Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 951, 952, 953, 954, 955, 956, 957 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 14:50 

Hardtraxx Veteran

Stuur hem deze :evil:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 15:12 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Stuur hem deze :evil:

Hahaha the memories :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 15:22 

Hardtraxx Veteran

Melding krijgen op fb wanneer een vriend iets leuks vindt in een groep waar je beide in zit >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 10:24 

Hardtraxx Veteran

Oneplus 3T discontinued net als ik 'm wil halen xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 10:53 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:

Hij is gewoon nog te kopen hoor via de shop:
https://oneplus.net/nl/oneplus-3t
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 10:55 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Henk-Jan schreef:

Daar staat twee keer "out of stock" bij, of kijken HJ en ik allebei verkeerd? Ben wel benieuwd naar de OP5
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 11:02 

Hardtraxx Veteran

Paling schreef:
ErikZ schreef:
Henk-Jan schreef:

Daar staat twee keer "out of stock" bij, of kijken HJ en ik allebei verkeerd? Ben wel benieuwd naar de OP5

Ja heb nu ook maar besloten te wachten ..
Jammer genoeg is m'n OPO dit weekend overleden dus moet eigenlijk wel op korte termijn een nieuwe hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 11:21 

Hardtraxx Veteran

Bij mij staat er bij Gunmetal gewoon Ships Immediatly xd

Soft Gold is Out of Stock inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 11:33 

Hardtraxx Veteran

Moet je de site even op Nederlands zetten denk ik. In Europe is hij echt out of stock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 11:46 

Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Moet je de site even op Nederlands zetten denk ik. In Europe is hij echt out of stock.

Komt denk ik omdat volgende week dinsdag de 5 wordt gereleased.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 18:29 

Hardtraxxer

Zomerstop met voetbal van maar liefst 3 weken gehad. En we zijn nog wel kampioen geworden. Vanaf vandaag lekker iedere dinsdag de spiertjes trainen met de fysio :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 01:00 

Hardtraxx Veteran

Sinds donderdag last van mn keel. Was bijna over maar nu lig ik weer uren wakker door m'n eigen gehoest. En dat icm die warmte...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 08:45 

Hardtraxxer

Joey schreef:
Sinds donderdag last van mn keel. Was bijna over maar nu lig ik weer uren wakker door m'n eigen gehoest. En dat icm die warmte...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 08:46 

Hardtraxx Veteran

Mensen die niet weten hoe een uitrit werkt. Afgelopen zaterdag al boze gebaren naar me gekregen door een of ander vadsig wijf omdat ik geen voorrang nam terwijl ik uit een uitrit kwam en vanochtend ging voor me iemand vol, maar dan ook vol in de ankers omdat er van rechts iemand bij een uitrit stond te wachten. Het is niet zo moeilijk mensen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 08:52 

Hardtraxx Veteran

50 minuten met de bus ipv 20 minuten met de auto maar die is kapot >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 10:22 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Mensen die niet weten hoe een uitrit werkt. Afgelopen zaterdag al boze gebaren naar me gekregen door een of ander vadsig wijf omdat ik geen voorrang nam terwijl ik uit een uitrit kwam en vanochtend ging voor me iemand vol, maar dan ook vol in de ankers omdat er van rechts iemand bij een uitrit stond te wachten. Het is niet zo moeilijk mensen...

Of mensen die niet stoppen op een rotonde als je fietst en duidelijk je hand uitsteekt >.< andersom ook, fietsers of automobilisten die geen richting aanwijzen op de rotonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 10:45 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Of mensen die niet stoppen op een rotonde als je fietst en duidelijk je hand uitsteekt >.< andersom ook, fietsers of automobilisten die geen richting aanwijzen op de rotonde

Weet niet of het in Nederland zo is, maar in Belgiƫ heb je 2 soorten rotondes en als fietser heb je niet altijd voorrang op een rotonde (wel/geen haaientanden op het fietspad).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 10:50 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
klapstoel schreef:

Weet niet of het in Nederland zo is, maar in Belgiƫ heb je 2 soorten rotondes en als fietser heb je niet altijd voorrang op een rotonde (wel/geen haaientanden op het fietspad).

Bij mijn weten heb je in NL op een rotonde altijd voorrang, zolang je op de rotonde blijft. Een doorgaande fietser heeft ook altijd voorrang boven een afslaande auto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 10:52 

Hardtraxx Veteran

Ligt eraan of het fietspad op de rijbaan is. Indien dit het geval is heeft de fietser altijd voorrang. Als het fietspad apart van de rijbaan ligt is het aangegeven met haaientanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 10:58 

Hardtraxx Veteran

Binnen de bebouwde kom heeft een fietser voorrang. Erbuiten niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 11:39 

Kraak... Piep...

Ligt er aan waar de haaientanden staan bij een rotonde. In Leeuwarden heb je in de binnenstad als Fietser altijd voorrang, erbuiten de auto.

Je hebt dan ook een aantal soorten rotondes. De regels op een rotonde zijn niet universeel en ligt meestal aan de wegwijzering op de rotonde zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 14:03 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

Bij een uitrit heeft de persoon op de weg altijd voorrang toch? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 14:04 

Hardtraxx Veteran

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 14:06 

Hardtraxx Veteran

Ja ik was een beetje verward door dat verhaal >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 14:07 

Kraak... Piep...

Auto uit een verhoogde/onverharde uitrit en uit een parkeerplaats geeft altijd voorrang aan al het verkeer inderdaad.

Heb het meer andersom dat mensen die uit een parkeerplaats oid komen gewoon hun auto er voor gooien.
Vorige  1 ... 951, 952, 953, 954, 955, 956, 957 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic