Ja was weer lachenwrote:Wauw, fijne rit gehad?
Ohja en mensen die onnodig remmen, ook op de snelweg. Laat gewoon je gas los man. Nou heb ik niet zon vlotte bak dus dan moet ie eerst weer een beetje opkomen.
Ja was weer lachenwrote:Wauw, fijne rit gehad?
I see what you did there.wrote:waarom leg eens uit dan
Woon ik ook niet, maar het is sneller naar de Randstad als ik daarlangs ga.wrote:Dan moet je ook maar niet in de polder gaan wonen toch, dan is je leven 1 groot irritatiemomentje
Phew, dodged a bulletwrote:Woon ik ook niet, maar het is sneller naar de Randstad als ik daarlangs ga.wrote:Dan moet je ook maar niet in de polder gaan wonen toch, dan is je leven 1 groot irritatiemomentje
Ik rij dagelijks 90 km. En mijn grootste ergernis is, is dat ik +- 110 rij op een 100 weg, mensen aan het inhalen ben op de linkerbaan, en er alsnog mensen haast hebben ofzo. Zoveel haast dat ze letterlijk 20 centimeter van mijn achterbumper verwijderd zijn.wrote:Mensen die net geen 80 gaan rijden op een 80 weg
Dat doe ik dan weer niet als mensen kleven, maar laat dan structureel mn gas los.wrote:Ik rij dagelijks 90 km. En mijn grootste ergernis is, is dat ik +- 110 rij op een 100 weg, mensen aan het inhalen ben op de linkerbaan, en er alsnog mensen haast hebben ofzo. Zoveel haast dat ze letterlijk 20 centimeter van mijn achterbumper verwijderd zijn.wrote:Mensen die net geen 80 gaan rijden op een 80 weg
Doe a.u.b. effe normaal![]()
Vaak los ik dit op door ff kort op mn rem te tikken zodat de remlichten aan gaan, vinden ze niet leuk, maar het werkt wel
bijpakkenwrote:Je weet dat je uiteindelijk stil staat als je structureel je gas los laat?
Ik verwijt jou ook niks positiviteitsgoeroe van HTwrote:Ik wou gewoon grappig doenlaat me
Dat doe ik ook als mensen binnen de bebouwde kom gaan kleven, dan 20 rijden en als een gek volgas wegrijden. Leren zullen ze dat bumperkleven gewoon niet moet kunnenwrote:IK GA MINDER HARD RIJDEN ALS MENSEN KLEVEN.
wrote:IK GA MINDER HARD RIJDEN ALS MENSEN KLEVEN.
Nu ben jij net zo goed 'fout' bezig Sonnebloemwrote:Om Melvin bij te staan. Ik vind dat dat gevaarlijk weggedrag in de hand werkt. Als iemand 60 blijft rijden waar je 70 mag, ga je toch als achterligger kijken of je er ergens voorbij kunt, misschien ook op plaatsen waar dit niet mag of gevaarlijk is. Nou is het rijbewijs innemen wel erg rigoureus, maar ik vind als je 70 mag rijden, rij dan ook minimaal 70 enz.
Niet, want op een weg waar je maximaal 80 mag hoef je geen 80 te rijdenwrote:wrote:IK GA MINDER HARD RIJDEN ALS MENSEN KLEVEN.Nu ben jij net zo goed 'fout' bezig Sonnebloemwrote:Om Melvin bij te staan. Ik vind dat dat gevaarlijk weggedrag in de hand werkt. Als iemand 60 blijft rijden waar je 70 mag, ga je toch als achterligger kijken of je er ergens voorbij kunt, misschien ook op plaatsen waar dit niet mag of gevaarlijk is. Nou is het rijbewijs innemen wel erg rigoureus, maar ik vind als je 70 mag rijden, rij dan ook minimaal 70 enz.