Ik denk eerder zo

Jij krijgt dus niet meer wat ik je in PB/MSN bericht hebt gestuurdroberttt wrote:mijn irritatie is op dit moment CHUKKElS
geheimen berichten over msn/pbChukkels wrote:Jij krijgt dus niet meer wat ik je in PB/MSN bericht hebt gestuurdroberttt wrote:mijn irritatie is op dit moment CHUKKElS
HT PB's posten op wikileaksRAW-vizion wrote:geheimen berichten over msn/pbChukkels wrote:Jij krijgt dus niet meer wat ik je in PB/MSN bericht hebt gestuurdroberttt wrote:mijn irritatie is op dit moment CHUKKElS
Het zijn ook altijd de zelfdeTimothy21 wrote:Mensen die eerst wat van je willen kopen, dingen beloven, dat niet nakomen, daarna niks meer laten horen en ook niet reageren als je ze een berichtje stuurt.
( misschien voelt de laatste op de vorige pagina zich aangesproken. )
Ken ik..Almighty wrote:Geen zin om te douchen, maar eenmaal eronder er niet meer onderuit willen
Haha, hoezo dat, explainTimothy21 wrote:Mensen die eerst wat van je willen kopen, dingen beloven, dat niet nakomen, daarna niks meer laten horen en ook niet reageren als je ze een berichtje stuurt.
( misschien voelt de laatste op de vorige pagina zich aangesproken. )
Is het doucheputje niet groot genoeg dan?Protoss wrote:als je moet schijten onder de douch
En daarna met je natte bips op het toilet moeten zitten waardoor je er haast af glijd bij het kracht zettenProtoss wrote:als je moet schijten onder de douch
En het papier er blijft aan plakken :')Banaanslak wrote:En daarna met je natte bips op het toilet moeten zitten waardoor je er haast af glijd bij het kracht zettenProtoss wrote:als je moet schijten onder de douch
Geen tijd voor toch, duty calls enzo.KSwoosh wrote:droog je je ook niet ff af fzo
je moet je stijger ook niet schoonmaken met speciaal spulTeknizion wrote:Dat je de hele stijger met speciaal spul hebt schoon lopen maken om groene aanslag te verwijderen. Het gewoon niet werkt