Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ja idd, daarom ben ik toch altijd voorzichtig bij dat soort uitritten, vaak zat dat dat gebeurt.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Ik ga standaard op de rem als mensen voor zo'n uitrit staan en dan blijven turen naar rechts als ik van links kom
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
De meeste mensen hebben de beoordeling van hun scriptie vorige week al ontvangen, maar mijn groep nog niet. En dat terwijl onze begeleider altijd ontzettend snel was met feedback. ;_; Deze week en volgende week zijn herkansingsweken ervoor dus mag hopen dat 'ie opschiet.
Hardtraxx Veteran
8657 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Een mug die me vannacht te lang wakker heeft gehouden + soort van koorts + toetsweek begint morgen dus moet leren dus wtf doe ik op hardtraxx ik snap er niks van??? #durftevragen
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen Aug 2026
corneelwr wrote:Een mug die me vannacht te lang wakker heeft gehouden + soort van koorts + toetsweek begint morgen dus moet leren dus wtf doe ik op hardtraxx ik snap er niks van??? #durftevragen
Er niks meer van snappen, dat is toch juist een genietmomentje?
Hardtraxx Veteran
8657 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Op z'n tijd zeker niet verkeerd inderdaad :cool:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 5 days ago
Tentamenstress i.c.m Defqon kriebels :x :lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Indy wrote:Tentamenstress i.c.m Defqon kriebels :x :lol:
100% eens, gvd wat kut.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Enkel tentamenstress, Defqon kriebels zijn nog lang niet aanwezig. Als ze überhaupt komen volgende week.

Telefoon ligt aan de andere kant van de kamer, hoorde hem meerdere malen trillen in een patroon wat leek alsof ik gebeld werd. Ik erheen om te kijken, niks. Pas toen besefte ik me dat het eigenlijk het gesnurk van m'n moeder was wat ik hoorde. :') Dit is zowel een wtf-momentje als een irritatiemomentje want het bracht me uit m'n concentratie.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
DJ's die tijdens het uitgaan alleen maar NL hip Hop draaien en totaal geen drive/flow in hun sets krijgen. Ben gewoon eerder naar huis gegaan omdat ik het gewoon niet naar mijn zin had xd
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Wilde gister nog even de drone op laten omdat ik eindelijk weer eens tijd had, bleek die nog een update te moeten doen. Toen het spul weer ingepakt en de kans op een mooi plaatje moeten laten varen (vliegen haha) >.<
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Docenten die 3 weken doen over een multiple choice tentamen nakijken :mad:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
Trajanusch wrote:Docenten die 3 weken doen over een multiple choice tentamen nakijken :mad:
Docenten die maar op de helft van je scriptie feedback geven terwijl je een concept versie opgestuurd hebt die zo goed als klaar is >.<

Je ziet de feedback elk hoofdstuk minder uitgebreid worden tot hij er maar gewoon even helemaal mee kapt :lol:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Producers die een plaat aankondigen in een video met een bandana voor de mond en een pet op het hoofd, stoer pratend: yo yo raw muddafukkas, we, the raw enemies of the state, hereby present our fucking raw anthem/song.
Sowieso zijn die aankondigingsvideo's vaak tenenkrommend.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Exterkate wrote:Veel te vroeg wakker moeten worden en vervolgens met mijn slaapkop niet nadenken dat het vandaag ziek warm gaat worden en doodleuk een lange broek aan doen :huh:
http://www.magikeenkortebroekaan.nl/

Die studiopreviews worden echt met de keer slechter. Die van Krowdexx al eens gezien? :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Daveytl wrote:Producers die een plaat aankondigen in een video met een bandana voor de mond en een pet op het hoofd, stoer pratend: yo yo raw muddafukkas, we, the raw enemies of the state, hereby present our fucking raw anthem/song.
Producers die een filmpje van zichzelf maken waarmee ze kickrolls meetrommelen en hun eigen vage melodie playbacken ---------------------> Caine je moet normaal doen
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 44 minutes ago
sonnebloem wrote:
Daveytl wrote:Producers die een plaat aankondigen in een video met een bandana voor de mond en een pet op het hoofd, stoer pratend: yo yo raw muddafukkas, we, the raw enemies of the state, hereby present our fucking raw anthem/song.
Producers die een filmpje van zichzelf maken waarmee ze kickrolls meetrommelen en hun eigen vage melodie playbacken ---------------------> Caine je moet normaal doen
Vreselijk. Welke mongol heeft bedacht dat dit de trend moet worden.
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
sonnebloem wrote:
Die filmpjes van Caine zijn ook echt de definitie van tenenkrommend, ik cringe hem ook altijd de moeder als ik ze voorbij zie komen.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
Caine heeft tenminste nog een tof Schots accent. Al die Nederlanders met hun gemaakte steenkolen engels YOOO GAIZZZZ
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Ik vind caine echt zo'n mafklapper met z'n kijk ik moet stoer doen gedrag
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Ontiegelijk lang verhaal van mn vriendin binnenkrijgen waarom ze een onvoldoende heeft voor een presentatie xd
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
klapstoel wrote:Ontiegelijk lang verhaal van mn vriendin binnenkrijgen waarom ze een onvoldoende heeft voor een presentatie xd
Steun haar gvd.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Rowanyt1309 wrote:
klapstoel wrote:Ontiegelijk lang verhaal van mn vriendin binnenkrijgen waarom ze een onvoldoende heeft voor een presentatie xd
Steun haar gvd.
Doe ik ook, neemt niet weg dat die berichten zo lang zijn :P
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Daar heb je een .
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Snel! Pakeen. voor het verdwijnt!