Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 952, 953, 954, 955, 956, 957, 958 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 14:09 

Hardtraxx Veteran

Ja idd, daarom ben ik toch altijd voorzichtig bij dat soort uitritten, vaak zat dat dat gebeurt.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 14:11 

Hardtraxx Veteran

Ik ga standaard op de rem als mensen voor zo'n uitrit staan en dan blijven turen naar rechts als ik van links kom
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 15:50 

Hardtraxx Veteran

De meeste mensen hebben de beoordeling van hun scriptie vorige week al ontvangen, maar mijn groep nog niet. En dat terwijl onze begeleider altijd ontzettend snel was met feedback. ;_; Deze week en volgende week zijn herkansingsweken ervoor dus mag hopen dat 'ie opschiet.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 20:22 

Hardtraxx Veteran

Een mug die me vannacht te lang wakker heeft gehouden + soort van koorts + toetsweek begint morgen dus moet leren dus wtf doe ik op hardtraxx ik snap er niks van??? #durftevragen
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 20:42 

Hardtraxxer

corneelwr schreef:
Een mug die me vannacht te lang wakker heeft gehouden + soort van koorts + toetsweek begint morgen dus moet leren dus wtf doe ik op hardtraxx ik snap er niks van??? #durftevragen

Er niks meer van snappen, dat is toch juist een genietmomentje?
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 21:28 

Hardtraxx Veteran

Op z'n tijd zeker niet verkeerd inderdaad :cool:
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 22:41 

Hardtraxx Veteran

Tentamenstress i.c.m Defqon kriebels :x :lol:
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 23:51 

Bierkoning

Indy schreef:
Tentamenstress i.c.m Defqon kriebels :x :lol:

100% eens, gvd wat kut.
Bericht Geplaatst op 15 jun 2017 00:38 

Hardtraxx Veteran

Enkel tentamenstress, Defqon kriebels zijn nog lang niet aanwezig. Als ze überhaupt komen volgende week.

Telefoon ligt aan de andere kant van de kamer, hoorde hem meerdere malen trillen in een patroon wat leek alsof ik gebeld werd. Ik erheen om te kijken, niks. Pas toen besefte ik me dat het eigenlijk het gesnurk van m'n moeder was wat ik hoorde. :') Dit is zowel een wtf-momentje als een irritatiemomentje want het bracht me uit m'n concentratie.
Bericht Geplaatst op 15 jun 2017 03:43 

Hardtraxx Veteran

DJ's die tijdens het uitgaan alleen maar NL hip Hop draaien en totaal geen drive/flow in hun sets krijgen. Ben gewoon eerder naar huis gegaan omdat ik het gewoon niet naar mijn zin had xd
Bericht Geplaatst op 15 jun 2017 08:39 

Hardtraxx Veteran

Wilde gister nog even de drone op laten omdat ik eindelijk weer eens tijd had, bleek die nog een update te moeten doen. Toen het spul weer ingepakt en de kans op een mooi plaatje moeten laten varen (vliegen haha) >.<
Bericht Geplaatst op 15 jun 2017 09:47 

Hardtraxxer

Docenten die 3 weken doen over een multiple choice tentamen nakijken :mad:
Bericht Geplaatst op 15 jun 2017 09:50 

Hardtraxx Veteran

Trajanusch schreef:
Docenten die 3 weken doen over een multiple choice tentamen nakijken :mad:

Docenten die maar op de helft van je scriptie feedback geven terwijl je een concept versie opgestuurd hebt die zo goed als klaar is >.<

Je ziet de feedback elk hoofdstuk minder uitgebreid worden tot hij er maar gewoon even helemaal mee kapt :lol:
Bericht Geplaatst op 15 jun 2017 10:11 

Hardtraxx Veteran

Producers die een plaat aankondigen in een video met een bandana voor de mond en een pet op het hoofd, stoer pratend: yo yo raw muddafukkas, we, the raw enemies of the state, hereby present our fucking raw anthem/song.
Sowieso zijn die aankondigingsvideo's vaak tenenkrommend.
Bericht Geplaatst op 15 jun 2017 10:11 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Veel te vroeg wakker moeten worden en vervolgens met mijn slaapkop niet nadenken dat het vandaag ziek warm gaat worden en doodleuk een lange broek aan doen :huh:

http://www.magikeenkortebroekaan.nl/

Die studiopreviews worden echt met de keer slechter. Die van Krowdexx al eens gezien? :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 15 jun 2017 10:13 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Producers die een plaat aankondigen in een video met een bandana voor de mond en een pet op het hoofd, stoer pratend: yo yo raw muddafukkas, we, the raw enemies of the state, hereby present our fucking raw anthem/song.

Producers die een filmpje van zichzelf maken waarmee ze kickrolls meetrommelen en hun eigen vage melodie playbacken ---------------------> Caine je moet normaal doen
Bericht Geplaatst op 15 jun 2017 10:34 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Daveytl schreef:

Producers die een filmpje van zichzelf maken waarmee ze kickrolls meetrommelen en hun eigen vage melodie playbacken ---------------------> Caine je moet normaal doen

Vreselijk. Welke mongol heeft bedacht dat dit de trend moet worden.
Bericht Geplaatst op 15 jun 2017 10:37 

Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
Daveytl schreef:

Die filmpjes van Caine zijn ook echt de definitie van tenenkrommend, ik cringe hem ook altijd de moeder als ik ze voorbij zie komen.
Bericht Geplaatst op 15 jun 2017 10:38 

Hardtraxx Veteran

Caine heeft tenminste nog een tof Schots accent. Al die Nederlanders met hun gemaakte steenkolen engels YOOO GAIZZZZ
Bericht Geplaatst op 15 jun 2017 10:41 

Hardtraxx Veteran

Ik vind caine echt zo'n mafklapper met z'n kijk ik moet stoer doen gedrag
Bericht Geplaatst op 15 jun 2017 11:26 

Hardtraxx Veteran

Ontiegelijk lang verhaal van mn vriendin binnenkrijgen waarom ze een onvoldoende heeft voor een presentatie xd
Bericht Geplaatst op 15 jun 2017 11:27 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Ontiegelijk lang verhaal van mn vriendin binnenkrijgen waarom ze een onvoldoende heeft voor een presentatie xd

Steun haar gvd.
Bericht Geplaatst op 15 jun 2017 11:29 

Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
klapstoel schreef:

Steun haar gvd.

Doe ik ook, neemt niet weg dat die berichten zo lang zijn :P
Bericht Geplaatst op 15 jun 2017 11:31 

Hardtraxx Veteran

Daar heb je een .
Bericht Geplaatst op 15 jun 2017 11:47 

Hardtraxx Veteran

Snel! Pakeen. voor het verdwijnt!
Vorige  1 ... 952, 953, 954, 955, 956, 957, 958 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic