Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Werken als je er geen zin in hebt.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Bij elke kick bedenk ik zo'n blaffend hondje.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Jezus dit is denk ik wel een van de slechtste kicks die ik ooit gehoord heb. Waar gaat dit over xd
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Zo heel ver zit dit niet van een MM kickje af naar mijn idee
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Broken Balance wrote:Bij elke kick bedenk ik zo'n blaffend hondje.
:lol:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Stagebedrijf dat nu gebruikt maakt van kartonnen koffiebekertjes i.p.v. plastic.
M
Hardtraxxer
333 posts member since 2015
last seen Feb 2026
MelvinFR wrote:Stagebedrijf dat nu gebruikt maakt van kartonnen koffiebekertjes i.p.v. plastic.
Neem je toch je eigen mok mee
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Als je op 'forum' wilt klikken en dan mis klikt en dat je dan gelijk naar de site van WCT gaat. Is dit met voorbedachte rade Kees?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
sonnebloem wrote:Als je op 'forum' wilt klikken en dan mis klikt en dat je dan gelijk naar de site van WCT gaat. Is dit met voorbedachte rade Kees?
Is er uberhaupt iets anders??
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 16 hours ago
sonnebloem wrote:Als je op 'forum' wilt klikken en dan mis klikt en dat je dan gelijk naar de site van WCT gaat. Is dit met voorbedachte rade Kees?
Behoorlijk irritant ja, denk dat ze de kosten van de site er wel zo uithalen met die aantal bezoeker :P
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Dat is bij iedere reclame die in de header wordt gemaakt zo, altijd al geweest, niet alleem nu bij Wish Come True. Behoorlijk irritant inderdaad maar goed Hardtraxx heeft ook inkomsten nodig om te bestaan dus ik ga er verder niet over zeuren :)
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Klik gewoon raak dan.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Wanneer je 14-jarige zusje dag in dag uit 'Ik ben, een kind van de duivel' meezingt.

Image
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 6 hours ago
Ik kan me ook al voorstellen dat jij en Yannick helemaal geïrriteerd door dat huis lopen. :lol:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 13 days ago
STVK wrote:Wanneer je 14-jarige zusje dag in dag uit 'Ik ben, een kind van de duivel' meezingt.
Ik weet niet hoe ik het flik, maar ik heb dat nummer nog steeds niet gehoord, en ben ook zeker van plan dat zo lang mogelijk zo te houden...
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik kwam er ook vrij laat pas achter dat dat catchy deuntje met hardstyle kickje wat ik heletijd mee lalde met carnaval, dat dat Kind van de Duivel was :lol: Heb geen haat aan die track eigenlijk...
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Thommy wrote:Ik kan me ook al voorstellen dat jij en Yannick helemaal geïrriteerd door dat huis lopen. :lol:
:lol: :lol:. Blij dat ik enigskind ben haha
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 12 days ago
M'n zusje (16) begon er ook mee, maar m'n moeder is vrij zwaar christelijk, dus die kon dat op z'n zachtst gezegd niet zo waarderen. Ik hoef het in ieder geval niet meer aan te horen ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Vind t persoonlijk wel jammer dat Kind Van De Duivel is doorgebroken op de radio maar niet helicopter. Ik zou dat een veel leukere radioplaat vinden dan deze. + het niveau van de vocals ligt iets minder laag
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
RoyAPO wrote:Vind t persoonlijk wel jammer dat Kind Van De Duivel is doorgebroken op de radio maar niet helicopter. Ik zou dat een veel leukere radioplaat vinden dan deze. + het niveau van de vocals ligt iets minder laag
View on YouTube

Inderdaad wel een dikke schijf deze. :bomb:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Uberhout wrote:M'n zusje (16) begon er ook mee, maar m'n moeder is vrij zwaar christelijk, dus die kon dat op z'n zachtst gezegd niet zo waarderen. Ik hoef het in ieder geval niet meer aan te horen ^^
Vandaar je avatar :D wololo
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 6 hours ago
Uberhout wrote:M'n zusje (16) begon er ook mee, maar m'n moeder is vrij zwaar christelijk, dus die kon dat op z'n zachtst gezegd niet zo waarderen. Ik hoef het in ieder geval niet meer aan te horen ^^
Maar je zet thuis dus platen zoals Rest In Hell en Creation Of Hell en Satana op?
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Helicaze wrote:
RoyAPO wrote:Vind t persoonlijk wel jammer dat Kind Van De Duivel is doorgebroken op de radio maar niet helicopter. Ik zou dat een veel leukere radioplaat vinden dan deze. + het niveau van de vocals ligt iets minder laag
View on YouTube

Inderdaad wel een dikke schijf deze. :bomb:
Hahahah godver. Bedoelde dus deze. Word hier tenminste beetje blij van
View on YouTube
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Haha ja dat is een top nummer. Lekker zwaaien met je shirtje. Was een topavond :$
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 16 hours ago
Thommy wrote:
Maar je zet thuis dus platen zoals Rest In Hell en Creation Of Hell en Satana op?
Kijk, jij stelt de echte vragen