Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 941, 942, 943, 944, 945, 946, 947 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 apr 2017 16:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat Headhunterz al als derde act (13:45-14:45) staat op Kingsland Den Bosch waar ik naar toe ga.

Daar gaat mijn hoop om wat hardstyleplaatjes te horen van 'm :(
Bericht Geplaatst op 25 apr 2017 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Dat Headhunterz al als derde act (13:45-14:45) staat op Kingsland Den Bosch waar ik naar toe ga.

Daar gaat mijn hoop om wat hardstyleplaatjes te horen van 'm :(

Dat krijg je als die op meerdere plaatsen moet draaien.
Bericht Geplaatst op 25 apr 2017 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets bestellen en dat het dan op PostNL op bezorgd staat maar dan niks ontvangen hebben :mad:
Bericht Geplaatst op 25 apr 2017 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nvm
Bericht Geplaatst op 26 apr 2017 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De KNVB >.<
Bericht Geplaatst op 26 apr 2017 12:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
De RFEF >.<
Bericht Geplaatst op 26 apr 2017 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Indy schreef:
bedankt foor de teg!!!!!

teg ook ene gerhendicapten mergool


@corneelkoorn AHAAHAH ECHT VET DOWN HIJ

Zeg in m'n gezicht dan pannenkoek (L)
Bericht Geplaatst op 28 apr 2017 15:28 
 
Hardtraxxer

Gasten die persé zonder shirt moeten lopen op een indoor locatie. :lol:
Bericht Geplaatst op 29 apr 2017 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik klik hele tijd verkeerd op de koppelingen in de rode balk bovenaan. Gewoonte dat Feesten als 3de staat en Forum als voorlaatste. xd
Bericht Geplaatst op 29 apr 2017 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WJD topic gone?

edit: vergeten dat de home button ook bestond >.<
Bericht Geplaatst op 29 apr 2017 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wish come true banner -.-
Bericht Geplaatst op 29 apr 2017 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Over een paar weken 2 herkansingen hebben meteen na het feestweekend van de voetbalclub. Tot overmaat van ramp is het eerste tentamen om 09:30 en de tweede pas om 18:15. Kortom: pure eets.
Bericht Geplaatst op 29 apr 2017 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met Koningsdag mezelf volgens mij serieus een stel gekneusde ribben gesnoeid :x
Bericht Geplaatst op 29 apr 2017 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Met Koningsdag mezelf volgens mij serieus een stel gekneusde ribben gesnoeid :x


Hoe doe je dat? :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 29 apr 2017 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee >.<
Bericht Geplaatst op 30 apr 2017 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Geen idee >.<


jouw avatar xd ik zie weer dat mens uit hippolytushoef :lol:
Bericht Geplaatst op 30 apr 2017 00:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat op de stage waar ik laatst nog Delete en B-front heb bijgewoond nu de Macarena wordt gedraaid
Bericht Geplaatst op 30 apr 2017 11:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op Koningsdag meegemaakt dat er niemand mee deed met Shiverz. Hoe is het mogelijk zoveel dagjesvolk te verzamelen.

Irritatiemomentje 2 zijn Lasers. Op de een of andere manier krijg ik altijd zo'n straal precies in mijn oog (paay me niet) en ben ik daar een beetje paranoïde voor geworden. Ook al zijn ze in de meeste gevallen te slap om schade te doen..
Bericht Geplaatst op 30 apr 2017 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwam dit gisteravond tegen op mijn instagram ontdekkingstocht. Best wel een heel erg irritatiemomentje maar ik kon er ook wel weer heel erg om lachen :lol:

https://instagram.com/p/BTd7vvzgi8X/
Bericht Geplaatst op 30 apr 2017 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: Hoe je hem ook hoort mee schreeuwen
Bericht Geplaatst op 30 apr 2017 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ze blij mogen zijn als ze al gezogen worden :whistle:
Bericht Geplaatst op 30 apr 2017 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Railion schreef:

Irritatiemomentje 2 zijn Lasers. Op de een of andere manier krijg ik altijd zo'n straal precies in mijn oog (paay me niet) en ben ik daar een beetje paranoïde voor geworden. Ook al zijn ze in de meeste gevallen te slap om schade te doen..


Dat heb ik juist met stroboscopen, verschrikkelijk nare dingen zijn dat, is voor mij echt een reden om feesten te skippen -.-
Bericht Geplaatst op 30 apr 2017 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Railion schreef:

Irritatiemomentje 2 zijn Lasers. Op de een of andere manier krijg ik altijd zo'n straal precies in mijn oog (paay me niet) en ben ik daar een beetje paranoïde voor geworden. Ook al zijn ze in de meeste gevallen te slap om schade te doen..


Dat heb ik juist met stroboscopen, verschrikkelijk nare dingen zijn dat, is voor mij echt een reden om feesten te skippen -.-


Dat is een paar seconden wel leuk, maar ik word ook naar van als dat te lang aanblijft
Bericht Geplaatst op 30 apr 2017 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met grote pupillen is het al helemaal kut. Half blind word je ervan xd. Dan is het echt ontwijken geblazen
Bericht Geplaatst op 30 apr 2017 14:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Of CO2 kanonnen die gewoon 20 maal random na elkaar afgaan, waardoor je niets meer van de muziek kan horen :thumbdown:
(Qings of the Night)
Vorige  1 ... 941, 942, 943, 944, 945, 946, 947 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic