Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
klapstoel wrote:Ontiegelijk lang verhaal van mn vriendin binnenkrijgen waarom ze een onvoldoende heeft voor een presentatie xd
Je had "tl;dr" terug moeten sturen xd
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Nou kan ik ook lachen om die grap :cool: haha ja gister kende ik die afkorting nog niet
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 22 hours ago
Sorry maar mensen die hun Defqon drugs gebruik schema delen in het drugs topic... Ik lees altijd met plezier mee maar dat komt echt zo kansloos over >.<
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Rickzel wrote:Sorry maar mensen die hun Defqon drugs gebruik schema delen in het drugs topic... Ik lees altijd met plezier mee maar dat komt echt zo kansloos over >.<
Sorry. :cry:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Joey wrote:
Rickzel wrote:Sorry maar mensen die hun Defqon drugs gebruik schema delen in het drugs topic... Ik lees altijd met plezier mee maar dat komt echt zo kansloos over >.<
Sorry. :cry:
Er wordt gevraagd, ik antwoord :innocent:
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
Ik vergeef het iedereen, maar als het op RSU werd gedaan zou iedereen hier gek worden :$
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Rickzel wrote:Ik vergeef het iedereen, maar als het op RSU werd gedaan zou iedereen hier gek worden :$
Nee hoor. Ik vind alleen dat stoere gedrag over drugs gebruiken irritant. Praat er gewoon een beetje normaal over. Dingen zoals 'net een tering dikke lijn gesnoven'. Dat vind ik kansloos
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
RoyAPO wrote:
Rickzel wrote:Ik vergeef het iedereen, maar als het op RSU werd gedaan zou iedereen hier gek worden :$
Nee hoor. Ik vind alleen dat stoere gedrag over drugs gebruiken irritant. Praat er gewoon een beetje normaal over. Dingen zoals 'net een tering dikke lijn gesnoven'. Dat vind ik kansloos
Sorry, ik probeerde te zoeken op facebook... was niet de bedoeling dat dat gepost werd :oh:
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
RoyAPO wrote:
was niet m'n bedoeling een hele discussie aan te zwengelen, IK vind het gewoon een beetje kansloos over komen. Heb ook niks tegen het drugs topic, wordt vaak echt serieuze dingen geplaatst die ik interessant vind om te lezen (zitten echt een paar experts hier die wetenschappelijk kunnen onderbouwen waarom iets wel of niet verstandig is)

alleen wanneer iedereen z'n lijstje met drugs gaat opnoemen wat hij elke dag gaat nemen en wanneer, dan cringe ik een beetje.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Vind het altijd wel leuk om te lezen wat iedereen gaat doen en waarom, misschien brengt het je zelf ook nog op ideeën als je een keer wat anders wil ofzo :P
RoyAPO wrote: Nee hoor. Ik vind alleen dat stoere gedrag over drugs gebruiken irritant. Praat er gewoon een beetje normaal over. Dingen zoals 'net een tering dikke lijn gesnoven'. Dat vind ik kansloos
Hier wel 100% mee eens, maar dat valt hier nog wel mee volgens mij.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Hier heb ik dat nog niet gezien nee. Is maar goed ook :P
Hardtraxx Veteran
4916 posts member since 2015
Wanneer mensen zulke drugs schema's hebben, is dat voor mij juist een teken dat ze er bewust mee bezig zijn en er goed over nadenken. Dit komt op mij over als verantwoord gebruik (al zijn de doseringen niet genoemd natuurlijk).
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Als er naar gevraagd wordt, is er inderdaad niks mis mee. Gewoon interesse dus :)
En ook eens met Norther en Roy
Bierkoning
last seen 25 days ago
Dat ik mezelf elke 2 minuten weer van m'n studie af hou door onzinnige dingen te doen zoals deze zin typen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Pommer wrote:Dat ik mezelf elke 2 minuten weer van m'n studie af hou door onzinnige dingen te doen zoals deze zin typen.
https://tomato-timer.com

Dit heeft mijn stage gered.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Pommer wrote:Dat ik mezelf elke 2 minuten weer van m'n studie af hou door onzinnige dingen te doen zoals deze zin typen.
https://getcoldturkey.com/
Bierkoning
last seen 25 days ago
Wil ik niks mee te maken hebben.

OT: Jebroer, DJ Paul Elstak & Dr Phunk - Engeltje
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Zevertopic heeft een slotje >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Fantazoo wrote:Zevertopic heeft een slotje >.<
ja wat is dit nou weer dan
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
sonnebloem wrote:
Fantazoo wrote:Zevertopic heeft een slotje >.<
ja wat is dit nou weer dan
het was niet on topic meer
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Er werd niet gezeverd maar gewoon gediscussieerd?
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Zo moeten werken terwijl ik geen zin heb. Moet ik ook nog klanten helpen met kleding. #langlevekledingwinkel
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Rowanyt1309 wrote:Zo moeten werken terwijl ik geen zin heb.
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Rowanyt1309 wrote:Zo moeten werken terwijl ik geen zin heb. Moet ik ook nog klanten helpen met kleding. #langlevekledingwinkel
Wow, dat is wel erg vervelend! Ik kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt als je bij een kledingwinkel werkt.
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Rowanyt1309 wrote:Moet ik ook nog klanten helpen met kleding. #langlevekledingwinkel
Gewoon niet doen, zit nooit op die gasten te wachten. Ik kan op zich best zelf m'n kleding uitzoeken/beoordelen.