Eens met dit. Ben hierdoor ook weleens eerder naar huis gegaan vanaf een feest. Ik heb er ook nog nooit iemand positief over gehoord, snap niet dat ze die dingen niet gewoon weglaten.wrote:Dat heb ik juist met stroboscopen, verschrikkelijk nare dingen zijn dat, is voor mij echt een reden om feesten te skippenwrote:
Irritatiemomentje 2 zijn Lasers. Op de een of andere manier krijg ik altijd zo'n straal precies in mijn oog (paay me niet) en ben ik daar een beetje paranoïde voor geworden. Ook al zijn ze in de meeste gevallen te slap om schade te doen..
Active topics in Off-Topic
Moderators
Die gast in die glimmende jas ookwrote:Kwam dit gisteravond tegen op mijn instagram ontdekkingstocht. Best wel een heel erg irritatiemomentje maar ik kon er ook wel weer heel erg om lachen![]()
View on Instagram
Last edited by MelvinFR on 30 Apr 2017 19:16, edited 1 time in total.
Gemengde gevoelens bij het kijken van dat filmpje. 
Mensen die screenshots maken van je snaps, godverdomme weg vertrouwen.
Haha ja dat is idd wel een principe dingetje, hele nut van snapchat gaat weg als je er screenshots van gaat makenwrote:Mensen die screenshots maken van je snaps, godverdomme weg vertrouwen.
Mcsa examen doen en van de 700 punten 675 halen 
Ehm is dat niet heel goed? Of is het 'van de benodigde 700 punten 675 halen?wrote:Mcsa examen doen en van de 700 punten 675 halen
Dat laatste haha. Zonde Marhan, wanneer herkansing? 675 nog netjes trouwens, die examens zijn ziek moeilijk.wrote:Ehm is dat niet heel goed? Of is het 'van de benodigde 700 punten 675 halen?wrote:Mcsa examen doen en van de 700 punten 675 halen
Ja wat Melvin zegt, dit voelt echt zo kut aan. Liever gigantisch falen dan op het randje 
Ja die toetsen zijn echt zo kut, gelijk herkansen nu het nog in mijn hoofd zit met misschien een extra 2 weekjes om nog meer te studeren.
Ja die toetsen zijn echt zo kut, gelijk herkansen nu het nog in mijn hoofd zit met misschien een extra 2 weekjes om nog meer te studeren.
Het moment dat je beseft dat je volgende feest pas weer over 2,5 maand is. 
Is je dickpic nu opgeslagen ?wrote:Mensen die screenshots maken van je snaps, godverdomme weg vertrouwen.
Dat de "Forum" knop weg is boven in de rode balk.
Die gebruikte ik altijd...
Je niet meer kan zoeken aangezien de frontpage weg is en dus ook de zoekbalkwrote:Dat de "Forum" knop weg is boven in de rode balk.Die gebruikte ik altijd...
Gewoon op 'Home' klikken helemaal links, alles kan gewoon nogwrote:Je niet meer kan zoeken aangezien de frontpage weg is en dus ook de zoekbalkwrote:Dat de "Forum" knop weg is boven in de rode balk.Die gebruikte ik altijd...
(of ik zit totaal verkeerd te kijken)
Of onderaan de pagina op "forumoverzicht". Die gebruik ik dan weer altijdwrote:Dat de "Forum" knop weg is boven in de rode balk.Die gebruikte ik altijd...
Nee Rickzel/Henk-Jan je snapt me niet, de zoekbalk is weg
die stond op de frontpage en nu kan ik niet zoeken op woorden
wrote:Nee Rickzel/Henk-Jan je snapt me niet, de zoekbalk is wegdie stond op de frontpage en nu kan ik niet zoeken op woorden

Jezus wat ben ik blind
Thnx Eend 
Ja ik vanaf nu ook, die home knop voelt me toch vreemd aan. Vind nieuwe home page ook wel beetje gek nog.wrote:Of onderaan de pagina op "forumoverzicht". Die gebruik ik dan weer altijdwrote:Dat de "Forum" knop weg is boven in de rode balk.Die gebruikte ik altijd...
haha sukkelwrote:
Bij mij staat die er ook nog!
???????????????wrote:haha sukkelwrote:
Bij mij staat die er ook nog!