi kunnen waarderen. :')
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 16:14 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
Khadber schreef:
hidde schreef:

Echt te zielig voor woorden dat programma. En die ene presentator voldoet ook echt perfect aan de beschrijving van 'de nieuwe man'.
Ik heb moeite om met woorden te uitten hoe ongelooflijk kansloos ik dat programma vind. Het is niet eens grappig. :') Het publiek ook echt, continu maar een beetje ''heeeeuujj'' schreeuwen als die idioten weer iets zogenaamd grappigs zeggen. :')

Hidde, je haalt me de woorden uit de mond. Ik dank u en ik hoop dat de rest van Nederland er ook zo over denkt! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 16:18 

Hardtraxx Veteran

wanneer je de senseo aanzet voor warm water, en iemand dan zijn koffiepad vergeten is eruit te halen, oervervelend is dat...
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 16:31 

Hardtraxx Veteran

Dj Skitzo schreef:
wanneer je de senseo aanzet voor warm water, en iemand dan zijn koffiepad vergeten is eruit te halen, oervervelend is dat...

:lol:
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 16:31 

Hardtraxx Veteran

Dat ik met dit weer niks te doen heb! :/
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 16:36 

Hardtraxx Addict

Maximum schreef:
hidde schreef:
Khadber schreef:

Hidde, je haalt me de woorden uit de mond. Ik dank u en ik hoop dat de rest van Nederland er ook zo over denkt! :thumbsup:

Hahaha ik meen het. Misschien overdrijf ik een beetje maar allemachtig wat een treurig gedoe zeg. xd

-3-0 voor staan in de rust, 3-4 verliezen. :')
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 16:41 

Hardtraxx Veteran

Nee niks overbodigs aan, echt een schijt programma, net als dat Total Blackout met die krijsende negerin in die kut reclame en die tientonner die 3x OMG zegt.. afschuwelijk!
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 16:42 

Hardtraxx Veteran

Langs de bioscoop rijden en een poster zien hangen met daarop: Justin Bieber: Never Say Never :') :') :') :') :')
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 17:50 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Langs de bioscoop rijden en een poster zien hangen met daarop: Justin Bieber: Never Say Never :') :') :') :') :')

it makes me sick :sick:
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 17:56 

Mensen die zich eerst opgegeven voor kaartjes, je kaartjes regelt en dan mss niet kunnen :|
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 18:20 

Donateur

HYeb ik met decibel, huisje enz nog steeds geen geld van hem :/ fucktard wat het is.
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 18:23 

Hardtraxx Veteran

Mensen die het F woord gebruiken ipv PATAT en mensen die het woord 'atten' zeggen ipv TIKKEN! :mad:
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 19:06 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:

Is daar ook een Nederlandse versie van? Of heb je de Belgische gezien? Vond er af en toe wel een leuke tussenzitten :) My little tony FTW
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 19:07 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Mensen die het F woord gebruiken ipv PATAT en mensen die het woord 'atten' zeggen ipv TIKKEN! :mad:

Kom eens naar België :D Niemand dat patat zegt en als je met atten bedoelt een pint leegdrinken in 1x, dan wordt dat hier ook altijd zo gezegd :P (pint wordt daar dan waarschijnlijk ook nooit gebruikt?)
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 19:09 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Maximum schreef:

Kom eens naar België :D Niemand dat patat zegt en als je met atten bedoelt een pint leegdrinken in 1x, dan wordt dat hier ook altijd zo gezegd :P (pint wordt daar dan waarschijnlijk ook nooit gebruikt?)

Hahaha nee! xd
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 19:10 

Hardtraxx Veteran

een pint? nee dat is brits :')
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 19:12 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
een pint? nee dat is brits :')

Indd en net zo lame als zeggen dat je naar de pub gaat ipv gwn kroeg zeggen zoals de normale mensen doen!
Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic