Werken als je er geen zin in hebt.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Bij elke kick bedenk ik zo'n blaffend hondje.
Jezus dit is denk ik wel een van de slechtste kicks die ik ooit gehoord heb. Waar gaat dit over 
Zo heel ver zit dit niet van een MM kickje af naar mijn idee
wrote:Bij elke kick bedenk ik zo'n blaffend hondje.
Stagebedrijf dat nu gebruikt maakt van kartonnen koffiebekertjes i.p.v. plastic.
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Neem je toch je eigen mok meewrote:Stagebedrijf dat nu gebruikt maakt van kartonnen koffiebekertjes i.p.v. plastic.
Als je op 'forum' wilt klikken en dan mis klikt en dat je dan gelijk naar de site van WCT gaat. Is dit met voorbedachte rade Kees?
Is er uberhaupt iets anders??wrote:Als je op 'forum' wilt klikken en dan mis klikt en dat je dan gelijk naar de site van WCT gaat. Is dit met voorbedachte rade Kees?
Behoorlijk irritant ja, denk dat ze de kosten van de site er wel zo uithalen met die aantal bezoekerwrote:Als je op 'forum' wilt klikken en dan mis klikt en dat je dan gelijk naar de site van WCT gaat. Is dit met voorbedachte rade Kees?
Dat is bij iedere reclame die in de header wordt gemaakt zo, altijd al geweest, niet alleem nu bij Wish Come True. Behoorlijk irritant inderdaad maar goed Hardtraxx heeft ook inkomsten nodig om te bestaan dus ik ga er verder niet over zeuren 
Wanneer je 14-jarige zusje dag in dag uit 'Ik ben, een kind van de duivel' meezingt.

Ik kan me ook al voorstellen dat jij en Yannick helemaal geïrriteerd door dat huis lopen. 
Ik weet niet hoe ik het flik, maar ik heb dat nummer nog steeds niet gehoord, en ben ook zeker van plan dat zo lang mogelijk zo te houden...wrote:Wanneer je 14-jarige zusje dag in dag uit 'Ik ben, een kind van de duivel' meezingt.
Ik kwam er ook vrij laat pas achter dat dat catchy deuntje met hardstyle kickje wat ik heletijd mee lalde met carnaval, dat dat Kind van de Duivel was
Heb geen haat aan die track eigenlijk...
wrote:Ik kan me ook al voorstellen dat jij en Yannick helemaal geïrriteerd door dat huis lopen.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
M'n zusje (16) begon er ook mee, maar m'n moeder is vrij zwaar christelijk, dus die kon dat op z'n zachtst gezegd niet zo waarderen. Ik hoef het in ieder geval niet meer aan te horen 
Vind t persoonlijk wel jammer dat Kind Van De Duivel is doorgebroken op de radio maar niet helicopter. Ik zou dat een veel leukere radioplaat vinden dan deze. + het niveau van de vocals ligt iets minder laag
View on YouTubewrote:Vind t persoonlijk wel jammer dat Kind Van De Duivel is doorgebroken op de radio maar niet helicopter. Ik zou dat een veel leukere radioplaat vinden dan deze. + het niveau van de vocals ligt iets minder laag
Inderdaad wel een dikke schijf deze.
Vandaar je avatarwrote:M'n zusje (16) begon er ook mee, maar m'n moeder is vrij zwaar christelijk, dus die kon dat op z'n zachtst gezegd niet zo waarderen. Ik hoef het in ieder geval niet meer aan te horen
Maar je zet thuis dus platen zoals Rest In Hell en Creation Of Hell en Satana op?wrote:M'n zusje (16) begon er ook mee, maar m'n moeder is vrij zwaar christelijk, dus die kon dat op z'n zachtst gezegd niet zo waarderen. Ik hoef het in ieder geval niet meer aan te horen
Hahahah godver. Bedoelde dus deze. Word hier tenminste beetje blij vanwrote:View on YouTubewrote:Vind t persoonlijk wel jammer dat Kind Van De Duivel is doorgebroken op de radio maar niet helicopter. Ik zou dat een veel leukere radioplaat vinden dan deze. + het niveau van de vocals ligt iets minder laag
Inderdaad wel een dikke schijf deze.
View on YouTube
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Haha ja dat is een top nummer. Lekker zwaaien met je shirtje. Was een topavond 
Kijk, jij stelt de echte vragenwrote:Maar je zet thuis dus platen zoals Rest In Hell en Creation Of Hell en Satana op?wrote:M'n zusje (16) begon er ook mee, maar m'n moeder is vrij zwaar christelijk, dus die kon dat op z'n zachtst gezegd niet zo waarderen. Ik hoef het in ieder geval niet meer aan te horen