Ik leef met je mee.wrote:Snapstreak na 124 dagen kwijtraken. Gisterochtend voor het laatst gesnapt en blijkbaar was vanmiddag al te laat. Godverdomme kut snapchat.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Snapstreak van 300 en 200 kwijt na dit weekend
en mn streak met Randy 
Dat ik niet weet wat een snapstreak is 
Dat is het aantal dagen achter elkaar snaps sturen naar elkaar. Dus Seeker of Fire had 300 dagen achter elkaar snaps gestuurd naar en ontvangen van een vriend. En dat is best langwrote:Dat ik niet weet wat een snapstreak is
Wat krijg je als je het een jaar vol hebt gehouden?wrote:Dat is het aantal dagen achter elkaar snaps sturen naar elkaar. Dus Seeker of Fire had 300 dagen achter elkaar snaps gestuurd naar en ontvangen van een vriend. En dat is best langwrote:Dat ik niet weet wat een snapstreak is
Hoe die snapstreaks geteld worden is echt hogere wiskunde. Je snapstreak score is niet gelijk aan het aantal dagen dat de streak loopt. Ik heb een streak met persoon A, die eerst 2 'dagen' achterliep op persoon B, maar nu juist 2 'dagen' voor ligt.. En nee, die streaks zijn niet opnieuw begonnen oid
Bovenstaande gesprek is voor mij een irritatiemomentje, dat mensen daar mee bezig zijn...
Een fotoalbum van de NSA met al je snaps.wrote:Wat krijg je als je het een jaar vol hebt gehouden?wrote:Dat is het aantal dagen achter elkaar snaps sturen naar elkaar. Dus Seeker of Fire had 300 dagen achter elkaar snaps gestuurd naar en ontvangen van een vriend. En dat is best langwrote:Dat ik niet weet wat een snapstreak is
Op je werk zitten tot 22u en er is geen fuck te doen, dat is mijn uiterste irritatiemoment

Tweede monitor die weer stoer doet. Niet te veranderen zonder de displayport kabel er uit te trekken, wat kut is aangezien ik met een schuin dak er haast niet bij kan.
En geen melk in huis
De gevolgen van een halve bucket hotwings

RIP anjerwrote:De gevolgen van een halve bucket hotwings![]()
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Geeneens een hele bucket?wrote:De gevolgen van een halve bucket hotwings![]()
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Sterkte vandaag danwrote:Gedeeld
Altijd fijn die day after KFC. Ik skip de pittige kip ook altijd, dat vindt mijn maag, darmen en anjer niet zo fijntjes
Maar pittig is bae.
Alles Cajun en Cayenne enter.
Alles Cajun en Cayenne enter.
Dacht even dat ik doodging vanmorgenwrote:Sterkte vandaag danwrote:Gedeeld
Volgens mij zijn die 'kickrolls' compleet uit de maat
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Kan me nog herinneren dat Rickzel iets zei als: Ik doe nu niks op stage, en aan het eind van de rit ga ik weer klagen dat ik tijd te kort heb
.
...
Ik ga m'n deadline waarschijnlijk niet halen
*gaat weer snel verder met verslag*
...
Ik ga m'n deadline waarschijnlijk niet halen
*gaat weer snel verder met verslag*
Haha en ik loop juist prima op schema! Sterkte 
wrote:View on SoundCloud