Active topics in Off-Topic
Moderators
Je inschrijven voor een vak maar dit een beetje aan de late kant doen waardoor het vak misschien al vol zit.. kan mijn hele bachelor planning in de war schoppen 
Ja meestal zet ik het in mijn agenda wanneer de inschrijving open staat maar nu vergeten waardoor na 4 dagen na opening inschrijving het al (bijna) vol is.wrote:Doe je toch echt zelf.
Populaire seminars moest je bij ons binnen het uur inschrijven anders piste je al naast de pot.wrote:Ja meestal zet ik het in mijn agenda wanneer de inschrijving open staat maar nu vergeten waardoor na 4 dagen na opening inschrijving het al (bijna) vol is.wrote:Doe je toch echt zelf.
Mensen die in het openbaar (nu bijv in de trein) elkaar ongegeneerd luid smakkend af gaan zitten lebberen. Verschrikkelijk
Mensen die heel traag lopen/slenteren terwijl jij aan het winkelen bent bijvoorbeeld en dat precies voor jouw voeten doen terwijl jij er niet langs kan wat vet vervelend is want dan wil je er langs omdat jij wel gewoon normaal doorloopt en zij niet pff jeetje waarom bestaan zulke mensen gr
MisschienhadjeditverhaalwelgewoonzonderspatiesenleestekensmoetentypenEditgr.
De reden waarom ik markten haat.wrote:Mensen die heel traag lopen/slenteren terwijl jij aan het winkelen bent bijvoorbeeld en dat precies voor jouw voeten doen terwijl jij er niet langs kan wat vet vervelend is want dan wil je er langs omdat jij wel gewoon normaal doorloopt en zij niet pff jeetje waarom bestaan zulke mensen gr
Kind van de duivel tijdens de eindshow van Freshtival. 
Klamme handjes hebben terwijl je achter je pc zit
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Deadline dag voor de beoordeling van m'n scriptie. Heb er zelf niet zo'n heel goed gevoel over, dus de zenuwen lopen flink op 
Vaak valt het dan uiteindelijk toch mee. Succes!wrote:Deadline dag voor de beoordeling van m'n scriptie. Heb er zelf niet zo'n heel goed gevoel over, dus de zenuwen lopen flink op
Het einde van een project dat nadert
Het einde van een stage dat nadert. Voortgangsverslagen, (concept) scriptie, eindgesprekken, beoordelingsformulieren, eindpresentatie en dan ook nog wat vakken van vorig jaar moeten doen.
Oja één pluspuntje; Defqon weekend nog even tussen de drukte door 
wrote:Het einde van een stage dat nadert. Voortgangsverslagen, (concept) scriptie, eindgesprekken, beoordelingsformulieren, eindpresentatie en dan ook nog een vak van vorig jaar moeten doenOja nog één minpuntje, door de drukte helaas geen Defqon weekend
![]()
Samsung S7 oortjes aan linkerkant kapoet, heel minimaal geluid 
Zijn toch kwaliteitloze kut dingen, hop naar de genietmoment toppawrote:Samsung S7 oortjes aan linkerkant kapoet, heel minimaal geluid
Mensen die je wekelijks ziet, die je gaan ontvrienden/ontvolgen op Facebook/instagram
. Snap ik nooit zo goed
Dan moet je gewoon over ze heen zeiken om dominantie te tonen.wrote:Mensen die je wekelijks ziet, die je gaan ontvrienden/ontvolgen op Facebook/instagram. Snap ik nooit zo goed
Dit inderdaadwrote:Mensen die je wekelijks ziet, die je gaan ontvrienden/ontvolgen op Facebook/instagram. Snap ik nooit zo goed
Wellicht dat deze vrienden niet geïnteresseerd zijn in (vele) hardstyle (of andere onderwerpen) gerelateerde posts, dan kan ik het nog wel begrijpen. Ontvrienden gaat wel een beetje ver ja. 
Ja instagram vind ik ook minder erg dan Facebook. Maar ontvrienden op facebook gaat idd te ver. Dan kom je er vandaag achter dat diegene bijvoorbeeld in je voorgestelde vrienden staatwrote:Wellicht dat deze vrienden niet geïnteresseerd zijn in (vele) hardstyle (of andere onderwerpen) gerelateerde posts, dan kan ik het nog wel begrijpen. Ontvrienden gaat wel een beetje ver ja.