Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Stuur hem deze :evil:

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Grim wrote:Stuur hem deze :evil:

View on YouTube
Hahaha the memories :corn:
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Melding krijgen op fb wanneer een vriend iets leuks vindt in een groep waar je beide in zit >.<
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Oneplus 3T discontinued net als ik 'm wil halen xd .
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Henk-Jan wrote:Oneplus 3T discontinued net als ik 'm wil halen xd .
Hij is gewoon nog te kopen hoor via de shop:
https://oneplus.net/nl/oneplus-3t
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 2 days ago
ErikZ wrote:
Daar staat twee keer "out of stock" bij, of kijken HJ en ik allebei verkeerd? Ben wel benieuwd naar de OP5
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Paling wrote:
ErikZ wrote:
Daar staat twee keer "out of stock" bij, of kijken HJ en ik allebei verkeerd? Ben wel benieuwd naar de OP5
Ja heb nu ook maar besloten te wachten ..
Jammer genoeg is m'n OPO dit weekend overleden dus moet eigenlijk wel op korte termijn een nieuwe hebben.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Bij mij staat er bij Gunmetal gewoon Ships Immediatly xd

Soft Gold is Out of Stock inderdaad
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Moet je de site even op Nederlands zetten denk ik. In Europe is hij echt out of stock.
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Henk-Jan wrote:Moet je de site even op Nederlands zetten denk ik. In Europe is hij echt out of stock.
Komt denk ik omdat volgende week dinsdag de 5 wordt gereleased.
Hardtraxxer
668 posts member since 2015
last seen May 2018
Zomerstop met voetbal van maar liefst 3 weken gehad. En we zijn nog wel kampioen geworden. Vanaf vandaag lekker iedere dinsdag de spiertjes trainen met de fysio :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Sinds donderdag last van mn keel. Was bijna over maar nu lig ik weer uren wakker door m'n eigen gehoest. En dat icm die warmte...
M
Hardtraxxer
333 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Joey wrote:Sinds donderdag last van mn keel. Was bijna over maar nu lig ik weer uren wakker door m'n eigen gehoest. En dat icm die warmte...
Image
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Mensen die niet weten hoe een uitrit werkt. Afgelopen zaterdag al boze gebaren naar me gekregen door een of ander vadsig wijf omdat ik geen voorrang nam terwijl ik uit een uitrit kwam en vanochtend ging voor me iemand vol, maar dan ook vol in de ankers omdat er van rechts iemand bij een uitrit stond te wachten. Het is niet zo moeilijk mensen...
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
50 minuten met de bus ipv 20 minuten met de auto maar die is kapot >.<
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Steffnov wrote:Mensen die niet weten hoe een uitrit werkt. Afgelopen zaterdag al boze gebaren naar me gekregen door een of ander vadsig wijf omdat ik geen voorrang nam terwijl ik uit een uitrit kwam en vanochtend ging voor me iemand vol, maar dan ook vol in de ankers omdat er van rechts iemand bij een uitrit stond te wachten. Het is niet zo moeilijk mensen...
Of mensen die niet stoppen op een rotonde als je fietst en duidelijk je hand uitsteekt >.< andersom ook, fietsers of automobilisten die geen richting aanwijzen op de rotonde
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 17 days ago
klapstoel wrote:Of mensen die niet stoppen op een rotonde als je fietst en duidelijk je hand uitsteekt >.< andersom ook, fietsers of automobilisten die geen richting aanwijzen op de rotonde
Weet niet of het in Nederland zo is, maar in België heb je 2 soorten rotondes en als fietser heb je niet altijd voorrang op een rotonde (wel/geen haaientanden op het fietspad).
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Grim wrote:
klapstoel wrote:Of mensen die niet stoppen op een rotonde als je fietst en duidelijk je hand uitsteekt >.< andersom ook, fietsers of automobilisten die geen richting aanwijzen op de rotonde
Weet niet of het in Nederland zo is, maar in België heb je 2 soorten rotondes en als fietser heb je niet altijd voorrang op een rotonde (wel/geen haaientanden op het fietspad).
Bij mijn weten heb je in NL op een rotonde altijd voorrang, zolang je op de rotonde blijft. Een doorgaande fietser heeft ook altijd voorrang boven een afslaande auto.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Ligt eraan of het fietspad op de rijbaan is. Indien dit het geval is heeft de fietser altijd voorrang. Als het fietspad apart van de rijbaan ligt is het aangegeven met haaientanden.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Binnen de bebouwde kom heeft een fietser voorrang. Erbuiten niet :)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ligt er aan waar de haaientanden staan bij een rotonde. In Leeuwarden heb je in de binnenstad als Fietser altijd voorrang, erbuiten de auto.

Je hebt dan ook een aantal soorten rotondes. De regels op een rotonde zijn niet universeel en ligt meestal aan de wegwijzering op de rotonde zelf.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Steffnov wrote:Mensen die niet weten hoe een uitrit werkt. Afgelopen zaterdag al boze gebaren naar me gekregen door een of ander vadsig wijf omdat ik geen voorrang nam terwijl ik uit een uitrit kwam en vanochtend ging voor me iemand vol, maar dan ook vol in de ankers omdat er van rechts iemand bij een uitrit stond te wachten. Het is niet zo moeilijk mensen...
Bij een uitrit heeft de persoon op de weg altijd voorrang toch? :huh:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Ja
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ja ik was een beetje verward door dat verhaal >.<
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Auto uit een verhoogde/onverharde uitrit en uit een parkeerplaats geeft altijd voorrang aan al het verkeer inderdaad.

Heb het meer andersom dat mensen die uit een parkeerplaats oid komen gewoon hun auto er voor gooien.