Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 953, 954, 955, 956, 957, 958, 959 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 12:07 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Ontiegelijk lang verhaal van mn vriendin binnenkrijgen waarom ze een onvoldoende heeft voor een presentatie xd

Je had "tl;dr" terug moeten sturen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 12:08 

Hardtraxx Veteran

Nou kan ik ook lachen om die grap :cool: haha ja gister kende ik die afkorting nog niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 17:56 

Hardtraxx Veteran

Sorry maar mensen die hun Defqon drugs gebruik schema delen in het drugs topic... Ik lees altijd met plezier mee maar dat komt echt zo kansloos over >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 17:59 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Sorry maar mensen die hun Defqon drugs gebruik schema delen in het drugs topic... Ik lees altijd met plezier mee maar dat komt echt zo kansloos over >.<

Sorry. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 18:03 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Rickzel schreef:

Sorry. :cry:

Er wordt gevraagd, ik antwoord :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 18:38 

Hardtraxx Veteran

Ik vergeef het iedereen, maar als het op RSU werd gedaan zou iedereen hier gek worden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 18:53 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ik vergeef het iedereen, maar als het op RSU werd gedaan zou iedereen hier gek worden :$

Nee hoor. Ik vind alleen dat stoere gedrag over drugs gebruiken irritant. Praat er gewoon een beetje normaal over. Dingen zoals 'net een tering dikke lijn gesnoven'. Dat vind ik kansloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 18:56 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Rickzel schreef:

Nee hoor. Ik vind alleen dat stoere gedrag over drugs gebruiken irritant. Praat er gewoon een beetje normaal over. Dingen zoals 'net een tering dikke lijn gesnoven'. Dat vind ik kansloos

Sorry, ik probeerde te zoeken op facebook... was niet de bedoeling dat dat gepost werd :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 19:00 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Rickzel schreef:

was niet m'n bedoeling een hele discussie aan te zwengelen, IK vind het gewoon een beetje kansloos over komen. Heb ook niks tegen het drugs topic, wordt vaak echt serieuze dingen geplaatst die ik interessant vind om te lezen (zitten echt een paar experts hier die wetenschappelijk kunnen onderbouwen waarom iets wel of niet verstandig is)

alleen wanneer iedereen z'n lijstje met drugs gaat opnoemen wat hij elke dag gaat nemen en wanneer, dan cringe ik een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 19:25 

Bierkoning

Vind het altijd wel leuk om te lezen wat iedereen gaat doen en waarom, misschien brengt het je zelf ook nog op ideeën als je een keer wat anders wil ofzo :P

RoyAPO schreef:

Hier wel 100% mee eens, maar dat valt hier nog wel mee volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 19:37 

Hardtraxx Veteran

Hier heb ik dat nog niet gezien nee. Is maar goed ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 23:14 

Hardtraxx Veteran

Wanneer mensen zulke drugs schema's hebben, is dat voor mij juist een teken dat ze er bewust mee bezig zijn en er goed over nadenken. Dit komt op mij over als verantwoord gebruik (al zijn de doseringen niet genoemd natuurlijk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 23:35 

Hardtraxx Veteran

Als er naar gevraagd wordt, is er inderdaad niks mis mee. Gewoon interesse dus :)
En ook eens met Norther en Roy
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 11:14 

Bierkoning

Dat ik mezelf elke 2 minuten weer van m'n studie af hou door onzinnige dingen te doen zoals deze zin typen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 11:15 

Donateur

Pommer schreef:
Dat ik mezelf elke 2 minuten weer van m'n studie af hou door onzinnige dingen te doen zoals deze zin typen.

https://tomato-timer.com

Dit heeft mijn stage gered.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 11:35 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

https://getcoldturkey.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:34 

Bierkoning

Wil ik niks mee te maken hebben.

OT: Jebroer, DJ Paul Elstak & Dr Phunk - Engeltje
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:41 

Hardtraxx Veteran

Zevertopic heeft een slotje >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:42 

Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:

ja wat is dit nou weer dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 20:01 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Fantazoo schreef:

ja wat is dit nou weer dan

het was niet on topic meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 20:10 

Hardtraxx Veteran

Er werd niet gezeverd maar gewoon gediscussieerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 16:49 

Hardtraxx Veteran

Zo moeten werken terwijl ik geen zin heb. Moet ik ook nog klanten helpen met kleding. #langlevekledingwinkel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 16:56 

Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Zo moeten werken terwijl ik geen zin heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 23:37 

Hardtraxx Elite

Rowanyt1309 schreef:
Zo moeten werken terwijl ik geen zin heb. Moet ik ook nog klanten helpen met kleding. #langlevekledingwinkel

Wow, dat is wel erg vervelend! Ik kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt als je bij een kledingwinkel werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 07:53 

Hardtraxx Addict

Rowanyt1309 schreef:
Moet ik ook nog klanten helpen met kleding. #langlevekledingwinkel

Gewoon niet doen, zit nooit op die gasten te wachten. Ik kan op zich best zelf m'n kleding uitzoeken/beoordelen.
Vorige  1 ... 953, 954, 955, 956, 957, 958, 959 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic