Dat was me nog niet eens opgevallen. 
Active topics in Off-Topic
Moderators
1000 pagina's geklaag, jullie mogen trots zijn.
Als dit zo is heb ik op koningsnacht in 1 klap 2 helden van me ontmoetwrote:Hahaha ''verlult'' Melvin zich hier nou
wrote:Hahaha ''verlult'' Melvin zich hier nou
Wow Melvin nooit geweten dat jij dat was. :O Betrapt!
Dat je overal tegenwoordig die 'kind van de duivel' hardstyle plaat hoort. Man man man schande voor de hele scene en het geeft zo'n slechte naam in mijn ogen 
Dit weekend weer op een gewone lokale fuif. Komen er allemaal mensen naar mij "DIT IS TOCH JE MUZIEKSTIJL!".wrote:Dat je overal tegenwoordig die 'kind van de duivel' hardstyle plaat hoort. Man man man schande voor de hele scene en het geeft zo'n slechte naam in mijn ogen
wrote:in 1 klap 2 helden van me ontmoet
Met koningsdag heb ik die 6 (!) keer moeten aanhoren. Is toch niet leuk meerwrote:Dat je overal tegenwoordig die 'kind van de duivel' hardstyle plaat hoort. Man man man schande voor de hele scene en het geeft zo'n slechte naam in mijn ogen
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dit precies, zo kut hewrote:Dit weekend weer op een gewone lokale fuif. Komen er allemaal mensen naar mij "DIT IS TOCH JE MUZIEKSTIJL!".wrote:Dat je overal tegenwoordig die 'kind van de duivel' hardstyle plaat hoort. Man man man schande voor de hele scene en het geeft zo'n slechte naam in mijn ogen
Eens. Afschuwelijke plaat.wrote:Dat je overal tegenwoordig die 'kind van de duivel' hardstyle plaat hoort. Man man man schande voor de hele scene en het geeft zo'n slechte naam in mijn ogen
Melvin is toch niet echt poephark of wel? 
Je kan tekst in een element gewoon live aanpassen. In Chrome iig.wrote:Melvin is toch niet echt poephark of wel?
Ik kies er voor om te geloven dat Melvin poephark is
Oja en Kind van de Duivel
oprecht leuke plaat, iedereen gaat los in de plaatselelijke kroeg als je die draait, is toch goud joh. Catchy as fuck. Muziek voor je 13-jarige zusje
Vrienden van me zongen het in Amsterdam tijdens koningsdag en kregen bijna klappen omdat het een "rotterdams nummer" is

Oja en Kind van de Duivel
Vrienden van me zongen het in Amsterdam tijdens koningsdag en kregen bijna klappen omdat het een "rotterdams nummer" is
Mijn irritatiemomentjewrote:Vrienden van me zongen het in Amsterdam tijdens koningsdag en kregen bijna klappen omdat het een "rotterdams nummer" is![]()
![]()
Ik vind B-Front maar kut muziek want hij komt uit Brabant, en ik vind Brabant maar een kut provinice.wrote:Mijn irritatiemomentjewrote:Vrienden van me zongen het in Amsterdam tijdens koningsdag en kregen bijna klappen omdat het een "rotterdams nummer" is![]()
![]()
School.
Veel af moeten hebben over een week.
Niks af.
Irritatie.
Veel af moeten hebben over een week.
Niks af.
Irritatie.
Mocht Melvin willen. Er staat zelfs een foto van de legend himself op HTwrote:Melvin is toch niet echt poephark of wel?
wrote:was leuk en kwam veel mense tegen van haardrax en ik gaf iedereen een knuffel en dat was egt leuwk . Poephark ging bierhale en toen waren me maikel kwijt en dat was egt kut. Maar toen werd die ene trek met harde bass gedraaid en gingen we allemaal heee hoo roepen was hard! toen kwam taam red en gingen we heel hard zingen en dansjes doen en was leuk hihi
Can confirm, die gast met die bril is Melvin