Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 936, 937, 938, 939, 940, 941, 942 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 apr 2017 16:16 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Svbtwee schreef:
sonnebloem schreef:
IK GA MINDER HARD RIJDEN ALS MENSEN KLEVEN.

Thommy schreef:
Om Melvin bij te staan. Ik vind dat dat gevaarlijk weggedrag in de hand werkt. Als iemand 60 blijft rijden waar je 70 mag, ga je toch als achterligger kijken of je er ergens voorbij kunt, misschien ook op plaatsen waar dit niet mag of gevaarlijk is. Nou is het rijbewijs innemen wel erg rigoureus xd , maar ik vind als je 70 mag rijden, rij dan ook minimaal 70 enz.

Nu ben jij net zo goed 'fout' bezig Sonnebloem :list:

Niet, want op een weg waar je maximaal 80 mag hoef je geen 80 te rijden :cool:

Jij reageert met kut op iemand anders zijn kut gedrag. Maar kut gedrag + kut gedrag roept alleen maar meer kut gedrag op :P
Bericht Geplaatst op 07 apr 2017 18:08 

Hardtraxx Elite

Norther66 schreef:
Het voertuig moet minimaal 60km/h kunnen rijden om de snelweg op te mogen. Voor de daadwerkelijke te rijden snelheid geldt geen ondergrens.

Maar zoals hierboven al gezegd, te langzaam rijden kan hinder of gevaar opleveren, en dat is volgens andere regeltjes weer strafbaar

Die bedoelde ik ja :$ Maar denk dat ze je wel stilzetten als je met 40 over de snelweg boldert, levensgevaarlijk.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2017 23:31 

Hardtraxx Elite

Dat je al dagenlang een cd aan het zoeken bent maar em niet kan vinden :cry:
Bericht Geplaatst op 08 apr 2017 01:01 

Hardtraxx Veteran

Wat ik jammer vind is dat er een hele hoop platen zijn, uit bv de jaren 2012/2013, die we letterlijk nooit meer horen. Deze platen vallen dan net buiten de classic periode, en worden ook niet meer in huidige setjes verwerkt.

Denk bijvoorbeeld aan het album van Crypsis, Cryptology. Statement of Intent is nog regelmatig te horen op classic feesten, maar wanneer horen we platen als Lost In The Mist, Universe en For Your Mind? Bijna nooit helaas. :cry:
Bericht Geplaatst op 08 apr 2017 01:04 

Hardtraxx Elite

Daarom ben ik voor een classic stage t/m 2013 heerlijke platen en wat meer diverse artiesten.

LYM lezen jullie mee :list: :list:
Bericht Geplaatst op 08 apr 2017 02:08 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Daarom ben ik voor een classic stage t/m 2013 heerlijke platen en wat meer diverse artiesten.

Kan het hier niet mee eens zijn. De stijl t'm 2010 is echt zooveeel anders dan de stijl in 2012 en later. Zelfs zo verschillend dat het totaal niet bij elkaar zou passen op één stage. Wel ben ik het ermee eens dat hardstyle rond 2013 echt zoveel meer aandacht verdient dan het nu krijgt. Zoveel gouden platen zijn er toen uitgebracht die gewoon letterlijk vergeten zijn...
Bericht Geplaatst op 08 apr 2017 02:22 

Hardtraxx Veteran

Zou het wel vet vinden als er (raw) hardstyle concepten komen van de muziek uit 2011 t/m 2014, maar dan niet Year of Summer/Lessons In Love meuk. Gewoon een beetje de hardere kant uit die tijd. Frequencerz die Night Colours black erop gooit bijvoorbeeld.
Bericht Geplaatst op 08 apr 2017 10:36 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Lennard95 schreef:

Kan het hier niet mee eens zijn. De stijl t'm 2010 is echt zooveeel anders dan de stijl in 2012 en later. Zelfs zo verschillend dat het totaal niet bij elkaar zou passen op één stage. Wel ben ik het ermee eens dat hardstyle rond 2013 echt zoveel meer aandacht verdient dan het nu krijgt. Zoveel gouden platen zijn er toen uitgebracht die gewoon letterlijk vergeten zijn...

Veel van deze platen uit die tijdsperiode zouden ook nog prima in hedendaagse setjes passen imo.
Bericht Geplaatst op 08 apr 2017 11:07 

Kraak... Piep...

Het excuus, ja die zijn niet kwalitatief goed genoeg, wordt altijd gebruikt. Wat maar in 1/10 gevallen ook echt zo is.
Bericht Geplaatst op 08 apr 2017 18:28 

Hardtraxx Veteran

Mijn welkomsttopic. Mijn smaak is totaal veranderd :lol:
Bericht Geplaatst op 08 apr 2017 22:32 

Hardtraxx Veteran

Via Whatsapp mee krijgen dat Delete platen als Punishment, Zimmersion 2.0, Who Wants This, Still Here remix, Envorinment remix, Seeker Of Fire, Formula VIP, Munkey Shit, Game Over en Abduction draait, terwijl ik lekker op de bank zit hier. :cry:
Bericht Geplaatst op 08 apr 2017 22:45 

Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
Via Whatsapp mee krijgen dat Delete platen als Punishment, Zimmersion 2.0, Who Wants This, Still Here remix, Envorinment remix, Seeker Of Fire, Formula VIP, Munkey Shit, Game Over en Abduction draait, terwijl ik lekker op de bank zit hier. :cry:

Wel verdomd. Teveel delete sets gehoord laatste tijd zonder variatie en nu draait ie opeens dit :(
Bericht Geplaatst op 08 apr 2017 22:48 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
yannickvk schreef:

Wel verdomd. Teveel delete sets gehoord laatste tijd zonder variatie en nu draait ie opeens dit :(

Precies, guddumme.
Bericht Geplaatst op 08 apr 2017 23:00 

Hardtraxx Veteran

Draait ie toch altijd wel? M.u.v. Who Whants This, Game Over en in mindere mate Abduction.
Bericht Geplaatst op 08 apr 2017 23:19 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Draait ie toch altijd wel? M.u.v. Who Whants This, Game Over en in mindere mate Abduction.

Heb t idee dat in deze set zeker wel wat meer Spoontech platen erbij pakt dan normaal, ook nog Gone To Far & Time Has Come. Maar inderdaad, de rest draait die wel vaker.
Bericht Geplaatst op 08 apr 2017 23:21 

Hardtraxx Addict

Dat Our Core en Serenity van The Pitcher nog steeds niet op Spotify staan :mad:
Bericht Geplaatst op 08 apr 2017 23:54 

Hardtraxx Addict

Ik mis nog steeds heel veel oude platen op Spotify. Dat Superplastik eens wat releases erop zet, en dan met name The Pitcher en Williams Syndrome :thumbdown: En Headhunterz zijn oude werk (Battle 2 the end, my name is enz...).
Bericht Geplaatst op 09 apr 2017 12:48 

Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:

Was van plan om na een half uurtje richting Alphaverb te gaan aangezien hij dan begon in de reactivate tent maar uiteindelijk heel de set gebleven vanwege al die vette platen. :D
Bericht Geplaatst op 09 apr 2017 15:38 

Hardtraxx Elite

Nijidik schreef:
Ik mis nog steeds heel veel oude platen op Spotify. Dat Superplastik eens wat releases erop zet, en dan met name The Pitcher en Williams Syndrome :thumbdown: En Headhunterz zijn oude werk (Battle 2 the end, my name is enz...).

En de oude AVIO, die komen er binnenkort wel op gelukkig :D
Bericht Geplaatst op 11 apr 2017 00:33 

Hardtraxx Veteran

Dat moment wanneer je je set aan het opnemen bent en allemaal bazen overgangen maakt en heel trots bent maar wanneer je op je pc kijkt audacity geen kut heeft opgenomen :cry: :mad:
Bericht Geplaatst op 11 apr 2017 11:30 

Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
Denk bijvoorbeeld aan het album van Crypsis, Cryptology.

Damned nog op bijna elke 'gig' waar ik mocht draaien gedraaid, zo lekker in te mixen als je dat nummer een beetje kent :drool: maar behalve door mezelf, amper live gehoord idd :cry: Of noem een House of Wax/Italian Tribute van Adaro

kan wel voor de 100e keer over Noisecontrollers - Destroyer of Worlds beginnen maar die valt ook in die categorie. Gemiddeld gezien waren het denk ik niet de beste jaren, maar er zitten een paar gigantische uitschieters bij die steengoed waren
Bericht Geplaatst op 11 apr 2017 12:52 

Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:

Ja. Dit is echt kut inderdaad.
Bericht Geplaatst op 11 apr 2017 13:26 

Hardtraxx Veteran

Kom er nu achter dat je moet betalen voor het streamen in HD op Facebook... had ik eigenlijk voor zondag moeten weten, dan hadden we het filmpje nu in HD gehad... ach ja.
Bericht Geplaatst op 11 apr 2017 13:42 

Hardtraxx Veteran

Normaal opnemen en dan uploaden.

Paultheone schreef:
betalen voor het streamen in HD op Facebook...

Serieus? Kut facebook >.<
Bericht Geplaatst op 11 apr 2017 18:07 

Hardtraxx Veteran

Snapstreak na 124 dagen kwijtraken. Gisterochtend voor het laatst gesnapt en blijkbaar was vanmiddag al te laat. Godverdomme kut snapchat.
Vorige  1 ... 936, 937, 938, 939, 940, 941, 942 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic