Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 938, 939, 940, 941, 942, 943, 944 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 17:07 

Hardtraxx Veteran

Werken als je er geen zin in hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 22:03 

Kraak... Piep...

Bij elke kick bedenk ik zo'n blaffend hondje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 22:07 

Hardtraxx Veteran

Jezus dit is denk ik wel een van de slechtste kicks die ik ooit gehoord heb. Waar gaat dit over xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 08:44 

Hardtraxx Veteran

Zo heel ver zit dit niet van een MM kickje af naar mijn idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 10:43 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Bij elke kick bedenk ik zo'n blaffend hondje.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 15:20 

Hardtraxx Veteran

Stagebedrijf dat nu gebruikt maakt van kartonnen koffiebekertjes i.p.v. plastic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 15:21 

Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Stagebedrijf dat nu gebruikt maakt van kartonnen koffiebekertjes i.p.v. plastic.

Neem je toch je eigen mok mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 16:42 

Hardtraxx Veteran

Als je op 'forum' wilt klikken en dan mis klikt en dat je dan gelijk naar de site van WCT gaat. Is dit met voorbedachte rade Kees?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 17:18 

Donateur

sonnebloem schreef:
Als je op 'forum' wilt klikken en dan mis klikt en dat je dan gelijk naar de site van WCT gaat. Is dit met voorbedachte rade Kees?

Is er uberhaupt iets anders??
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 17:24 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:

Behoorlijk irritant ja, denk dat ze de kosten van de site er wel zo uithalen met die aantal bezoeker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 10:27 

Hardtraxx Veteran

Dat is bij iedere reclame die in de header wordt gemaakt zo, altijd al geweest, niet alleem nu bij Wish Come True. Behoorlijk irritant inderdaad maar goed Hardtraxx heeft ook inkomsten nodig om te bestaan dus ik ga er verder niet over zeuren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 11:42 

Hardtraxx Veteran

Klik gewoon raak dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 15:19 

Hardtraxx Elite

Wanneer je 14-jarige zusje dag in dag uit 'Ik ben, een kind van de duivel' meezingt.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 15:23 

Hardtraxx Veteran

Ik kan me ook al voorstellen dat jij en Yannick helemaal geïrriteerd door dat huis lopen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 15:26 

Hardtraxx Veteran

STVK schreef:
Wanneer je 14-jarige zusje dag in dag uit 'Ik ben, een kind van de duivel' meezingt.

Ik weet niet hoe ik het flik, maar ik heb dat nummer nog steeds niet gehoord, en ben ook zeker van plan dat zo lang mogelijk zo te houden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 15:28 

Hardtraxx Veteran

Ik kwam er ook vrij laat pas achter dat dat catchy deuntje met hardstyle kickje wat ik heletijd mee lalde met carnaval, dat dat Kind van de Duivel was :lol: Heb geen haat aan die track eigenlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 15:28 

Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Ik kan me ook al voorstellen dat jij en Yannick helemaal geïrriteerd door dat huis lopen. :lol:

:lol: :lol:. Blij dat ik enigskind ben haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 16:01 

Hardtraxx Veteran

M'n zusje (16) begon er ook mee, maar m'n moeder is vrij zwaar christelijk, dus die kon dat op z'n zachtst gezegd niet zo waarderen. Ik hoef het in ieder geval niet meer aan te horen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 16:10 

Hardtraxx Veteran

Vind t persoonlijk wel jammer dat Kind Van De Duivel is doorgebroken op de radio maar niet helicopter. Ik zou dat een veel leukere radioplaat vinden dan deze. + het niveau van de vocals ligt iets minder laag
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 16:28 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Vind t persoonlijk wel jammer dat Kind Van De Duivel is doorgebroken op de radio maar niet helicopter. Ik zou dat een veel leukere radioplaat vinden dan deze. + het niveau van de vocals ligt iets minder laag

Inderdaad wel een dikke schijf deze. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 16:49 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
M'n zusje (16) begon er ook mee, maar m'n moeder is vrij zwaar christelijk, dus die kon dat op z'n zachtst gezegd niet zo waarderen. Ik hoef het in ieder geval niet meer aan te horen ^^

Vandaar je avatar :D wololo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 16:50 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:

Maar je zet thuis dus platen zoals Rest In Hell en Creation Of Hell en Satana op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 16:51 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
RoyAPO schreef:

Inderdaad wel een dikke schijf deze. :bomb:

Hahahah godver. Bedoelde dus deze. Word hier tenminste beetje blij van
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 17:27 

Hardtraxx Veteran

Haha ja dat is een top nummer. Lekker zwaaien met je shirtje. Was een topavond :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 18:54 

Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Uberhout schreef:

Maar je zet thuis dus platen zoals Rest In Hell en Creation Of Hell en Satana op?

Kijk, jij stelt de echte vragen
Vorige  1 ... 938, 939, 940, 941, 942, 943, 944 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic