Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 55 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 19 hours ago
Mensen die zo langzaam fietsen dat ze bijna omvallen, maar die je niet kan inhalen omdat er 2 vrachtwagens achter elkaar aankomen. :/ En dan een meisje die moet wachten op mij bij een kruispunt, maar denkt, goh ik gooi gewoon mn fiets ervoor, waardoor je vol in de remmen moet. :/
G
dat FearFM ook deze maand nog de HC Top 40 van February afspeelt.
es ff kijken waar het mis is gegaan...
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Geforceerd DWDD moeten kijken met Marc-Marie "hoe-matig-kan-je-stem-zijn" Huibrechts en een of andere trien die wel zulke domme dingen zegt dat ik niet meer wist of dit grappig of gewoon zielig was.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 19 hours ago
Khadber wrote:Geforceerd DWDD moeten kijken met Marc-Marie "hoe-matig-kan-je-stem-zijn" Huibrechts en een of andere trien die wel zulke domme dingen zegt dat ik niet meer wist of dit grappig of gewoon zielig was.
Ze had wel gelijk over de irritatie als Gerard Joling door het beeld vliegt als je een film kijkt. :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Parvuz wrote:
Khadber wrote:Geforceerd DWDD moeten kijken met Marc-Marie "hoe-matig-kan-je-stem-zijn" Huibrechts en een of andere trien die wel zulke domme dingen zegt dat ik niet meer wist of dit grappig of gewoon zielig was.
Ze had wel gelijk over de irritatie als Gerard Joling door het beeld vliegt als je een film kijkt. :P
Ik ben weggelopen. Ik kan er gewoon niet naar kijken.
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Tv kijken waar dan ''Man Liberation Front'' op is. Vooruit, eens kijken of 't wat is...

Allemachtig wat een ontzettend kansloos, overdreven, niet-grappig programma met een totáál misplaatste presentator. Irriteerde me mateloos aan de 5 minuten die ik ervan gezien heb. Wat een overdreven onzin zeg.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
hidde wrote:Tv kijken waar dan ''Man Liberation Front'' op is. Vooruit, eens kijken of 't wat is...

Allemachtig wat een ontzettend kansloos, overdreven, niet-grappig programma met een totáál misplaatste presentator. Irriteerde me mateloos aan de 5 minuten die ik ervan gezien heb. Wat een overdreven onzin zeg.
Ik ken het probleem. Ik keek toevallig na Nederland vorige week. Werkelijk nog nooit zulke verschrikkelijk irriterende TV gezien. 2 zogenaamde stereotype mannen met de meest treurige mededeling in tijden.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Sainen wrote:Mensen die niet weten of het met d, t of dt is..
Dyslexie :cry:
Hardtraxx Addict
last seen May 2013
Khadber wrote:
hidde wrote:Tv kijken waar dan ''Man Liberation Front'' op is. Vooruit, eens kijken of 't wat is...

Ik ken het probleem. Ik keek toevallig na Nederland vorige week. Werkelijk nog nooit zulke verschrikkelijk irriterende TV gezien. 2 zogenaamde stereotype mannen met de meest treurige mededeling in tijden.
Echt te zielig voor woorden dat programma. En die ene presentator voldoet ook echt perfect aan de beschrijving van 'de nieuwe man'.
Ik heb moeite om met woorden te uitten hoe ongelooflijk kansloos ik dat programma vind. Het is niet eens grappig. :') Het publiek ook echt, continu maar een beetje ''heeeeuujj'' schreeuwen als die idioten weer iets zogenaamd grappigs zeggen. :')

Echt, dat er mensen zijn die zulke simpele rotzooi kunnen waarderen. :')
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
hidde wrote:
Khadber wrote:

Echt te zielig voor woorden dat programma. En die ene presentator voldoet ook echt perfect aan de beschrijving van 'de nieuwe man'.
Ik heb moeite om met woorden te uitten hoe ongelooflijk kansloos ik dat programma vind. Het is niet eens grappig. :') Het publiek ook echt, continu maar een beetje ''heeeeuujj'' schreeuwen als die idioten weer iets zogenaamd grappigs zeggen. :')

Hidde, je haalt me de woorden uit de mond. Ik dank u en ik hoop dat de rest van Nederland er ook zo over denkt! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 11 days ago
wanneer je de senseo aanzet voor warm water, en iemand dan zijn koffiepad vergeten is eruit te halen, oervervelend is dat...
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Dj Skitzo wrote:wanneer je de senseo aanzet voor warm water, en iemand dan zijn koffiepad vergeten is eruit te halen, oervervelend is dat...
:lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Dat ik met dit weer niks te doen heb! :/
Hardtraxx Addict
last seen May 2013
Maximum wrote:
hidde wrote:
Khadber wrote: Ik ken het probleem. Ik keek toevallig na Nederland vorige week. Werkelijk nog nooit zulke verschrikkelijk irriterende TV gezien. 2 zogenaamde stereotype mannen met de meest treurige mededeling in tijden.

Hidde, je haalt me de woorden uit de mond. Ik dank u en ik hoop dat de rest van Nederland er ook zo over denkt! :thumbsup:
Hahaha ik meen het. Misschien overdrijf ik een beetje maar allemachtig wat een treurig gedoe zeg. xd

-3-0 voor staan in de rust, 3-4 verliezen. :')
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Nee niks overbodigs aan, echt een schijt programma, net als dat Total Blackout met die krijsende negerin in die kut reclame en die tientonner die 3x OMG zegt.. afschuwelijk!
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Langs de bioscoop rijden en een poster zien hangen met daarop: Justin Bieber: Never Say Never :') :') :') :') :')
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Maximum wrote:Langs de bioscoop rijden en een poster zien hangen met daarop: Justin Bieber: Never Say Never :') :') :') :') :')
it makes me sick :sick:
C
Mensen die zich eerst opgegeven voor kaartjes, je kaartjes regelt en dan mss niet kunnen :|
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
HYeb ik met decibel, huisje enz nog steeds geen geld van hem :/ fucktard wat het is.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Mensen die het F woord gebruiken ipv PATAT en mensen die het woord 'atten' zeggen ipv TIKKEN! :mad:
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018

Is daar ook een Nederlandse versie van? Of heb je de Belgische gezien? Vond er af en toe wel een leuke tussenzitten :) My little tony FTW
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Maximum wrote:Mensen die het F woord gebruiken ipv PATAT en mensen die het woord 'atten' zeggen ipv TIKKEN! :mad:
Kom eens naar België :D Niemand dat patat zegt en als je met atten bedoelt een pint leegdrinken in 1x, dan wordt dat hier ook altijd zo gezegd :P (pint wordt daar dan waarschijnlijk ook nooit gebruikt?)
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
nielstil wrote:
Maximum wrote:Mensen die het F woord gebruiken ipv PATAT en mensen die het woord 'atten' zeggen ipv TIKKEN! :mad:
Kom eens naar België :D Niemand dat patat zegt en als je met atten bedoelt een pint leegdrinken in 1x, dan wordt dat hier ook altijd zo gezegd :P (pint wordt daar dan waarschijnlijk ook nooit gebruikt?)
Hahaha nee! xd
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
een pint? nee dat is brits :')
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Ravenwood wrote:een pint? nee dat is brits :')
Indd en net zo lame als zeggen dat je naar de pub gaat ipv gwn kroeg zeggen zoals de normale mensen doen!